Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=покупатели<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
339
П 18


    Паринелло, Энтони.
    Как продавцу найти своего покупателя и обойти его право вето [] = Getting to VITO the Very Important Tor Officer 10 Sters to VITO's Office VITO/ selling / Э. Паринелло ; [пер. с англ. И. Малкова]. - СПб. : Питер, 2006. - 240 с. : табл. - (Деловой бестселлер). - Прил.: с. 219-240. - ISBN 5-469-01074-0 : 042.00 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Торгівля--Теорія продаж--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
концепція Віто -- концепция Вето -- покупці -- покупатели -- фактор вартості -- фактор стоимости -- електронна презентація
Анотація: Бестселлер Энтони Паринелло, автора известной на Западе концепции VITO, рассматривает мастерство продаж, от которой зависит судьба сделок, и судьба продавца.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Малкова, И. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
366.1(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Поведение потребителей [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - К. : Знання, 2004. - 364 с. : табл., рис. - Лит.: с. 357-364. - ISBN 966-8148-31-2 : 022.30 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)421.2-803я73
Рубрики: Торгівля--Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
факторы поведения -- фактори поведінки -- этапы принятия решений -- етапи прийняття рішень -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- покупці -- покупатели -- споживачі -- потребители
Анотація: Основные культурные, социальные, личностные и психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, модели потребительського поведения и принятия решений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
339.138
А37


    Alessandra, Tony.
    Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Barrera, Rick
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.


    Мазаракі, А.
    Інститутотворча функція сучасної мережевої роздрібної торгівлі [] / А. Мазаракі // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 4. - С. 5-21. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Інституціональна економіка
   Роздрібна торгівля

Кл.слова (ненормовані):
інститут -- институт -- інститутотворення -- институтотворчество -- торгівля -- торговля -- мережевий рітейл -- сетевой ритейл -- покупці -- покупатели -- конкуренти -- конкуренты -- постачальники -- поставщики -- ринкова влада -- рыночная власть

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Меркулов, Денис.
    Что такое конверсия сайта и с чем ее едят? [] / Д. Меркулов // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 8. - С. 10-11 : рис.
Рубрики: Інтернет--Бізнес
Кл.слова (ненормовані):
реальные покупатели -- реальні покупці -- низкая конверсия сайта -- низька конверсія сайту -- интернет-магазин -- інтернет-магазин -- повышение конверсии сайта -- підвищення конверсії сайту

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.
30.182
Д 44


   
    Дизайн [] : учеб. пособие / [науч. ред.: В. А. Питателев, А. Ю. Давыдов, А. В. Молчанов] ; пер. с англ. - Москва : ДеКа, 1994. - 48 с. : рис. - Пер. вид. : Using Design. - ISBN 5-86006-030-0 : 4.20 грн
ББК 30.182 + 65.09
Рубрики: Дизайн--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
дизайн -- покупатели и дизайн -- покупці і дизайн -- этапы конструирования -- етапи конструювання -- управление конструирования -- управління конструюванням -- поиск дизайнеров -- пошук дизайнерів -- выбор дизайнера -- вибір дизайнера -- техническое задание на проект -- технічне завдання на проект
Анотація: Издание поможет понять взаимосвязь между интересами покупателя и особенностями дизайна.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Питателев, В. А. \ред.\; Давыдов, А. Ю. \ред.\; Молчанов, А. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)