Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=позиционирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.
659.4(075.8)
П65


    Почепцов, Георгій Георгійович.
    Паблік рилейшнз [] : навч. посібник / Г. Г. Почепцов. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2006. - 328 с. - ISBN 966-620-220-4 : 039.00 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
політичні паблік рилейшнз -- политические паблик рилейшнз -- позиціювання кандидата -- позиционирование кандидата -- урядові паблік рилейшнз -- правительственные паблик рилейшнз -- прес-служба -- пресс-служба -- служба комунікації -- служба коммуникации -- регулярний потік інформації -- постоянный поток информации -- фінансові паблік рилейщнз -- финансовые паблик рилейщнз -- кризові паблік рилейшнз -- кризисные паблик рилейшнз -- бізнесові паблік рлейшнз -- бизнесовые паблик ри лейшнз -- паблік рилейшнз силових структур -- паблик рилейшнз силовых структур -- паблік рилейшнз спецслужб -- паблик рилейшнз спецслужб -- паблік рилейшнз для атомних станцій -- паблик рилейшнз для атомных станций -- громадська думка -- общественное мнение -- міжнародні паблік рилейшнз -- международные паблик рилейшнз -- песимізм історії -- пессимизм истории -- оптимізм історії -- оптимизм истории -- непрямое коммуникативное влияние -- непрямий комунікативний вплив -- орієнтовані комунікації -- ориентованные коммуникации -- виборчі кампанії -- выборные кампании
Анотація: Розкрито систему зв'язків із громадськістю, сучасний комунікативний інструментарій, що використовується в різноманітних ситуаціях застосування паблік рилейшнз.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
004.738.5
О-35


    Овчинников, Роман.
    Корпоративный веб-сайт на 100%. Требуйте от сайта большего! [] : руководство / Роман Овчинников, Сергей Сухов. - СПб. : Питер, 2010. - 320 с. : рис. - ISBN 978-5-49807-173-2 : 72.00 грн
УДК
ББК 32.973
Рубрики: Інтернет- програмування--Web-програмування--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
интернет -- інтернет -- типовая принадлежность -- коэффициент конверсии -- коефіцієнт конверсії -- типова належність -- конкурентный анализ -- бенчмаркетинг -- отраслевая специфика -- галузева специфіка -- веб-статистика -- позиционирование -- позиціювання -- факторы доверия -- фактори довіри -- бренд-менеджмент -- стандарти і специфікації -- стандарты и спецификации -- законодательные требования -- законодавчі вимоги -- возврат инвестиций -- вік інвестицій -- стоимость владения -- вартість володіння -- целевые аудитории -- цільові аудиторії -- анимация -- дизайн текста -- электронная почта -- електронна пошта -- навигация -- информационное накопление -- інформаційне накопичування -- базы данных -- браузеры -- аппаратная пратформа -- апаратна платформа -- тестовая версия -- тестова версія
Анотація: Успешные проекты в сфере веб-разработок и сотни печатных и электронных публикаций.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сухов, С.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
659.1
Д15


    Дал, Гэри.
    Реклама для "чайников" [] = Advertising FOR DUMMIES : руководство / Г. Дал ; [пер. с англ. А. С. Ворокина]. - 2-е изд. - М. : ООО "И. Д. Вильямс", 2009. - 192 с. : ил. - Предм. указ.: с. 189-192. - ISBN 978-5-8459-1419-4 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама торговых марок -- розничная реклама -- рекламная компания -- Web-сайты -- творческая стратегия -- творча стратегія -- позиционирование сообщений -- позиціонування повідомлень -- действенность рекламы -- достовірність реклами -- реклама в печати -- реклама в пресі -- радиореклама -- телереклама -- внешняя реклама -- наружна реклама -- реклама в Интернете -- реклама в Інтернеті -- рекламное агенство
Анотація: Реклама обладает собственным языком, в распоряжении рекламодателя имеются самые разнообразные варианты выбора средств массовой информации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ворокин, А. С. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
658.8
Р17


    Разумовская, Анна Львовна.
    PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
З78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Маркетинг [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв, Н. С. Кубышина ; под ред. С. А. Солнцева. - К. : Знання ; М. : Рыбари, 2011. - 421 с. : табл., рис. - (Высшее образование ХХІ века). - Лит.: с. 414-421. - ISBN 978-966-346-852-5 : 77.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговая аналитика -- маркетингова аналітика -- рыночная стратегия предприятия -- ринкова стратегія підприємства -- маркетинговая товарная стратегия -- маркетингова товарна стратегія -- маркетинговая ценовая стратегия -- маркетингова цінова стратегія -- маркетинговая стратегия продвижения -- маркетингова стратегія просування -- маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- рыночное позиционирование -- ринкове позиціонування
Анотація: Теория и методология маркетинга, особенности маркетинговой стратегии предприятия, связь маркетинга с другими направлениями экономической науки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кубышина, Надежда Степановна; Солнцев, С. А. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом
Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Митрохіна, Юлія Павлівна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
635
Ш 73


    Шмидт, Детлеф.
    Оптоэлектронные сенсорные системы [] / Д. Шмидт, В. Шварц. - М. : Мир, 1991. - 96 с. : рис., табл. - Лит.: с. 93-94. - ISBN 5-03-002009-8 : 65000.00 крб
УДК
ББК 22.343
Рубрики: Фізична оптика--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
оптоэлектронные системы -- оптоелектронні системи -- оптоэлектронные устройства -- оптоелектронні пристрої -- свет -- світло -- сенсорные системы -- сенсорні системи -- програмное обеспечение -- програмне забезпечення -- позиционирование -- позиціювання -- сервисные программы -- сервісні програми -- фотоприемные матрицы -- фотоприймальні матриці -- оптическое отображение -- оптичне відображеня
Анотація: Рассматриваются некоторые основные проблемы, возникающие при различных промышленых применениях оптоэлектронных сенсорных систем для целей измерения и контроля.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шварц, В.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації [] : підручник / під ред. А. О. Старостіної. - К. : Іван Федоров, 1997. - 400 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452. - ISBN 966-95130-0-6 : 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- процес постачання -- процесс снабжения -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринкове сегментування -- рыночное сегментирование -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- продуктова стратегія -- продуктовая стратегия -- ціноутворення -- ценообразование -- розповсюдження товарів -- распространение товаров -- особистий продаж -- личная продажа -- реклама -- стратегія планування -- стратегия планирования -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- етика маркетингової діяльності -- этика маркетинговой деятельности -- кейси -- кейсы
Анотація: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Старостіна, А. О. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

11.
004.083.72
К58


    Коженевский, С. Р.
    Взгляд на жесткий диск "изнутри" [] : метод. пособие / С. Р. Коженевский, С. Д. Прокопенко, С. Ю. Ткаченко. - К. : ЕПОС, 2004. - 48 с. : табл., рис. - Лит.: с. 46-47. - 10.00 грн
УДК
ББК 32.973.2-045
Рубрики: Жорсткі диски--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
плотность записи -- щільність запису -- магнитная запись -- магнітний запис -- позиционирование блока головок -- позиціонування блоку головок -- позиционирование записи сервоинформации -- позиціонування запису сервоінформації -- форматы записи сервоинформации -- формати запису сервоінформації -- сервосистемы жестких дисков -- сервосистеми жорстких дисків -- восстановление информации -- відновлення інформації -- построение сервосистем -- побудова сервосистем -- техническое обслуживание накопителей -- технічне обслуговування накопичувачів -- эволюция накопителей -- еволюція накопичувачів
Анотація: Некоторые исследования, такие как визуализация магнитных полей рассеяния разметки сервозон, представлены впервые.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Прокопенко, С. Д.; Ткаченко, С. Ю.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

12.
004.738.1(075.8)
П 24


    Пелещишин, Андрій Миколайович.
    Інтернет-технології опрацювання консолідованих інформаційних ресурсів [] : навч. посібник / А. М. Пелещишин; за ред. проф. В. В. Пасічника ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. - 248 с. : рис., табл. - (Консолідована інформація ; вип. 4). - Л-ра: с. 245-247. - ISBN 978-966-553-975-9 : 47.00 грн
УДК
ББК 32.973я73
Рубрики: Інтернет-технології--Інформаційні ресурси--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
глобальне інформаційне середовище -- глобальная информационная среда -- формальна модель сайта -- формальная модель сайта -- пошукові системи в WWW -- поисковые системы в WWW -- модель аудиторії сайта -- модель аудитории сайта -- структура аудиторії сайта -- структура аудитории сайта -- моделювання тематики сайта -- моделирование тематики сайта -- позиціонування сайтів -- позиционирование сайтов -- взаємодія двох сайтів -- взаимодействие двух сайтов -- тематика сайтів -- тематика сайтов -- сайти спільнот користувачів WWW -- сайты сообществ пользователей WWW -- модель аудиторії форуму -- модель аудитории форума -- XML
Анотація: Забезпечення ефективності функціонування сайтів на тривалу перспективу, стійкості до зовнішніх впливів та змін у глобальному середовищі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пасічник, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
004.738.1
П84


   
    Процеси управління інтерактивними соціальними комунікаціями в умовах розвитку інформаційного суспільства [] : монографія / А. М. Пелещишин [та ін. ; за заг. наук. ред. А. М. Пелещишина] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 365, [3] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 344-366. - ISBN 978-617-607-198-3 : 65.00 грн
УДК
ББК 32.973.202
Рубрики: Комп' ютерні мережі--Віртуальне середовище--Наукові видання
   Інформаційне суспільство--Соціальні комунікації--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
інфраструктура інформаційного суспільства -- инфраструктура информационного общества -- формальна модель сайта -- формальная модель сайта -- моделювання тематики сайта -- моделирование тематики сайта -- позиціонування веб-сайтів -- позиционирование веб-сайта -- модель віртуальної спільноти -- модель виртуального сообщества -- передавання маркетингової діяльності -- передача маркетинговой деятельности -- формування суспільного авторитету -- формирование общественного авторитета -- інформаційно-комунікативні потреби -- информационно-коммуникативные потребности -- інформаційна поведінка -- информационное поведение -- віртуальні спільноти -- виртуальные сообщества -- класифікація веб-форумів -- классификация веб-форумов -- інформаційне наповнення веб-форуму -- информационное наполнение веб-форума -- World Wide Web -- Вікіпедія -- Википедия
Анотація: Науково-технічна та соціальна проблема розвитку інформаційного суспільства за допомогою побудови віртуальних спільнот у глобальній системі World Wide Web.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пелещишин, А. М.; Сєров, Ю. О.; Березко, О. Л.; Пелещишин, О. П.; Пелещишин, А. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

14.
528.46(075.8)
Г35


   
    Геодезія [] : навч. посібник / Горлачук В. В. [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Чорномор. держ. ун-т ім. П. Могили. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. - 250, [2] с. : рис. - Л-ра: с. 248-249. - Дод.: с. 250. - ISBN 978-966-289-061-7 : 140.00 грн
УДК
ББК 26.12я73
Рубрики: Геодезія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
геодезичні вимірювання -- геодезическое измерение -- теодолітна зйомка -- теодолитная съемка -- інженерно-геодезичні роботи -- инженерно-геодезические работы -- топографо-геодезичні роботи -- топографо-геодезические работы -- камеральні роботи (геодез.) -- камеральные работы (геодез.) -- вирахування площ (геодез.) -- вычисление площади (геодез.) -- геодезичні прилади -- геодезические приборы -- топографические карты -- топографічні карти -- супутникове позиціонування -- спутниковое позиционирование
Анотація: У підручнику різнобічно висвітлено питання способів знімання території, нівелювання, вирахування площ контурів та земельних ділянок. Розглянуто процес використання електронних геодезичних приладів у геодезії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Горлачук, В. В.; Семенчук, І. М.; Анисенко, О. В.; Мацко, П. В.; Міністерство освіти і науки України; Чорноморський державний університет імені Петра Могили
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

15.
004.455.1
Д79


    Дубаков, Михаил.
    Веб-мастеринг средствами CSS [] / Михаил Дубаков ; [ред.: Е. Кондукова, Е. Рыбаков, А. Кузьмина]. - СПб. : БХВ-Петербург, 2002. - 544 с. : рис., табл. - Прил.: с. 439-513. - Глоссарий: с. 514-521. - Предм. указ.: с. 522-528. - ISBN 5-94157-157-7 : 30.40 грн
УДК
ББК 32.973.2-018.1
Рубрики: HTML, мова--Використання--Практичні посібники
   Web-браузери--Використання--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
таблицы стилей -- таблиці стилей -- табличная верстка -- таблична верстка -- сайты -- сайти -- селекторы -- селектори -- единицы измерения -- одиниці виміру -- шрифты -- шрифти -- блоковая модель -- блокова модель -- позиционирование -- позиціювання -- браузеры -- браузери
Анотація: Преимущества использования каскадных таблиц стилей (CSS) - технологии, значительно расширяющей возможности языка HTML по форматированию документов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кондукова, Екатерина \ред.\; Рыбаков, Евгений \ред.\; Кузьмина, Анна \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

16.
004.92(075)
К43


    Кириленко, Александр П..
    Самоучитель по компьютерной верстке [] / Александр Кириленко ; [ред.: Т. Ф. Мартынюк, И. В. Стеценко]. - Киев : BHV : Ирина , 2000. - 608 с. : рис., табл. - Прил.: с. 544-559. - ISBN 966-552-075-X. - ISBN 5-7315-0104-1 : 23.75 грн
УДК
ББК 32.973.235я7
Рубрики: Настільні видавничі системи--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
позиционирование -- позиціонування -- упорядочение объектов -- впорядкування об'єктів -- расположение текста -- розміщення тексту -- графики -- графіки -- работа с изображением -- робота з зображенням -- верстка многостраничных документов -- верстка багатосторінкових документів -- параметры отображения -- параметри відображення -- система управления цветом -- система управління кольором -- печать файлов -- друк файлів -- импортирование объектов -- імпортування об'єктів -- фреймы -- фрейми -- размещение объектов -- розміщення об'єктів -- редактор материалов -- редактор матеріалів -- культура верстки -- культура верстки -- цветовые модели -- колірні моделі
Анотація: Обработки текста и графики в программах верстки - QuarkXPress 4.x и PageMaker 6.5 : от компоновки макета из отдельных станиц до выполнения подготовительных операций к сдаче в типографию.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мартынюк, Т. Ф. \ред.\; Стеценко, И. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

17.


    Носкова, Е. В.
    Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [] / Е. В. Носкова, И. М. Романова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 136-146. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Аптеки--Торгові марки--Далекий Схід (Росія)
Кл.слова (ненормовані):
позиціонування бренду -- позиционирование бренда -- сприйняття та цінність бренду -- восприятие и ценность бренда -- аптечна мережа -- аптечная сеть

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Романова, И. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
004.439:004.774
Л55


    Ливингстон, Дэн.
    CSS и DHTML. Web-профессионалам [] = Essential CSS & DHTML for Web Professionals : пер. с англ. / Дэн Ливингстон, Мика Браун. - Киев : BHV, 2001. - 272 с. : рис., табл. - Прил.: с. 147-260. - Предм. указ.: с. 261-265. - ISBN 966-552-079-2. - ISBN 5-7315-0108-4 : 21.16 грн
УДК
ББК 32.973.235
Рубрики: DHTML, мова--Програмування--Навчальні видання
   Web-дизайн--Програмування--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
таблица стилей -- таблиця стилей -- позиционирование элементов -- позиціонування елементів -- создание кода -- створення коду -- узел электронной коммерции -- вузел електронної комерції -- анимация слоев -- анімація шарів -- перетаскивание слоев -- перетягування шарів -- интерактивная викторина -- інтерактивна вікторина -- JavaScript
Анотація: Каскадные таблицы и DHTML на основе примеров, взятых непосредственно из опыта работы авторов в качестве Web-дизайнеров и программистов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Браун, Мика
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

19.


    Лучик, С.
    Економічний потенціал прикордонних регіонів України [] / С. Лучик, В. Лучик, М. Лучик // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 5. - С. 70-81. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Регіональна економіка--Україна
Кл.слова (ненормовані):
прикордонний регіон -- пограничный регион -- економічний потенціал -- экономический потенциал -- інтегральне оцінювання -- интегральное оценивание -- позиціонування регіонів -- позиционирование регионов

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лучик, В.; Лучик, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

20.


    Титарчук, А.
    Каждое событие - это "отдельная история" [] / А. Титарчук // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 9. - С. 18-19
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- позиціонування марки -- позиционирование марки -- захід онлайн -- мероприятие онлайн

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)