Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ценовые стратегии<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
338.5(075.8)
К 60


    Колесников, Олексій Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Колесников. - 3-тє вид., випр. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 144 с. : табл. - Л-ра: с. 133-135. - ISBN 978-966-364-532-2 : 021.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
ціни -- цены -- конкуренція -- конкуренция -- витрати -- расходы -- прибуток -- прибыль -- попит -- спрос -- пропозиція -- пропозиция -- корисність товару -- полезность товара -- оптимум споживача -- оптимум потребителя -- ринкова рівновага -- рыночное равновесие -- державне регулювання ринку -- государственное регулирование рынка -- ценобразование -- монополія -- монополия -- монополістична конкуренція -- монополистическая конкуренция -- олігополія -- олигополия -- ценовая политика -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- практичне ціноутворення -- практическое ценообразование -- поточні ціни -- текущие цены -- маркетингові ціни -- маркетинговые цены -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегія знижок -- стратегия скидок -- дискримінаційні ціни -- дискриминационные цены
Анотація: Сфера утворення цін і її чинники.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
330.8(075.8)
І-21


    Іванова, Наталія Юріївна.
    Економічна теорія управління фірмою [] : навч. посібник / Н. Ю. Іванова. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 266 с. : граф., табл. - Л-ра: с. 262. - ISBN 978-611-01-0003-8 : 74.40 грн
УДК
ББК 65.01я73
Рубрики: Економічна теорія--Навчальні видання для вищої школи
   Управління теорія--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
управлінська економіка -- управленческая экономика -- фірма -- фирма -- аналіз попиту -- анализ спроса -- аналіз виробництва -- анализ производства -- аналіз витрат -- анализ затрат -- планування прибутку -- планирование прибыли -- аналіз беззбитковості -- анализ безубыточности -- аналіз ціноутворення -- анализценообразования -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- прийняття рішень -- принятие решений -- управління прибутком -- управление прибылью
Анотація: Розглянуто засоби практичного використання економічної теорії для вирішення реальних проблем і прийняття ефективних управлінських рішень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
338.5(075.8)
К60


    Колесников, Олександр Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посібник / О. В. Колесников. - 4-те вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 158 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 149-151. - ISBN 978-611-01-0133-2 : 43.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ценообразование -- ціни та ціноутворення -- цены и ценообразование -- теорія попиту і пропозиції -- теория спроса и предложения -- інфляційні очікування -- инфляционные ожидания -- ринкова рівновага -- рыночное равновесие -- державне регулювання ринку -- государственное регулирование рынка -- чиста монополія -- чистая монополия -- монополістична конкуренція -- монополистическая конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- поточні ціни -- текущие цены -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- маркетингові стратегії цін -- маркетинговые стратегии цен -- стратегія знижок -- стратегии скидок
Анотація: [Четверте видання посібника з ціноутворення для студентів вузів].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Стратегічний маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркет. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 631, [1] с. : граф., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626. - ISBN 978-611-01-0387-9 : 117.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- портфельні та конкурентні маркетингові стратегії -- портфельные и конкурентные маркетинговые стратегии -- модель Кано -- матриця Симона -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу і збуту -- стратегии распределения и сбыта -- маркетингові комунікаційні стратегії -- маркетинговые коммуникационные стратегии
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)