Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цільовий ринок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
339.138(075.8)
Д 81


    Дудла, І. О.
    Товарознавчі аспекти маркетингу [] : навч. посібник / І. О. Дудла. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 224 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 210-213. - ISBN 978-966-364-451-6 : 033.60 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Товарознавство

   
Кл.слова (ненормовані):
споживач -- потребитель -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- властивості товарів -- свойства товаров -- якість товарів -- качество товара -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможность -- рейтинг товару -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегія конкуренції -- стратегия конкуренции -- ціна товару -- цена товара -- асортимент
Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
330.341.1(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Товарна інноваційна політика [] : навч. посібник / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. - К. : Кондор, 2006. - 400 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 390-396. - ISBN 966-351-121-4 : 045.00 грн
УДК
ББК 65.268я73
Рубрики: Іновації--Товарна інноваційна політика--Маркетингова товарна політика
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- розробка товару -- разработка товара -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- інноваційний проект -- инновационный проект -- цільовий ринок -- целевой рынок -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- джерела інновацій -- источники инноваций -- інноваційні методи -- инновационные методы -- новий продукт -- новый продукт -- тестирование продукта -- тестування продукту -- планування інновацій -- планирование инноваций -- управління якістю -- управление качеством -- промисловий дизайн -- промышленный дизайн -- бенчмаркінг -- оперативний контролінг -- оперативный контролинг
Анотація: Теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики сучасного підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козубенко, Л.Д.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
338.658(075.8)
М 27


   
    Маркетингова товарна політика [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Є. Крикавський [и др.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львівська політехніка, 2008. - 273, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273. - ISBN 978-966-553-722-9 : 82.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
основні функції маркетингу -- основные функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- фактори формування попиту -- факторы формирования спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового товару -- планирование нового товара -- товарна марка -- товарная марка -- маркування товарів -- маркирование товаров
Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
338.24(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Управління інноваційним розвитком [] : навч. посіб. / С. М. Ілляшенко. - Вид. 2-ге, переробл. і допов. - Суми : Унів. кн. ; Київ : Княгиня Ольга, 2005. - 324, [12] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 304-318. - ISBN 966-680-184-1. - ISBN 966-96075-1-5 : 32.00 грн
УДК
ББК 65.050.21я73
Рубрики: Інновації--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток підприємства -- маркетинг інновацій -- нестабільне ринкове середовище -- життєвий цикл товару -- цільовий ринок -- ризики інновацій -- інвестування інновацій -- інформаційне забезпечення інновацій -- управління інноваціями розвитку підприємства -- стимулювання інноваційної діяльності
Анотація: Теоретичні і методичні основи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання в нестабільному ринковому середовищі перехідної економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
659.11
Я60


    Ян, Виктор.
    Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители [] / Виктор Ян. - М. : ООО "Вершина", 2003. - 240 с. : рис., ил. - Прил.: с. 230-237. - ISBN 5-94696-032-6 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегическое резюме -- стратегічне резюме -- оценочное тестирование -- оцінювальне тестування -- медиа-планы -- медіа-плани -- медиа-стратегии -- медіа-стратегії -- медиа-байеры -- медіа-байєри -- телереклама -- радиореклама -- радіореклама -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама
Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Стратегічний маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркет. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 631, [1] с. : граф., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626. - ISBN 978-611-01-0387-9 : 117.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- портфельні та конкурентні маркетингові стратегії -- портфельные и конкурентные маркетинговые стратегии -- модель Кано -- матриця Симона -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу і збуту -- стратегии распределения и сбыта -- маркетингові комунікаційні стратегії -- маркетинговые коммуникационные стратегии
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
338.658(075.8)
М27


   
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров
Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

8.


    Карась, Олена.
    Бенчмаркінг - інструмент розвитку конкурентних переваг [] / О. Карась // Журнал Європейської економіки. - 2016. - Том 15, N 4. - С. 468-475. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Мікроекономіка
   Бенчмаркінг--Теорія

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркінг -- порівняльний аналіз -- конкуренція -- конкурентні переваги -- інструмент -- цільовий ринок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)