Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=логотип<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
316.6
С21


    Саундерс, Ребекка.
    Amazon-com: Секреты самого успешного в мире веб-бизнеса [] = Business the Amazon.com Way - Secrets of the World's / Ребекка Саундерс. - М. : СмартБук, 2008. - 234 с. - (Бренды, изменившие мир). - ISBN 978-5-9791-0049-4 : 20.00 грн
УДК
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
веб-сайт -- коммерческая жилка -- комерційна жилка -- жизнь в сети -- життя в мережі -- гибриды -- гібриди -- профсоюзы -- профспілки -- руководство -- керівництво -- ценность продукции -- цінність продукції -- корпоративная культура -- корпоративна культура -- маркетинг -- имидж компании -- імідж компанії -- логотип брендов -- логотип брендів -- быстрая доставка -- швидка доставка -- поставщики -- постачальники -- партнерство -- торговые синдикаты -- торгові синдикати -- пресса -- преса
Анотація: Книга поможет менеджерам, предпринимателям или инвесторам извлечь уроки из замечательной истории успеха Amazon.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
659.1(470)
Ф42


    Феофанов, Олег Александрович.
    Реклама: новые технологии в России [] : учеб. пособие / Олег Феофанов. - Санкт-Петербург : Питер, 2000. - 377 с. : рис. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-272-00037-4 : 29.05 грн
УДК
ББК 65.42-803(4РОС)
Рубрики: Реклама--Росія--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
психология рекламы -- психологія реклами -- имидж бизнеса -- імідж бізнеса -- имидж фирмы -- імідж фірми -- политическая реклама -- політична реклама -- естетика реклами -- эстетика рекламы -- логотип
Анотація: Вопросы рекламной деятельности, психология рекламы, имидж бизнеса и фирмы, политическая реклама и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: merk/2014/42
   Газета

Меркурій [Текст]. - Житомир : Меркурій, 1996 - . - Виходить щотижня
2014р. N 42 (22 жовт.)
Зміст:
Закулісний, О. У Житомирі оголошено переможців проекту "Подаруй місту логотип" / Закулісний О. - С.2
Закулісний, О. У Житомирі пройшли Дні польської культури / О. Закулісний. - С.3 : фото
Балицький, В. В Овруцькому районі відкрили новий потужний елеватор / В. Балицький. - С.9 : фото
У Житомирі під час благодійного ярмарку зібрали 16,5 тисяч гривень на потреби Житомирського військового госпіталю. - С.3 : фото
Конашевич, О. До Житомира із зони АТО повернулися 54 прикордонники / О. Конашевич. - С.2 : фото
Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: 20hv/2014/41
   Газета

20 хвилин [Текст]. - Житомир : Медіа Дім "РІА", 2005 - . - Виходить щотижня
2014р. N 41 (22 жовт.)
Зміст:
Кузьмич, Анастасія. Світ дитячими очима у короткометражному фільмі "Житомирська звичайна..." / А. Кузьмич. - С.8
Кузьмич, Анастасія. Місто Житомир має свій логотип / А. Кузьмич. - С.7 : фото
Досвід і професіоналізм - запорука успіху служби таксі "Пілот". - С.11 : фото
Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Кузьмич, Анастасія.
    Місто Житомир має свій логотип [] / Анастасія Кузьмич // 20 хвилин. - 2014. - N 41(22 жовт.). - С. 7 : фото
Рубрики: Символи--Конкурси--Житомир, місто
   Житомир, місто--Символи--Конкурси
Кл.слова (ненормовані):
логотип Житомира
Анотація: Про конкурс на створення логотипу міста Житомира, який відбувся за підтримки Житомирської міської ради.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Геральдика, емблематика 2.03.01

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

6.


    Закулісний, О.
    У Житомирі оголошено переможців проекту "Подаруй місту логотип" [] / О. Закулісний // Меркурій. - 2014. - N 42(22 жовт.). - С. 2
Рубрики: Символи--Проекти--Переможці--Житомир, місто
   Житомир, місто--Символи--Проекти--Переможці
Кл.слова (ненормовані):
логотип Житомира
Анотація: В прес-центрі Житомирської міської ради оголосили та нагородили переможців проекту "Подаруй місту логотип".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Геральдика, емблематика 2.03.01

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

7.


   
    Презентовано напрацювання архітектурно-художньої концепції вигляду вулиць Житомира [] // Меркурій. - 2015. - N 5(4 лют.). - С. 2 : фото
Рубрики: Логотипи--Житомир, місто
   Житомир, місто--Логотипи
Кл.слова (ненормовані):
логотип Житомира
Анотація: Створено логотип міста Житомира. Робоча група розробляє архітектурно-художню концепцію (дизайн-код) нашого міста.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Геральдика, емблематика 2.03.01

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: merk/2015/15
   Газета

Меркурій [Текст]. - Житомир : Меркурій, 1996 - . - Виходить щотижня
2015р. N 15
Зміст:
Конашевич, О. На Житомирщині після об'єднання територіальних громад буде утворено 4 повіти / О. Конашевич. - С.1 : фото
Закулісний, О. Логотип міста Житомира не затверджено / О. Закулісний. - С.2 : фото
Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Закулісний, О.
    Логотип міста Житомира не затверджено [] / О. Закулісний // Меркурій. - 2015. - N 15. - С. 2 : фото
Рубрики: Логотипи--Житомир, місто
   Житомир, місто--Логотипи
Кл.слова (ненормовані):
логотип Житомира -- емблематика Житомира -- эмблематика Житомира
Анотація: Запропований варіант логотипу міста Житомира не затверджений рішенням виконкому.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Геральдика, емблематика 2.03.01

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

10.
74.01
К38


    Кидд, Чип.
    Go! Самая простая книга по графическому дизайну [] / Ч. Кидд ; [пер. на рус. А. Иванова]. - СПб. : Питер, 2014. - 152, [2] с. : ил. - ISBN 978-5-496-01240-9 : 363.00 грн
УДК
ББК 30.18
Рубрики: Графічний дизайн--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
комбинация форм -- комбінація форм -- история графического дизайна -- історія графічного дизайну -- дизайнерский трюк -- дизайнерський трюк -- оптическая иллюзия -- оптична ілюзія -- качество изображения -- якість зображення -- обрезка изображения -- обрізка зображення -- теория цвета -- теорія кольору -- шрифт -- типографский цвет -- друкарський колір -- передачи концепций -- передачі концепцій -- логотип
Анотація: Переворот представления о дизайне, научит смотреть под новым углом на привычные вещи, отсечет лишнее и выделит главное, расскажет о разных видах графики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Иванова, А. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

11.
Шифр: mete/2019/3
   Журнал

Меблеві технології [Текст]. - К. : Інфомеблі, 2004 - . - Виходить кожного кварталу
2019р. N 3
Зміст:
Осіннє провітрювання шафи. П'ять кроків до ідеального гардеробу. - С.4-5 : рис.
Фарба, яка сама "заліковує" завдані їй поранення. - С.8-10 : рис.
Немішаєва, Яна. Хочеш сиди, хочеш працюй стоячи / Я. Немішаєва. - С.12-14 : рис.
Поташ, Анатолій. Меблі "з мінливим характером" / А. Поташ. - С.16-18 : рис.
Поташ, Анатолій. Бренд - це не лище логотип / А. Поташ. - С.20-22 : рис.
Поташ, Анатолій. Звичайний робот здатен на більше, ніж навіть висококваліфікований працівник / А. Поташ. - С.24-27 : рис.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Поташ, Анатолій.
    Бренд - це не лище логотип [] / А. Поташ // Меблеві технології. - 2019. - N 3. - С. 20-22 : рис.
Рубрики: Меблеве виробництво
Кл.слова (ненормовані):
товарний бренд продукції -- брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

13.
338.439-049.5*М
О-64


. "Органічне виробництво і продовольча безпека", науково-практична конференція (9 ; 2021 ; Житомир)

    Шуляр, А. Л.
    Найпопулярніші українські органічні продукти та їх виробники [] / А. Л. Шуляр, В. П. Ткачук, В. Ф. Андрійчук // Матеріали IX Міжнародної науково-практичної Конференції "Органічне виробництво і продовольча безпека", 27-28 травня 2021 року / М-во освіти і науки України, Поліс. нац. ун-т, Федерація орган. руху України, Поліс. центр орган. вир-ва "Полісся органік". - Житомир : Поліс. нац. ун-т, 2021. - С. 143-149 : табл., фот. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISBN 978-617-7684-53-3
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Органічна продукція--Виробництво--Житомирська область, 21 ст.
   Органічне виробництво--Розвиток--Житомирська область, 21 ст.

   Житомирська область--Органічна продукція--Виробництво, 21 ст.
    Житомирська область--Органічне виробництво--Розвиток, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
органічний бізнес -- органічне виробництво -- органічна продукція -- продовольча безпека -- логотип -- сертифікація -- органік
Анотація: [Аналіз сучасного українського ринку органічної продукції-які органічні продукти користуються найбільшим попитом населення та які виробники продукції з логотипом "Органік" працюють на теренах України].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скидан, Олег \ред.\; Романчук, Людмила \ред.\; Раманаускас, Юліус \ред.\; Радзявичюс, Гедиминас \ред.\; Ткачук, В. П.; Андрійчук, В. Ф.; Міністерство освіти і науки України; Поліський національний університет; Федерація органічного руху України; Поліський центр органічного виробництва "Полісся органік"; "Органічне виробництво і продовольча безпека", науково-практична конференція(9 ; 2021 ; Житомир)

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

14.


    Матлина, Слава Григорьевна.
    Привлекательная библиотека, или Что может реклама [] : практ. пособие / С. Г. Матлина. - Москва : Либерия, 1997. - 96 с. - Лит.: с. 89-93. - ISBN 5-85129-048-X : 12.30 грн
Приложение к журналу "Библиотека". Сборник из 10 частей. Часть 4
Рубрики: Бібліотечна справа--Реклама--Практичні посібники
   Бібліотеки--Дизайн--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
библиотечное дело -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама -- дизайн библиотеки -- дизайн бібліотеки -- пресс-релизы -- прес-релізи -- видеореклама -- відеореклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- логотип библиотеки -- логотип бібліотеки
Анотація: В пособии говорится о том, как сформировать привлекательный образ библиотеки: уютной, удобной, яркой, веселой. Наряду с традиционными средствами, инструментом обновления выступает реклама, предполагающая оформление библиотеки по законам дизайна, информацию в печати, на радио и телевидении, создание оригинального фирменного стиля и пр. Современное обслуживание, построенное на диалоге, вызывает необходимость в анализе стилистических особенностей библиотечных текстов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)