Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психологія реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
159.938
Л 71


    Ложкін, Георгій Володимирович.
    Економічна психологія [] : навч. посібник / Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков, В. Л. Комаровська. - К. : Професіонал, 2004. - 304 с. - Бібліогр.: с. 294-302. - ISBN 966-8556-42-9 : 32.00 грн
УДК
ББК 88.49я73
Рубрики: Економічна психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
экономическое поведение -- економічна поведінка -- грошова поведінка -- денежное поведение -- психологія реклами -- психология рекламы -- психологія підприємництва -- психология предпринимательства -- психологія багатства -- психология богатства -- психологія бідності -- психология бедности
Анотація: Основні проблеми економічної психології: економічна свідомість, її складові, особливості економічної поведінки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Спасєнніков, Валерій Валентинович; Комаровська, Вероніка Леонідовна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
338.3:659.1(477)(075.8)
П12


    Пазуха, Микола Дмитрович.
    Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Реклама

   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы
Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ігнатович, М.В.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

3.
159.938
Л 71


    Ложкін, Георгій Володимирович.
    Економічна психологія [] : навч. посібник / Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков; М-во освіти і науки України ; М-во освіти і науки України. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Професіонал, 2006. - 400 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 386-397 . - ISBN 966-8556-42-9 : 038.00 грн
УДК
ББК 88.49я73
Рубрики: Економічна психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічна поведінка -- экономическое поведение -- споживацька поведінка -- потребительское поведение -- грошова поведінка -- денежное поведение -- психологія реклами -- психология рекламы -- психологія підприємництва -- психология предпринимательства -- психологія багатства -- психология богатства -- психологія бідності -- психология бедности
Анотація: Основні проблеми економічної психології: економічна свідомість, її складові, особливості економічної поведінки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Спасєнніков, Валерій Валентинович; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
159.98(075)
Ц 61


    Цимбалюк, І. М.
    Психологія торгівлі [] : навч. посібник / Іван Цимбалюк. - К. : Професіонал, 2007. - 368 с. : рис. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-370-035-1 : 040.00 грн
УДК
ББК 88.491я73
Рубрики: Психологія торгівлі--Навчальні видання
   Торгова етика--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
психологія продавця -- психология продавца -- темперамент продавця -- темперамент продавца -- психологія реалізації товару -- психология реализации товара -- психологія реклами -- психология рекламы -- етика торгівлі -- этика торговли -- торгове спілкування -- торговое общение -- кофлікти -- конфликты -- психічни процеси продавця -- психические процессы продавца -- рекламний менеджмент -- професійна поведінка продавця -- профессиональное поведение продавца -- емоції продавця -- почуття продавця -- эмоции продавца -- психологія праці -- психология труда -- професійна мораль -- профессиональная мораль -- ділові стосунки -- деловые отношения -- рекламный менеджмент -- чувства продаца -- пам'ять продавця -- память продавца -- мислення продавця -- мышление продавца -- здібності продавця -- способности продавца -- особистість продавця -- личность продавца -- уява продавця -- воображение продавца -- увага продавця -- внимание продавца -- психологічний клімат -- психологический климат -- педагогічна грамотність -- педагогическая грамотность -- сенс життя -- смысл жизни -- формування особистості -- формирование личности -- знаки зодіаку -- знаки зодиака -- імена -- имена -- менталітет -- менталитет
Анотація: Аналіз і виклад системи знань про психологію продавця і покупця, їх взаємини, особливості процесу купівлі, етики поведінки при вирішенні конфліктних ситуацій, прогресивних методів торгівлі, психології торгового колективу, психологічних особливостей торгової реклами, формування іміджу працівника торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
659
О-64


   
    Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії [] : метод. посібник / [Т. А. Марочко та ін.] ; ПБО "Кожній дитині" в Україні, Держ. ін-т розв. сім'ї та молоді. - К. : Фенікс, 2007. - 107 с. : іл. - Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107. - ISBN 978-966-651-548 : 6.00 грн
УДК
ББК 76 + 85.156.65
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- рекламная кампания -- соціальна реклама -- социальная реклама -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- психологія реклами -- психология рекламы -- рекламне повідомлення -- рекламное сообщение -- медіапланування -- медиапланирование -- моніторинг реклами -- мониторинг рекламы
Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
159.938(075.8)
Л71


    Ложкін, Георгій Володимирович.
    Економічна психологія [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська, Н. Ю. Воленюк. - 3-тє вид., переробл. і допов. - Київ : Професіонал, 2008. - 64 с. : рис. - Літ.: с. 446-457. - ISBN 978-966-8556-42-5 : 61.00 грн, 110.00 грн
УДК
ББК 88.49я73
Рубрики: Економічна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
економіко-психологічні ідеї -- економічна поведінка -- споживацька поведінка -- економічна свідомість -- психологія інтелектуальної власності -- психологія комерційної таємниці -- сприйняття грошей -- психологія багатства -- психологія бідності -- психологія реклами -- психологія підприємництва -- психологія зайнятості
Анотація: Основні проблеми економічної психології, сутність економічної свідомості, ставлення людини до грошей, багатства і бідності, підприємницької діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Комаровська, Віра Леонідівна; Воленюк, Наталія Юріївна
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
159.9(075.8)
П86


   
    Психологія [] : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.] / О. В. Винославська [та ін.] ; за наук. ред. О. В. Винославської. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : ІНКОС, 2009. - 389, [1] с. : табл., рис. - Бібліогр. в кінці глав. - ISBN 978-966-8347-73-3 : 40.00 грн, 55.00 грн
УДК
ББК 88я73
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- предмет психологии -- об'єкт психології -- объект психологии -- психологія -- психология -- методи психології -- методы психологии -- развитие психики -- розвиток психіки -- психіка і організм -- психика и организм -- відчуття -- сприймання -- чувства -- восприятие -- память -- пам'ять -- мислення -- мышление -- уява -- воображение -- увага -- внимание -- емоції -- эмоции -- почуття -- чувства -- воля -- психология личности -- психологія особистості -- теорії особистості -- теории личности -- спрямованість особистості -- направленность личности -- темперамент -- характер -- здібності -- способности -- самосвідомість особистості -- самосознание личности -- психологічний захист -- психологическая защита -- психологія групи -- психология группы -- общение -- спілкування -- конфликт -- конфлікт -- студентська група -- студенческая группа -- маси і масова свідомість -- массы и массовое сознание -- стихийное поведение -- стихійна поведінка -- психологічний вплив -- психологическое влияние -- психологія реклами -- психология рекламы -- СМИ -- ЗМІ -- психологічні основи діяльності -- психологические основы деятельности -- "людина-оператор" -- "человек-оператор"
Анотація: Висвітлено шість блоків проблем: предмет та основні етапи розвитку психології, психологія пізнавальних процесів, психологія емоційно-вольових процесів, психологія особистості, психологія групи, психологія діяльності в системах "Людина - техніка".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Винославська, О. В.; Бреусенко-Кузнєцов, О. А.; Зливков, В. Л.; Апішева, А. Ш.; Винославська, О. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9(075.8)
П 86


   
    Психология [] : учебник для экон. вузов / под ред. В. Н. Дружинина. - СПб. : Питер, 2000. - 671 с. : рис., табл. - (Серия "Учебник нового века"). - Лит.: с. 646-671. - ISBN 5-8046-0114-8 : 15.50 грн
УДК
ББК 88я73
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
история психологии -- історія психології -- филогенез -- філогенез -- центральная нервная система -- центральна нервова система -- социальная детерминация -- соціальна детермінація -- механизмы адаптации -- механізми адаптації -- психика -- психіка -- научение -- адаптация -- адаптація -- эмоции и чувства -- емоції і почуття -- мотивации -- мотивації -- внимание -- увага -- сенсорно-перцептивные процессы -- сенсорно-перцептивні процеси -- память -- пам'ять -- мышление интеллекта -- мислення інтелекту -- речь и мышление -- мова і мислення -- личность -- особистість -- развитие личности -- розвиток особистості -- социальная психология -- соціальна психологія -- межличностные взаимодействия -- міжособистісні взаємодії -- психология общения -- психологія спілкування -- психология трудовой деятельности -- психологія трудової діяльності -- клиническая психология -- клінічна психологія -- психиатрия -- психіатрія -- экономическая психология -- економічна психологія -- принятие решений -- прийняття рішень -- психология предпринимательства -- психологія підприємництва -- психология рекламы -- психологія реклами -- организационная психология -- організаційна психологія -- мотивация персонала организации -- мотивація персоналу організації
Анотація: Учебник подготовлен группой ведущих российских ученых и преподавателей в соответствии с требованиями Государственного образовательного стандарта для бакалавров. Специальная часть посвящена конкретным формам прикладного использования психологических знаний в сфере экономики и производства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дружинин, В. Н. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
005.32(075.8)
Х 69


    Ходаківський, Євгеній Іванович.
    Психологія управління [] : підручник / Є. І. Ходаківський. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 663, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 657-663. - ISBN 978-966-364-949-8 : 84.00 грн
УДК
ББК 88.5я73
Рубрики: Психологія управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
професіограма менеджера -- профессиограмма менеджера -- конфліктна ситуація -- конфликтная ситуация -- концепція діючої особистості -- концепции действующей личности -- теорії мотивації праці -- теории мотивации труда -- психоинформатика -- психоінформатика -- соціально-психологічна робота -- социально-пихологическая работа -- емоції -- эмоции -- неврози -- психотерапія -- психотерапия -- психологічні кризи -- психологические кризы -- стрес -- нейролінгвістичне програмування -- нейролингвистическое программирование -- соціоінтеграція -- социоинтеграция -- принципи управління -- принципы управления -- праксеологічні кластери -- пракселогические кластеры -- суспільна свідомість -- общественное сознание -- психологія реклами -- психология реламы -- синергійні концепції цілісності -- синергийные концепции целостности -- міжособистісна сумісність -- межличностная совместимость -- людиноетичні аспекти управління -- челевекоэтические аспекты управления
Анотація: Принципи формування трудових колективів, соціоінтегральні аспекти формування особистості менеджера.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Богоявленська, Юлія Вячеславівнв; Грабар, Тетяна Петрівна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
658.8
М14


    Майдебура, Елена Владимировна.
    Маркетинг услуг [] / Е. В. Майдебура. - К. : ВИРА-Р, 2001. - 574 с. : ил., табл. - Лит.: с. 561-571. - ISBN 966-7807-08-8 : 50.40 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
сфера послуг -- сфера услуг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- діяльність фірми -- деятельность фирмы -- збут товарів -- сбыт товаров -- нематеріальні послуги -- нематериальные улуги -- система просування послуг -- система продвижения услуг -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- стратегічне управління організацією -- стратегическое управление организацией -- аналіз внутрішнього середовища -- анализ внутренней среды -- цілі організації -- цели организации -- стратегії фірми -- стратегии фирмы -- стратегя продукту -- стратегия продукта -- психологія реклами -- психология рекламы -- консультування -- консультирование -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Анотація: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

11.
339+659
Г38


   
    Гермес. Торговля и реклама [] : [сборник] / [сост., оформ. Б. М. Матвеева]. - Санкт-Петербург : Аллегория, 1994. - 473 с. : ил. - Коммент. в подстрочном примеч. - ISBN 5-87685-013-6 : 1080000.00 крб
    Зміст:
Соболев, М. И. Очерки из истории всемирной торговли / М. И. Соболев. - С .9-202
Бутенко, В. А. Краткий очерк истории русской торговли / В. А. Бутенко. - С .203-360
Уперов, В. В. Реклама - ее сущность, значение, историческое развитие и психологические основы / В. В. Уперов. - С .361-473
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Торгівля--Реклама--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
історія світової торгівлі -- история мировой торговли -- історія російської торгівлі -- история русской торговли -- історія реклами -- история рекламы -- психологія реклами -- психология рекламы
Анотація: На основе анализа истории всемирной торговли и рекламы показаны особенности психологии и методов работы российских и зарубежных бизнесменов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Матвеев, Б. М. \сост.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
659.1(470)
Ф42


    Феофанов, Олег Александрович.
    Реклама: новые технологии в России [] : учеб. пособие / Олег Феофанов. - Санкт-Петербург : Питер, 2000. - 377 с. : рис. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-272-00037-4 : 29.05 грн
УДК
ББК 65.42-803(4РОС)
Рубрики: Реклама--Росія--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
психология рекламы -- психологія реклами -- имидж бизнеса -- імідж бізнеса -- имидж фирмы -- імідж фірми -- политическая реклама -- політична реклама -- естетика реклами -- эстетика рекламы -- логотип
Анотація: Вопросы рекламной деятельности, психология рекламы, имидж бизнеса и фирмы, политическая реклама и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

13.
316.6(075.8)
А 73


    Ануфрієва, Наталія Михайлівна.
    Соціальна психологія [] : навч. посібник / Н. М. Ануфрієва, Т. М. Зелінська, Н. О. Єрмакова. - К. : Каравела, 2011. - 295, [1] с. - Л-ра: с. 293-295. - ISBN 978-966-8019-99-9 : 65.00 грн
УДК
ББК 88.5я73
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
социальная психология -- вітчизняна психологія -- отечественная психология -- особистість -- личность -- соціалізація -- социализация -- внутрішньоособистісний конфлікт -- внутреннеличностный конфликт -- діагностика особистості -- диагностика личности -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- психологія спілкування -- психология общения -- психологія малої групи -- психология малой группы -- психологія колективу -- психология коллектива -- прикладна соціальна психологія -- прикладная социальная психология -- служба сім'ї -- служба семьи -- психологія реклами -- психология рекламы
Анотація: Основи нормативного курсу соціальної психології: розкрито специфіку дослідження особистості у соціальній психології, міжособистісні стосунки у великих та малих суспільних групах. Подаються методики дослідження особистості.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зелінська, Тетяна Миколаївна; Єрмакова, Наталія Олександрівна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.


    Євтушенко, О. В.
    Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту [] / О. В. Євтушенко // Економіка та держава. - 2015. - N 9. - С. 55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
туристичний продукт -- туристический продукт -- психологія реклами -- психология рекламы

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

15.
159.9(075.8)
П86


   
    Психологія мас [] : навч. посібник / авт.-упоряд. Я. Кальба. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2012. - 207, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Л-ра: с. 202-207. - ISBN 978-966-10-2994-0 : 48.00 грн
УДК
ББК 88.5я73
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маси -- массы -- масова свідомість -- массовое сознание -- масова поведінка -- психология массовых настроений -- психологія масових настроїв -- управление массами -- управління массами -- массовое поведение -- психологія натовпу -- психология толпы -- громадська думка -- общественное мнение -- чутки -- слухи -- мода -- психологія реклами -- психология рекламы -- сублиминальное влияние -- сублімінальний вплив
Анотація: У посібнику розкрито актуальні питання, пов'язані з такими масовими феноменами, як: масова свідомість, масова поведінка, масові соціально-психологічні явища тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кальба, Ярослава \авт., упоряд.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
159.9:005.591.6](075.8)
З-18


    Закалик, Галина Михайлівна.
    Психологія інновацій та реклами [] : навч. посіб. / Г. М. Закалик, Н. В. Партико ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2019. - 247, [1] с. : рис., табл. - Термінолог. слов.: с. 212-227. - Літ.: с. 228-241. - Дод.: с. 242-246. - ISBN 978-966-941-317-8 : 160.00 грн
УДК
ББК 88.4я73
Рубрики: Психологія--Інновації--Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- інновації в медицині -- інновації в культурі -- психологічне сприйняття інновацій -- творчість -- інноваційна діяльність -- інноваційні процеси -- реклама -- психологія реклами -- управління інноваційною діяльністю
Анотація: Висвітлено психологію інновацій, проблеми психологічного сприйняття нововведень у суспільстві, форми та методи управління інноваційною діяльністю, теоретичні аспекти психології реклами.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Партико, Неоніла Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)