Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Щербань, В. М.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: apek/2007/5
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2007р. N 5
Зміст:
Андрущенко, Н. С. Суть і значення витрат: історичний аспект / Н. С. Андрущенко. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Белошапка, В. А. Стратегические архетипы международных коипаний и варианты распределения полномочий между менеджерами рыночных и операционных подразделений / В. А. Белошапка. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Третяк, В. В. Еволюція системи організаційного та економіко- правового механізму зовнішньоекономічних зв"язків / В. В. Третяк. - С.15-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Цеханович, В. Б. Государственное регулирование внешнеэкономической деятельности / В. Б. Цеханович. - С.25-31. - Библиогр. в конце ст.
Чибіскова, Г. С. Виникнення міжнародних ринків біопалива: можливості для України / Г. С. Чибіскова. - С.32-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондаренко, Т. М. "Точки зростання" економіки: критерії та методичні підходи до визначення / Т. М. Бондаренко. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Марцин, В. С. Удосконалення державного регулювання інвестиційної діяльності в економіці України / В. С. Марцин. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Назарчук, Л. М. Инновационная стратегия в решении экологических проблем нефтеперерабатывающей промышленности / Л. М. Назарчук. - С.60-64. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, Д. І. Основні економічні підходи до формування цін за користування обмеженими ресурсами у сфері телекомунікацій / Д. І. Олійник. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Полонський, В. Г. Українській освіті - європейський стандарт: входження України у світовий простір / В. Г. Полонський. - С.76-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Файчук, О. М. Стратегічне управління інтеграцією аграрного ринку України у світовий на основі методу БКГ / О. М. Файчук. - С.82-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербань, В. М. Маркетингові організаційні інновації у сфері державного управління / В. М. Щербань. - С.89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищенко, О. М. Прогнгзування комерційного підприємництва на локальному ринку / О. М. Грищенко, Ю. В. Білан. - С.95-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Гурнак, О. В. Кількісна оцінка ризику структури капіталу підприємництва / О. В. Гурнак. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Демченко, Т. А. Факторний аналіз ефективного формування і використання оборотних активів фармацевтичних промислових підприємств / Т. А. Демченко. - С.105-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобець, В. М. Вплив цінової політики перевезника на рівновагу логістичної системи і доходи державного бюджету в умовах інформаційної асиметрії / В. М. Кобець. - С.113-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Мотриченко, В. М. Сфери діяльності та функції державних підприємств / В. М. Мотриченко. - С.120-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Родіонова, Ю. М. Чинники формування конкурентних переваг молокопереробних підприємств України / Ю. М. Родіонова. - С.129-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Томаля, Т. С. Ефективність бізнес- прцесів підприємства як чинник зростання його ринкової вартості / Т. С. Томаля. - С.139-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Цогла, О. О. Переваги та недоліки стратегії диверсифікації діяльності підприємства / О. О. Цогла. - С.148-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Гарагя, Л. О. Місце моніторингу у баківської діяльності / Л. О. Гарагя. - С.153-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Рамський, А. Ю. Інвестиційний потенціал заощаджень фізичних осіб та механізми його реалізації / А. Ю. Рамський. - С.173-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелудько, Н. М. Грошово- кредитні важелі стимулювання інвестиційних процесів в Україні / Н. М. Шелудько. - С.179--185. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, О. О. Розвиток теорії і практики обліку та контролю зобов"язань у підприємствах ресторанного господарства / О. О. Волинець. - С.186-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Мещеряков, А. А. Концептуальні підходи до побудови аналітичної роботи в комерційному банку / А. А. Мещеряков. - С.193-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Коренєва, Н. А. Статистична оцінка впливу інвестиційної привабливості регіону на його економічний розвиток / Н. А. Коренєва. - С.200-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Щербань, В. М.
    Маркетингові організаційні інновації у сфері державного управління [Текст] / В. М. Щербань // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 5. - С. 89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління національним господарством
   
Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- суб"єкт (об"єкт) маркетингу -- державний устрій -- інноваційна складова політичного маркетингу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Створення товару: маркетингове, конструкторське та технологічне забезпечення [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - К. : Професіонал, 2007. - 288 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 274-285 . - ISBN 966-370-056-4 : 031.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємства
   Інноваційна діяльність

   Розробка товару

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження споживчого ринку -- маркетингове середовище фірми -- розробка нового продукту -- логістика інноваційного процесу -- стратегічне планування -- конкурентоспроможність товару
Анотація: Основи створення нового товару в процесі інноваційної маркетингової діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Таньков, К.М.; Задорожний, І.С.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
330.341.1(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Товарна інноваційна політика [] : навч. посібник / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. - К. : Кондор, 2006. - 400 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 390-396. - ISBN 966-351-121-4 : 045.00 грн
УДК
ББК 65.268я73
Рубрики: Іновації--Товарна інноваційна політика--Маркетингова товарна політика
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- розробка товару -- разработка товара -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- інноваційний проект -- инновационный проект -- цільовий ринок -- целевой рынок -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- джерела інновацій -- источники инноваций -- інноваційні методи -- инновационные методы -- новий продукт -- новый продукт -- тестирование продукта -- тестування продукту -- планування інновацій -- планирование инноваций -- управління якістю -- управление качеством -- промисловий дизайн -- промышленный дизайн -- бенчмаркінг -- оперативний контролінг -- оперативный контролинг
Анотація: Теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики сучасного підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козубенко, Л.Д.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Щербань. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. : табл., рис. - Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221. - ISBN 966-364-341-2 : 026.40 грн
УДК
ББК 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- управленческие решения -- управлінські функції -- управленческие функции -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- тестування товару -- тестирование товара -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит -- логістичні системи -- логистические системы -- розподільно-збутова мережа -- распределительно-сбытовая сеть
Анотація: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)