Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегия продукта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.24(075.8)
В54


    Виханский, Олег Самуилович.
    Стратегическое управление [] : учебник / О. С. Виханский. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Гардарики, 2000. - 296 с. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 5-8297-0021-2 : 6.73 грн
УДК
ББК 65.050.0я73
Рубрики: Стратегічне управління--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
стратегическое управление -- стратегічне управління -- стратегия фирмы -- стратегія фірми -- контроль стратегии -- контроль стратегії -- стратегия продукта -- стратегія продукта -- человеческий потенциал -- людський потенціал -- индивид и группа -- індивід і група -- поведение человека -- поведінка людини -- поведение анализа среды -- поведінка аналізу середовища -- анализ среды -- аналіз середовища -- контроль стратегии -- контроль стратегії -- стратегія продукта -- стратегия продукта
Анотація: В учебнике рассматривается стратегическое управление как деятельность высшего руководства по управлению организацией в конкурентной рыночной среде, реализация стратегического управления, выработка и осуществление стратегии в трех ключевых сферах: в сфере развития и поведения во внешней среде, в сфере создаваемого продукта, в сфере персонала организации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.8
М14


    Майдебура, Елена Владимировна.
    Маркетинг услуг [] / Е. В. Майдебура. - К. : ВИРА-Р, 2001. - 574 с. : ил., табл. - Лит.: с. 561-571. - ISBN 966-7807-08-8 : 50.40 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
сфера послуг -- сфера услуг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- діяльність фірми -- деятельность фирмы -- збут товарів -- сбыт товаров -- нематеріальні послуги -- нематериальные улуги -- система просування послуг -- система продвижения услуг -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- стратегічне управління організацією -- стратегическое управление организацией -- аналіз внутрішнього середовища -- анализ внутренней среды -- цілі організації -- цели организации -- стратегії фірми -- стратегии фирмы -- стратегя продукту -- стратегия продукта -- психологія реклами -- психология рекламы -- консультування -- консультирование -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Анотація: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)