Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=масові комунікації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
659.4(075.8)
Б 11


    Білоус, В. С.
    Зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності [] / В. С. Білоус. - К. : КНЕУ, 2005. - 275 с. - Бібліогр. в кінці розд. . - ISBN 966-574-710-X : 041.30 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Зв'язки з громадськістю
   
Кл.слова (ненормовані):
масові комунікації -- массовые комуникации -- корпоративний імідж -- корпоративный имидж -- комунікаційна система -- комуникационная система
Анотація: Визначено сутність і основні елементи системи зв'язків з громадськістю в економічній діяльності з використанням інтегративної методології.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
37.013.42(075)
С 65


    Сорочинська, Віра Євгенівна.
    Організація роботи соціального педагога [] : навч. посібник / В. Є. Сорочинська. - К. : Кондор, 2005. - 208 с. : сх. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-8251-39-3 : 026.00 грн
УДК
ББК 74.6я73
Рубрики: Соціальний педагог--Організація роботи--Навчальні видання для вищої школи
   Соціальна педагогіка--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
социальный педагог -- социальная адаптация -- соціальна адаптація -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- социализация молодежи -- соціалізація молоді -- социальная педагогика -- психологічне консультування -- психологическое консультирование -- важковиховувані підлітки -- трудные подростки -- планирование социально-педагогической работы -- планування соціально-педагогічної роботи
Анотація: Основні напрями роботи соціального педагога.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
654.4(075.8)
С 47


    Слісаренко, Ігор Юрійович.
    Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / І. Ю. Слісаренко ; [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 104 с. - Бібліограф. :с. 99-101. - ISBN 966-608-096-6 : 5.20 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія паблік рилейшинз -- история паблик рилейшиз -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- урядовий паблік рилейшинз -- правительственный паблик рилейшнз -- лобирование -- лобіювання -- зовнішньоорганізаційна комунікація -- внешнеорганизационая коммуникация -- прес-служба -- пресс-служби -- прес-секретарь -- пресс-секретарь -- внутрішньоорганізаційна комунікація -- внутреннеорганизационная коммуникация -- політичний маркетинг -- политический маркетинг -- новітні інформаційні технології -- новейшие информационные технологии
Анотація: У посібнику пропонується комплексний підхід до предмета вивчення паблік рилейшнз розглядається не просто як ремесло, а як складний багатокомпонентний засіб комунікації, як складова науки і практики сучасного менеджменту, державного управління та міжнародного і міждержавного спілкування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
008:130.2+398](075.8)
Д33


    Денисюк, Жанна Захарівна.
    Масова культура і національно-культурна ідентичність в добу глобалізації [] : монографія / Жанна Денисюк ; [худож.-оформ. Шабля Є. В.] ; М-во культури України, Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - Вид. 2-ге. - Київ : НАКККіМ, 2017. - 224 с. - Літ.: с. 193-223. - ISBN 978-966-452-239-4 : 190.00 грн
УДК
ББК 71.0я73
Рубрики: Філософія культури--Дослідження--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
масова культура -- національно-культурна ідентичність народів -- національні культури -- глобалізація культури -- екранна культура -- масові комунікації
Анотація: Монографія є результатом дослідження масової культури та національно-культурної ідентичності в умовах глобалізаційних процесів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шабля, Є. В. \худож.\; Міністерство культури УкраїниНаціональна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)