Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сбыт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.
339.138(075)
П-18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
339.138
А37


    Alessandra, Tony.
    Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Barrera, Rick
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
333.138(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Маркетингова політика розподілу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала. - Л. : Львівська політехніка, 2009. - 232 с. : рис., табл. - Слов. термінів: с. 214-219. - Предм. покажч.: с. 220-222. - Л-ра: с.223-228. - Дод.: с.229-231. - ISBN 978-966-553-753-3 : 93.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
каналы распредиления -- канали розподілу -- непрямі канали розподілу -- непрямые каналы распредиления -- прямі канали розподілу -- прямые каналы распредиления -- зворотні канали розподілу -- обратные каналы распредиления -- горизонтальна маркетингова система -- горинтольная маркетинговая система -- збут -- сбыт -- гуртові посередники -- оптовые посредники -- роздрібні посередниким -- розничные посредники -- роздрібні магазини -- розничные магазины -- позамагазинна роздрібна торгівля -- внемагазинная розничная торговля -- мерчандайзинг -- довжина каналів розподілу -- долгота каналов распредиления -- ширина каналів розподілу -- широта каналов распредиления -- міжнародні канали розподілу -- международные каналы распредиления -- конкуренція -- конкуренция -- логістика розподілу -- логистика распредиления -- дистрибуція -- дистрибуция -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- телефонний маркетинг -- телефонный маркетинг -- продаж за каталогом -- продажа по каталогам -- електронна торгівля -- электронная торговля -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг
Анотація: Сутність, значення, різновиди та особливості маркетингової політики розподілу на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Косар, Н. С.; Чубала, А.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
330
Э 40


   
    Экономика [] : учеб. пособие / Э. А. Кузнецов [и др.] ; под ред. Э. А. Кузнецова. - изд. 5-е. - Х. : Одиссей, 2010. - 510, [2] с. : рис., табл. - ISBN 978-966-633-841-2 : 113.00 грн
УДК
ББК 65
Рубрики: Економіка --Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
экономическая теория -- економічна теорія -- экономическое поведение -- економічна поведінка -- потребитель -- споживач -- производственные ресурсы -- виробничі ресурси -- экономические системы -- економічні системи -- рыночная экономика -- ринкова економіка -- рыночная инфраструктура -- ринкова інфраструктура -- спрос и предложение -- попит і пропозиція -- рыночная цена -- ринкова ціна -- деньги -- гроші -- рынки -- ринки -- предприятие -- підприємство -- предпринимательство -- підприємництво -- собственность -- власність -- предпринимательская деятельность -- підприємницька діяльність -- маркетинг -- сбыт -- збут -- национальная экономика -- національна економіка -- валовый национальный продукт -- валовий національний продукт -- макроэкономическое равновесие -- макроекономічна рівновага -- безработица -- БЕЗРОБІТТЯ -- инфляция -- інфляція -- государственный бюджет -- державний бюджет -- государственный долг -- державний борг -- денежный оборот -- грошовий оборот -- мировая экономика -- світова економіка -- мировая торговля -- світова торгівля -- международная валютная система -- міжнародна валютна система -- международное предпринимательство -- міжнародне підприємництво -- совместные предприятия -- спільні підприємства
Анотація: Учебное пособие по экономике на основе программы Министерства образования и науки Украины для учащихся средних школ и абитуриентов, а также студентов неэкономических специальностей вузов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кузнецов, Э. А.; Столбуненко, Н. Н.; Орлова, Н. В.; Олесевич, Л. П.; Кузнецов, Э. А. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
658(075.8)
С30


    Семернікова, Ірина Олександрівна.
    Економіка підприємства [] : навч. посібник / І. О. Семернікова, Н. В. Мєшкова-Кравченко . - Херсон : Олді-плюс, 2010. - 311, [1] с. : рис. - Л-ра: с. 302-306. - ISBN 966-7914-91-7 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства-- Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основні фонди -- основные фонды -- виробнича потужність -- производственная мощность -- оборотні кошти -- оборотные средства -- інноваційні процеси -- инновационные процессы -- організація виробництва -- организация производства -- збут продукції -- сбыт продукции -- якість продукції -- качество продукции -- кадри підприємства -- кадры предприятия -- продуктивність праці -- производительность труда -- оплата праці -- оплата труда -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- прибуток -- прибыль -- ціноутворення -- ценообразования
Анотація: Економічні основи функціонування різних типів підприємств в умовах ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мєшкова-Кравченко, Наталія Віталіївна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
658.8
М14


    Майдебура, Елена Владимировна.
    Маркетинг услуг [] / Е. В. Майдебура. - К. : ВИРА-Р, 2001. - 574 с. : ил., табл. - Лит.: с. 561-571. - ISBN 966-7807-08-8 : 50.40 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
сфера послуг -- сфера услуг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- діяльність фірми -- деятельность фирмы -- збут товарів -- сбыт товаров -- нематеріальні послуги -- нематериальные улуги -- система просування послуг -- система продвижения услуг -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- стратегічне управління організацією -- стратегическое управление организацией -- аналіз внутрішнього середовища -- анализ внутренней среды -- цілі організації -- цели организации -- стратегії фірми -- стратегии фирмы -- стратегя продукту -- стратегия продукта -- психологія реклами -- психология рекламы -- консультування -- консультирование -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Анотація: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

9.
658
М26


    Маркова, Вера Дмитриевна.
    Маркетинг услуг [] / В. Д. Маркова. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 127 с. : рис., табл. - Лит.: с. 127. - ISBN 5-279-01552-0 : 6500.00 р.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
классификация услуг -- класифікація послуг -- купівельні ризики -- покупательские риски -- сбыт товаров -- збут товарів -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- организация сервиса -- організація сервісу -- целевые рынки -- цільові ринки -- конкуренция -- конкуренція -- продвижение услуг -- просування послуг -- банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія
Анотація: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
338.43(477)
В68


    Волок, Микола Микитович.
    Я у фермери пішов би... [] / М. М. Волок. - Дніпропетровськ : Промінь, 1990. - 160 с. - (Оренда: закон і практика). - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 5-7775-0327-6 : 0.30 р.
УДК
ББК 65.9(4УКР)321.8-642.1
Рубрики: Фермерське господарство--Україна--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
види оренди -- виды аренды -- ефективність оренди -- эффективность аренды -- збут продуктів тваринництва -- сбыт продуктов животноводства -- заготівля продуктів тваринництва -- заготовка продуктов животноводства -- переробка продуктів тваринництва -- переработка продуктов животноводства -- збут продуктів рослинництва -- сбыт продуктов растениеводства -- заготівля продуктів рослинництва -- заготовка продуктов растениеводства -- переробка продуктів рослинництва -- переработка продуктов растениеводства -- колективні сільськогосподарські підприємства -- коллективные сельскохозяйственные предприятия -- приватні сільськогосподарські підприємства -- частные сельскохозяйственные предприятия -- орендні підприємства -- арендные предприятия
Анотація: Виробнича книга про оренду в класичному і сучасному розумінні, ефективність різних її видів, організацію збуту, заготівлі й переробки продуктів рослинництва і тваринництва, розвиток колективних та індивідуальних форм організації праці в сільському господарстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
334(47+57)
Ч-32


    Чаянов, Александр Васильевич.
    Краткий курс кооперации [] / А. Чаянов ; [отв. за вып. В. Т. Кабанов, И. П. Бежанова ; послесл. А. Вулис]. - Репр. воспроизведение изд.4-е изд. - М. : Кн. палата, 1989. - 77, [3] с. - ISBN 5-7000-0218-3 : 3.00 р.
УДК
ББК 65.9(2)08
Рубрики: Кооперативи--Історія--СРСР, поч. 20 ст.--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
кооперация -- кооперативний рух -- кооперативное движение -- сільське споживче товариство -- сельское потребительское общество -- сільськогосподарське товариство -- сельскохозяйственное товарищество -- кредитне товариство -- кредитное товарищество -- кооперативний збут продуктів -- кооперативный сбыт продуктов -- різновиди кооперативів -- разновидности кооперативов
Анотація: Труд русского ученого А. В. Чаянова посвящен процессам кооперации в сельском хозяйстве, подытоживает в популярной форме многое, сделанное ранее, и предвосхищает другое, чему еще предстоит появиться.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кабанов, В. Т. \отв. исполн.\; Бежанова, И. П. \отв. исполн.\; Вулис, А. \авт. послесл.\; Чаянов, Олександр Васильович (економіст-аграрник ; 1888 - 1937) \про нього\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
65.58
С 70


   
    Союзы с зарубежными партнерами. 1+1=3 [] = Allying with Foreign Partners / Обществ.-гос. фонд "Рос. центр приватизации", Консульт. компания "McKinsey & Company, Inc."", Агентство США по междунар. развитию ; [авт. предисл.: А. Чубайс, М. В. Бойко ] . - М. : Дело, 1996. - 168 с. : табл. - (Искусство управления приватизированным предприятием). - Лит.: с. 159-161. - ISBN 5-7749-0024-X : 12.74 грн
ББК 65.58 + 65.29-14
Рубрики: Міжнародна економіка--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
тактичний партнер -- тактический партнер -- стратегічний союз -- стратегический союз -- виробництво -- производство -- збут -- сбыт -- оцінка ресурсів -- оценка ресурсов
Анотація: Поиск стратегического партнера и создание прочного делового союза - от определения потребности предприятия в партнере до оценки времени и средств, необходимых для создания совместного предприятия.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чубайс, Анатолий \авт. предисл.\; Бойко, М. В. \авт. предисл.\; Обществено-государственный фонд "Российский центр приватизации"; Консультационная компания "McKinsey & Company, Inc."Агентство США по международному развитию
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
658.012.4(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу
Анотація: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Управление маркетингом [] / Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - М. : Экономика, 1980. - 224 с. : граф., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.30 р.
УДК
ББК 65.050.24(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- система маркетингу -- система маркетинга -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- планування -- планирование -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- реклама -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- збут -- сбыт -- реклама
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гольдберг, Б. А. \пер.\; Горячев, А. А. \пер.\; Жукова, Е. А \пер.\; Кретов, И. И. \пер.\
Примірників всього: 2
АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

16.
339.138
М27


   
    Маркетинг [] : [сборник] / сост. А. И. Кредисов. - Киев : Україна, 1994. - 399 с. : табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-319-00922-4 : 60000.00 крб
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Маркетинг--Збірники
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- збут товарів -- сбыт товаров -- формування попиту -- формирование сбыта -- маркетинг промышленных товаров -- маркетинг промислових товарів -- міжнародний бізнес -- международный бизнес -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- споживацька культура -- культура потребителя -- цінова політика -- ценовая политика
Анотація: Рассмотрены основные проблемы маркетинга: планирование, сбыт продукции, разработка ценовой стратегии и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кредисов, А. И. \сост.\
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (3), БГ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

17.


    Харенко, А. О.
    Збут продукції тваринництва сільськогосподарськими підприємствами [] / А. О. Харенко, М. А. Коротєєв, Т. І. Бортник // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 10. - С. 185-197. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Україна
   Тваринництво--Продукція--Україна

   Торгівля--Україна

Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- збут -- сбыт -- канали реалізації -- каналы реализации -- біржова торгівля -- биржевая торговля

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Коротєєв, М. А.; Бортник, Т. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

18.


    Власов, Д. Ю.
    Напрямки збутового співробітництва підприємства в умовах міжнародної конкуренції [] / Д. Ю. Власов // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - N 11. - С. 14-16. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Міжнародна торгівля--Конкуренція
Кл.слова (ненормовані):
кооперація -- кооперация -- консорціум -- консорциум -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- збут -- сбыт

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

19.
658(075.8)
Г85


    Гринев, Вадим Федорович.
    Товарно-инновационная политика предприятия [] : учеб. пособие / В. Ф. Гринев ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Киев : МАУП, 2004. - 160 с. : рис., табл. - Лит.: с. 155-156. - ISBN 966-608-302-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Підприємства--Інноваційна політика--Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
предприятия -- инновационная политика -- товарная политика -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные системы маркетинга инноваций -- міжнародні системи маркетингу інновацій -- управляющий по инновационному маркетингу -- управляючий з інноваційного маркетингу -- диверсификация новых товаров -- диверсифікація нових товарів -- разработка новых товаров -- розробка нових товарів -- качество продукции -- якість продукції -- "петля качества" -- "петля якості" -- риск выведения нового товара -- ризик виведення нового товару -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- дизайн товара -- упаковка нового товара -- пакування нового товару -- сбыт новых товаров -- збут нових товарів
Анотація: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

20.
34.63-081
Д76


    Дружинский, Исаак Абрамович.
    Концепция конкурентоспособных станков [] / И. А. Дружинский. - Ленинград : Машиностроение, 1990. - 247 с. : рис., табл. - Прил.: с. 293242. - Лит.: с. 243-245. - ISBN 5-21700913-6 : 1.30 р.
ББК 34.63-081
Рубрики: Металорізальні верстати--Обладнання--Експлуатація--Практичні посібники
   Конкуренція--Економічний потенціал--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
металлорежущие станки -- конкуренция -- экономический потенциал -- сбыт металлорежущих станков -- збут металорізальних верстатів -- компоновка станков -- компоновка верстатів -- несущие конструкции -- несучі конструкції -- приводы -- приводи -- перемещения узлов -- переміщення вузлів -- управление процессами работы станка -- управління процесами роботи верстата -- технологичность конструкций -- технологічність конструкцій -- экономика проектирования -- економіка проектування -- эффективность конструкций станка -- ефективність конструкцій верстата -- научная творчество -- наукова творчість -- воспитание конструктора -- виховання конструктора
Анотація: Создание конкурентоспособных станков, обладающих высоким техническим потенциалом: методы обработки, изложены задачи решаемые станком.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)