Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=купівельна поведінка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.166.82(477)(035)
О-64


   
    Організація торгівлі [] : довід. працівника прод. магазину : навч. посіб. / І. В. Юрко [та ін.] ; за заг. ред. І. В. Юрка ; М-во освіти і науки України, Вищ. навч. закл. Укооспілки, Полтав. ун-т економіки і торгівлі. - Харків : Світ книг, 2019. - 303, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 257-260. - Дод.: с. 261-303. - ISBN 978-966-2678-35-2 : 153.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42я2
Рубрики: Торгівля--Організація--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   Торгівля--Продовольчі товари--Україна--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
спеціалізація магазинів -- типізація магазинів -- торговельно-технологічне обладнання -- політика магазину -- реалізація товарів -- торговельний процес -- асортимент товарів -- маркування товарів -- якість товарів -- регулювання роботи магазину -- купівельна поведінка -- організація праці -- торгівельні націнки -- фінансові показники торгівлі
Анотація: Структура роздрібної торгівлі, організація та технології торговельних операцій у магазинах, товарознавство продовольчих товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Юрко, Ігор Вікторович; Балабан, Петро Юрійович; Горячова, Олена Олександрівна; Лісіца, Вікторія Вікторівна; Юрко, Ігор Вікторович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Вищий навчальний заклад Укоопспілки ; Полтавський університет економіки і торгівлі
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)