Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=торгова марка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Поліщук, Т. В.
    Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- бренд -- брендинг -- управління брендом

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
347.211(075.8)
К 71


    Коссак, Володимир Михайлович.
    Право інтелектуальної власності [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Коссак, І. Є. Якубівський. - К. : Істина, 2007. - 208 с. - Л-ра: с. 194-201. - ISBN 966-8909-00-3 : 035.00 грн, 042.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.15я73
Рубрики: Інтелектуальна власність--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
авторське право -- авторское право -- патентне право -- суміжні права -- смежные права -- промисловий зразок -- промышленный образец -- торгова марка -- комерційне найменування -- комерческое наименование -- раціоналізавція -- комерційна таємниця -- коммерческая тайна -- франчайзинг -- захист права -- защита прав -- правові засоби -- правовые средства -- охорона права -- охрана прав
Анотація: Правове регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності в контексті внутрішнього законодавства України та положень міжнародно-правових актів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Якубівський, І.Є.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
620.2:621.798(075.8)
С 40


    Сирохман, Іван Васильович.
    Товарознавство пакувальних матеріалів і тари [] : підручник / І. В. Сирохман, В. М. Завгородня ; Львівська комерційна академія. - К. : ЦНЛ, 2005. - 614 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 605-610. - ISBN 966-364-147-9 : 38.50 грн
УДК
ББК 30.679-3я73
Рубрики: Товарознавство--Пакувальні матеріали--Тара--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
папір -- картон -- споживча упаковка -- металева тара -- скляна тара -- полімерна тара -- поліетиленові пакети -- дерев'яна тара -- транспортна тара -- транспортне упакування -- асептичне упакування -- якість упаковки -- безпека пакувальних матеріалів -- етикетки -- торгова марка -- товарний знак -- штрихове кодування -- психологія і упаковка -- художнє оформлення упаковки -- упаковка для продовольчих товарів -- утилізація тари -- екологія упаковки
Анотація: Наведено товарознавчу характеристику основних і допоміжних пакувальних матеріалів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Завгородня, В. М.; Львівська комерційна академія
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
338.1(477)
П30


    Петрович, Йосиф Михайлович.
    Стратегічне управління конкурентоспроможністю промислового підприємства [] : монографія / Й. М. Петрович, О. В. Кривешко, І. О. Ступак ; за наук. ред. Й. М. Петровича ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 226, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 220-225. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-617-607-360-4 : 56.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Промислові підприємства--Стратегічне управління--Україна--Наукові видання
   Промислові підприємства--Конкуренція (екон.)--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
категорії конкурентоспроможності -- категории конкурентоспособности -- маркетингові переваги підприємства -- маркетинговые преимущества предприятия -- забезпечення конкурентоспроможності підприємства -- обеспечение конкурентоспособности -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- оцінка конкурентоспроможності -- оценка конкурентоспособности -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- формування конкурентних стратегій -- формирование конкурентных стратегий -- планування конкурентної поведінки -- планирование конкурентного поведения -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- торгова марка -- торговая марка
Анотація: Теоретичні та методичні питання конкурентоспроможності як важливого інструментарію управління підприємством у динамічних умовах ринкового господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кривешко, Ольга Володимирівна; Ступак, Ірина Олексіївна; Петрович, Й. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.


   
    Бренд - это более, чем реклама или маркетинг [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 9. - С. 7 : рис.
Рубрики: Швейне виробництво--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
торговая марка -- торгова марка -- бренды одежды -- бренди одягу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Васильчук, Володимир.
    "Хлібний майстер": від зерна - до хліба [] / В. Васильчук // Житомирщина : обл. офіц. громад.-політ. газета. - 2018. - N 83(16 листоп.). - С. 3
Рубрики: Харчова промисловість--Зерно--Переробка--Андрушівка, місто (Житомирська область), 2014 - 2018
   Андрушівка, місто (Житомирська область)--Харчова промисловість--Млини--Зерно, 2014 - 2018
Кл.слова (ненормовані):
торгова марка
Анотація: [ТОВ "Зернова база" на зернопереробному ринку області - далеко не новачок. Про історію його становлення та нинішні досягнення йдеться у статті].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : КР (2)
Вільні: КР (2)

Знайти схожі

8.
338.43-043.86:352](477)*М
С77


    "Становлення механізму публічного управління розвитком сільських територій як пріоритет державної політики децентралізації", науково-практична конференція (2017 ; Житомир).
    Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнародною участю) "Становлення механізму публічного управління розвитком сільських територій як пріоритет державної політики децентралізації", 28 листопада 2017 р. [] / Житомир. нац. агроеколог. ун-т, Нац. акад. аграр. наук України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України, ННЦ "Ін-ту аграр. економіки" НААН ; [редкол.: О. В. Скидан (голова) та ін.]. - Житомир : ЖНАЕУ, 2017. - 239, [1] с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - 150.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32
Рубрики: Сільське господарство--Розвиток--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
інфраструктура продовольчого ринку -- електронна економіка -- імплементація електрозбереження -- тіньова економіка -- органічне землеробство -- франдрейзинг -- інновації агробізнесу -- зайнятість населення сільських територій -- розвиток сільських територій -- сільськогосподарська обслуговуюча кооперація -- управління сільським розвитком -- зелений туризм -- родові садиби -- управління сільськими територіями -- управління інвестиційними проектами -- капітал комерційних банків -- торгова марка
Анотація: Актуальні проблеми регіонального розвитку сільських територій та формування пропозицій щодо самозабезпеченності, підвищення стійкості місцевих громад до зовнішніх чинників.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скидан, О. В. \ред.\; Лупенко, Ю. О. \ред.\; Кваша, С. М. \ред.\; Витвицька, О. Д. \ред.\; Житомирський національний агроекологічний університет; Національна академія аграрних наук України; Національний університет біоресурсів і природокористування України; ННЦ "Інституту аграрної економіки" НААН
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

9.


    Никончук, В. М.
    Сучасний стан і тенденції розвитку інтелектуальної власності в різних галузях економіки [] / В. М. Никончук // Економіка та держава. - 2020. - N 6. - С. 145-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтелектуальна власність--Розвиток--Зарубіжні країни
   Галузі економіки--Інноваційний розвиток--Зарубіжні країни

Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- патент -- заявка -- географічне значення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
005.334.3
Б28


    Батра, Раджив.
    Рекламный менеджмент [] = Advertising Management : пер. с англ. / Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 5-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2000. - 784 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 766-773. - ISBN 5-8459-0018-2 : 40.85 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Реклама--Управлінські рішення--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
коммуникационный менеджмент -- управленческие решения -- планирование рекламы -- планування реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- постановка целей рекламы -- постановка цілей реклами -- сегментация -- сегментація -- позиционирование -- позиціонування -- стратегия сообщения -- стратегія повідомлення -- отношение потребителя -- відношення споживача -- трансформирующая реклама -- трансформуюча реклама -- торговая марка -- торгова марка -- тактики сообщений -- тактики повідомлень -- рациональный творческий подход -- раціональний творчий підхід -- тестирование -- тестування -- оценка рекламных объявлений -- оцінка рекламних об'яв -- реализация рекламы -- реалізація реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- тактика рекламы -- тактика реклами -- регулирование рекламной деятельности -- регулювання рекламної діяльності -- глобальный маркетинг -- глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Майерс, Джон Дж.; Аакер, Дэвид А.; Заблоцкий , Я. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)