Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=классификация товаров<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
338.658(075.8)
М 27


   
    Маркетингова товарна політика [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Є. Крикавський [и др.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львівська політехніка, 2008. - 273, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273. - ISBN 978-966-553-722-9 : 82.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
основні функції маркетингу -- основные функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- фактори формування попиту -- факторы формирования спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового товару -- планирование нового товара -- товарна марка -- товарная марка -- маркування товарів -- маркирование товаров
Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
620.2(075)
Т 50


   
    Товарознавство (виробнича сфера) [] : навч. посібник / Я. І. Плахетко [та ін.]. - Л. : Магнолія 2006, 2009. - 396, [4] с. : табл., рис. - (Вища освіта в Україні). - Л-ра в кінці розд. - ISBN 978-966-2025-67-5 : 84.00 грн
УДК
ББК 30.609я73
Рубрики: Товарознавство--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- стандартизація продукції -- стандартизация продукции -- сертифікація продукції -- сертификация продукции -- асортимент товарів -- ассортимент товаров -- споживчі властивості металопродукції -- потребительские свойства металлопродукции -- продукція кольорової металургії -- продукция цветной металлургии -- продукція чорної металургії -- продукция чорной металлургии -- товарознавство палива -- товароведение топлива -- продукція хімічного комплексу -- продукция химического комплекса -- будівельні матеріали -- строительные материалы -- вироби будівельного признчення -- изделия строительного назначения -- лісові матеріали -- лесные материалы -- паперові матеріали -- бумажные материалы -- технологічне обладнання -- технологическое оборудование -- електронні комплектувальні вироби -- электронные комплектующие изделия -- трансформатори -- електричні машини -- электрические машины -- енергетичне обладнання -- энергетическое оборудование -- засоби промислової автоматики -- средства промышленной автоматики -- зварювальне обладнання -- сварочное оборудование
Анотація: Асортимент основних товарів виробничої сфери та їхнього призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Плахетко, Я. І.; Кінаш, І. П.; Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
620.2:339.543(075.8)
Ч-93


    Чурсіна, Людмила Андріївна.
    Товарознавство та експертиза в митній справі [] : навч. посібник / Л. А. Чурсіна, О. М. Вербицький, Є. О. Калінський. - Херсон : [б. в.], 2012. - 306, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 225-238. - Дод.: с. 239-306. - ISBN 978-966-2660-23-4 : 75.00 грн, 90.00 грн
УДК
ББК 30.609я73
Рубрики: Товарознавча експертиза--Митна справа--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
митна політика -- таможенная политика -- класифікація товарів -- классификация товаров -- митне регулювання -- таможенное регулирование -- митна експертиза -- таможенная экспертиза -- безпека товарів -- безопасность товаров -- визначення країни -- определение страны -- походження товарів -- происхождение товара -- митне оподаткування -- таможенное налогообложение -- митний контроль -- таможенный контроль -- оцінка упаковки -- оценка упаковки -- системи митного оформлення -- системы таможенного оформления
Анотація: Товарознавство та експертиза в митній справі, характеристика української митної системи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вербицький, О. М.; Калінський, Є. О.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
664:658.62(075.8)
Т 45


    Титаренко, Людмила Дмитрівна.
    Теоретичні основи товарознавства [] : навч. посібник / Л. Д. Титаренко. - К. : Центр навч. л-ри, 2003. - 227 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 222-224. - ISBN 966-8253-88-4 : 24.00 грн, 21.00 грн
УДК
ББК 30.609 + 65.421.51
Рубрики: Харчові продукти--Товарознавство--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
споживча цінність товарів -- потребительские свойства товаров -- хімічний склад харчових продуктів -- химический состав пищевых продуктов -- фізичні властивості товарів -- физические свойства товаров -- якість товарів -- качество товаров -- оцінка якості товарів -- оценка качества товаров -- асортимент товарів -- ассортимент товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров -- зберігання товарів -- сбережение товаров -- консервування продовольчих товарів -- консервирование продовольственных товаров -- товарна інформація -- товарная информация
Анотація: Подано основні положення товарознавства як науки про товари.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
І-49


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
620.2:339.543
Ч-93


    Чурсіна, Людмила Андріївна.
    Товарознавство та експертиза в митній справі [] : навч. посібник / Л. А. Чурсіна, О. М. Вербицький, Є. О. Калінський ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Херсон. нац. тех. ун-т. - Херсон : ОЛДІ -плюс ; К. : Ліра-К, 2013. - 202 с. : рис. - Л-ра: с. 187. - ISBN 978-966-2393-69-9. - ISBN 978-966-2609-43-1 : 65.00 грн
УДК
ББК 30.609я73
Рубрики: Товарознавство--Теорія--Навчальні видання для вищої школи
   Митна справа--Товарознавство--Україна--Навчальні видання для вищої школи

   Митна справа--Експертиза--Україна--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
митна політика -- таможенная политика -- таможенное дело -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товароведение -- ознаки товарів -- признаки товаров -- види економічної діяльності -- виды экономической деятельности -- митне регулювання -- таможенное регулирование -- митний контроль -- таможенный контроль -- митна експертиза -- таможенная экспертиза -- походження товарів -- происхождения товаров -- митне оподаткування -- таможенное налогообложение -- оцінка упаковки -- оценка упаковки -- оцінка товарів в упаковці -- оценка товаров в упаковке -- митне оформлення товару -- таможенное оформление товара -- система митного оформлення -- система таможенного оформления
Анотація: У навчальному посібнику охарактеризовано головні аспекти товарознавства та експертизи в митній справі. Подано структуру та характеристику української митної системи, розкрито роль товарознавства в митній справі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вербицький, Олександр Миколайович; Калінський, Євген Олександрович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Херсонський національний технічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
339.138:004.7](470)
М93


    Мхитарян, Сергей Владимирович.
    Маркетинговая информационная система [] / С. В. Мхитарян ; Ин-т менеджмента МЭСИ. - Москва : Эксмо, 2006. - 332, [4] с. : рис., табл. - (Профессиональные издания для бизнеса). - Сл.: с. 325-330. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 5-699-15048-Х : 40.00 грн
УДК
ББК 65.9(4РОС)291.3 + 32.973.202
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговый анализ -- маркетинговий аналіз -- прогнозирование товарооборота -- прогнозування товарообігу -- отрасли потребителей -- галузі замовників -- классификация товаров -- класифікація товарів -- эффективность рекламы -- ефективність реклами
Анотація: Управление маркетингом на предприятиях невозможно без оптимизации внешней и внутренней маркетинг7овой информации, без построения маркетинговой информационной системы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Институт менеджмента МЭСИ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)