Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (9)Житомирська МЦБС (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2073
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
Шифр: stmm (Журнал)
Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст]. - К. : Ін-т соціології НАН України, 1996 - . - Виходить кожного кварталу. - ISSN 1563-3713

Рубрики:
Анотація: Адреса редакції: Україна, 01021, м. Київ, вул. Шовковична, 12, факс: (044) 255-76-96, тел.: (044) 253-21-79; e-mail: journal@soc.org.ua, веб-сайт: http://www.kar.net/~i-soc/
Зареєстровані надходження:
     2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006 
Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Знайти схожі

2.
Шифр: apek/2006/Окт.
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2006р. Окт.
Зміст:
Бобруль, Г. І. Інформаційно-аналітична підтримка комерційної діяльності посередницьких фірм / Г. І. Бобруль. - С.5-11
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Боровик, В. В. Економетричний аналіз результатів спостережень за трудовими процесами в галузях АПК / В. В. Боровик. - С.11-18
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Величко, А. Є. Інформаційне забезпечення мотивації праці у сільському виробництві / А. Є. Величко. - С.18-26
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Вітвіцький, В. В. Автоматизовані системи управління продуктивністю агропромислового комплексу України / В. В. Вітвіцький. - С.26-33
Ворожко, В. П. Методичні основи нормування праці підрозділів захисту інформаційних ресурсів / В. П. Ворожко, О. І. Матяш. - С.33-37
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Ганущак, Л. М. Інформаційне забезпечення управління розвитком інноваційного потенціалу державних підприємств / Л. М. Ганущак. - С.37-45
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Гоц, Н. Є. Сучасні проблеми інформаційної підтримки оптичної пірометрії / Н. Є. Гоц. - С.45-52
Грицишина, В. В. Інформаційно-методичні основи нормативного моделювання вартості сільськогосподарської техніки і обладнання / В. В. Грицишина. - С.52-59
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Єрмошенко, М. М. Інформаційно-аналітична підтримка аналізу діяльності комерційних банків / М. М. Єрмошенко. - С.59-68
Кисляченко, М. В. Визначення продуктивності праці на основі моделювання трудових процесів із застосуванням мікронормування праці у спорудах захищеного грунту / М. В. Кисляченко. - С.68-77
Кл.слова: МОДЕЛЮВАННЯ ТРУДОВИХ ПРОЦЕСІВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МІКРОНОРМУВАННЯ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ВИРОБНИЦВІ
Кобяк, О. В. Маркетинг персоналу як вид інформаційного забезпечення ринку праці молодих фахівців / О. В. Кобяк. - С.77-83
Коваленко, О. В. Інформаційне забезпечення ресурсозберігаючих технологій у виробництві будівельних матеріалів для сільського будівництва / О. В. Коваленко. - С.83-91
Колосок, А. М. Функціонування системи соціально-трудового партнерства / А. М. Колосок. - С.91-100
Корчинський, В. Є. Використання інформації про виконання місцевих бюджетів для оцінки політики горизонтального бюджетного вирівнювання в Україні / В. Є. Корчинський, С. К. Колодій. - С.100-110
Кузякін, С. і. Ринок похідних цінних паперів на погодні умови та можливість застосування Інтернет-технологій у торгівлі ними / С. і. Кузякін. - С.110-115
Кучеров, О. П. Використання управління знаннями для розвитку науково-технічного прогресу в сільському господарстві / О. П. Кучеров. - С.115-123
Лобастов, І. В. Моделювання економічної ефективності вирощування сільськогосподарських культур / І. В. Лобастов. - С.123-136
Марченко, Д. М. Автоматизовані інформаційні системи управління-ресурс підвищення / Д. М. Марченко, Г. М. Яровенко. - С.150-159
Лопатин, А. К. Статистические свойства финансового рынка Украины / А. К. Лопатин, О. Б. Черненко. - С.136-150
Михайловська, О. В. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль у " новій" економіці "21 століття / О. В. Михайловська. - С.159-170
Кл.слова: СУЧАСНИЙ СТАН ТА МІСЦЕ У СВІТОВІЙ ЕКОНОМІЦІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Минухин, С. В. Формирование информационного обеспечения системы управления бизнес-процесами предприятия / С. В. Минухин. - С.170-178
Пех, М. Є. Особливості використання інформаційних технологій для створення економічних норм і нормативів / М. Є. Пех, Л. І. Супричова. - С.178-184
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
Таран, В. М. Дослідження чинників впливу на зсувні процеси Південного берегу Криму на основі інформаційних технологій / В. М. Таран. - С.190-196
Хлістунова, Н. В. Інформаційна підтримка зниження впливу фінансових ризиків на діяльність підприємств / Н. В. Хлістунова. - С.196-200
Чайковська, К. В. Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності машинобудівних підприємств України / К. В. Чайковська. - С.200-207
Щербина, В. М. Інформаційне забезпечення економічної безпеки підприємств та установ / В. М. Щербина. - С.220-226
Яковенко, С. І. Особливості інформаційного забезпечення та розвитку підприємств корпоративного типу в Україні / С. І. Яковенко. - С.226-240
Ярова, І. І. Електронні бізнес-моделі просування продукції промислових підприємств / І. І. Ярова. - С.240-247
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
65.050.24я73
С42


    Скибінський, Станіслав Володимирович.
    Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування
   
Кл.слова (ненормовані):
система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
339.138
M34


   
    Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
ББК 65.050.24я73
РУБ 339.138
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план
Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: etde/2006/1
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2006р. N 1
Зміст:
Федоренко, В. Г. Інвестиції і зайнятість: механізм взаємодії / В. Г. Федоренко, А. М. Гаврилюк. - С.6-9
Лютий, І. О. Макроекономічні чинники грошово- кредитної політики України в сучасних умовах / І. О. Лютий, А. С. Криклій, І. Є. Януль. - С.9-12
Даниленко, А. С. Актуальні проблеми та перспективи розвитку земельних відносин / А. С. Даниленко, І. П. Манько. - С.12-16
Третьяков, В. М. До питання про формування в Україні галузі медичного права / В. М. Третьяков. - С.16-19
Казанська, О. О. Аналіз методів ціноутворення на українському ринку кабельного телебачення / О. О. Казанська. - С.19-21
Лазар, В. Л. Вдосконалення системи державного управління та регулювання сфери малого підприємництва в Україні / В. Л. Лазар. - С.21-24
Карамбович, І. М. Теорія митної справи: вихідні засади аналізу / І. М. Карамбович. - С.24-28
Венцковський, Д. Ю. Щодо формування сучасної експортної стратегії України / Д. Ю. Венцковський. - С.28-33
Науменко, О. В. Новий підхід в амортизації дисконту та визначенні очікуваного відшкодування для боргових цінних паперів / О. В. Науменко. - С.33-37
Штейн, О. І. Маркетинг у банківській сфері / О. І. Штейн. - С.37-40
Геєць, І. О. Обгрунтування доцільності овердрафтового кредитування підприємств банківськими установами / І. О. Геєць. - С.40-42
Бондарчук, І. В. Особливості інвестиційної стратегії нерезидентів в Україні / І. В. Бондарчук. - С.42-45
Сербина, Г. М. Інформаційні технології та інноваційна модель розвитку економіки / Г. М. Сербина. - С.45-49
Семенов, Г. А. Удосконалення управління підприємтсвом за допомогою бюджетів / Г. А. Семенов, А. В. Бондар. - С.49-54
Сімкова, Т. О. Основи системи ефективного управління якістю в економіці України / Т. О. Сімкова. - С.54-57
Семесько, В. М. Аутсорсинг і перспективи розвитку транспортної логістики / В. М. Семесько. - С.57-60
Бандур, С. І. Стратегія розвитку робочих місць в механізмі державного регулювання національного ринку праці / С. І. Бандур, Л. С. Тараєвська. - С.73-77
Таршина, О. С. Державна політика регулювання зайнятості / О. С. Таршина. - С.77-81
Макарова, М. В. Дистанційна зайнятість в умовах розвитку мережної економіки / М. В. Макарова. - С.81-83
Кл.слова: ПРОБЛЕМИ ЗАЯНЯТОСТІ ТА РИНКУ ПРАЦІ
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
330.33
L86


    Lonier, Terri.
    Smart Strategies for Growing Your Business [Текст] / Terri Lonier. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1999. - XVII, 300 p. - (Working Solo Series). - Resour.: p. 281-289. - Ind.: p. 291-300. - ISBN 0-471-24800-2 (pa. : alk. paper) : 15.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Малий бізнес--Менеджмент--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегії -- стратегии -- бізнес -- бизнес -- малий бізнес -- малый бизнес -- маркетинг -- економіка -- экономика
Анотація: Whether your business is poised to make the next growth leap or your company has plateaued or is even out of control, this book contains the answers, prescriptions, and practicall inspiration you`ve been looking for. "Smart Strategies for Growing Your Business" is the book you need to put youself in the driver`s seat as you maneuver the twists and turns, peaks and valleys of your road to business success.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

8.
Шифр: etde/2006/5
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2006р. N 5
Зміст:
Ізмаїльський інститут водного транспорту. - С.6-8
Кл.слова: ОСВІТА, ОБРАЗОВАНИЕ
Бородіна, О. М. Державне сприяння розвитку аграрного сектора економіки: виклики часу / О. М. Бородіна. - С.8-12
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Воротін, В. Є. Національний бізнес і державна влада: на шляху визначення пріоритетів / В. Є. Воротін, Д. В. Ляпін. - С.12-15
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Плющ, Р. М. Організаційна структура та розподіл повноважень у місцевому самоврядуванні / Р. М. Плющ. - С.19-22
Кл.слова: МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ
Кондрашов, О. М. Зміст та значення процесів реструктуризації промисловості / О. М. Кондрашов. - С.22-25
Кл.слова: РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ПРОМИСЛОВОСТІ, РЕСТРУКТУРИЗАЦИЯ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
Артеменко, Л. П. Дослідження механізму впливу автоматизації на ефективність управлінської діяльності державних службовців / Л. П. Артеменко. - С.25-28
Кл.слова: МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ
Економіка України в умовах глобалізації / Денисенко М.П., Гречан А.П., Пінчук Ю.Б., Стороженко Л.О. - С.28-32
Кл.слова: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, ГЛОБАЛИЗАЦИЯ ЭКОНОМИКИ УКРАИНЫ
Криклій, А. С. Капіталізація банківської системи України в умовах глобалізації: проблеми та перспективи / А. С. Криклій, М. О. Боровікова. - С.32-36
Кл.слова: БАНКІВСЬКА СИСТЕМА УКРАЇНИ, БАНКОВСКАЯ СИСТЕМА УКРАИНЫ
Герасимчук, В. Г. Інноваційно - інвестиційний розвиток промисловості України: проблеми і перспективи / В. Г. Герасимчук, Л. Є. Довгань. - С.41-44
Кл.слова: ПРОМИСЛОВІСТЬ УКРАЇНИ, ПРОМЫШЛЕННОСТЬ УКРАИНЫ
Кушнір, Л. П. Кредитоспроможність сільськогосподарських підприємств: стан, проблеми та перспективи / Л. П. Кушнір. - С.48-50
Кл.слова: СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИ ПІДПРИЄМСТВА, СЕЛЬСЬКОХОЗЯЙСТВЕННЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
Череп, А. В. Організація управління адміністративними витратами на підприємтсвах / А. В. Череп. - С.50-53
Черевко, В. О. Визначення структури фінансового потоку регіону / В. О. Черевко. - С.53-56
Кл.слова: РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА, РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА
Бараник, З. П. Методичні підходи до оцінювання функціонування регіонів країни за станом соціально- економічного розвитку / З. П. Бараник. - С.56-60
Кл.слова: РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА, РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА
Терещенко, О. В. Дослідження диференціації параметрів господарської діяльності промислових підприємств із різною інноваційною активністю / О. В. Терещенко, Д. В. Верба. - С.60-65
Кл.слова: ПРОМИСЛОВІ ПІДПРИЄМСТВА, ПРОМЫШЛЕННЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
Реутов, В. Е. Конкурентоздатність підприємства: критерії, показники і методики оцінювання / В. Е. Реутов. - С.65-68
Кл.слова: КОНКУРЕТОЗДАТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ, КОНКУРЕНЦИЯ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ
Бова, Т. В. Адаптаційні аспекти організаційно- інформаційної структури управління на промислових підприємствах / Т. В. Бова. - С.68-71
Кл.слова: УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ, УПРАВЛЕНИЕ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ
Поляк, О. Я. Основні умови ефективної політики управління корпоративним бізнесом у банку / О. Я. Поляк. - С.74-77
Кл.слова: БАНКИ, БАНКИ
Шевченко, Л. Г. Оптимізація виробничої програми рибоконсервного підприємства / Л. Г. Шевченко. - С.77-80
Кл.слова: РИБОКОНСЕРВНЕ ПІДПРИЄМСТВО, РЫБОКОНСЕРВНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ
Стороженко, Л. О. Організаційно- управлінські аспекти забезпечення конкурентоздатності підприємств будівельного комплексу / Л. О. Стороженко. - С.80-83
Кл.слова: КОНКУРЕНЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ, КОНКУРЕНЦИЯ НА ПРЕДПРИТИЯХ
Борзенков, С. В. Глобальный маркетинг: тенденции маркетинговой политики продвижения новых брендов / С. В. Борзенков. - С.83-87
Кл.слова: МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГ
Гочарова, Н. М. Державний механізм реалізації політики мотивації праці в сільському господарстві / Н. М. Гочарова. - С.87-90
Кл.слова: МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ, МОТИВАЦИЯ ТРУДА
Петрова, І. Л. Проблеми та перспективи мінімізації безробіття / І. Л. Петрова. - С.90-92
Кл.слова: БЕЗРОБІТТЯ, БЕЗРОБОТИЦА
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі

9.
338.3:659.1(477)(075.8)
П12


    Пазуха, Микола Дмитрович.
    Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Реклама

   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы
Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ігнатович, М.В.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
338.43(477)(075.8)
С30


    Семенов, Василь Федорович.
    Загальний курс агробізнесу [] : навч. посіб. / В. Ф. Семенов, І. Ю. Сіваченко, В. П. Федоряка ; за ред. В. Ф. Семенова, І. Ю. Сіваченка. - Київ : Знання, 2000. - 301 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 298-301 . - ISBN 966-620-009-9 : 16.80 грн, 7.25 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32я73
Рубрики: Сільське господарство--Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
землеволодіння -- зелена революція -- агросервіс -- продовольчий маркетинг -- продовольчі ресурси -- землекористування -- фермерські господарства -- екологізація агробізнесу -- переробка сировини -- державне регулювання агробізнесу -- зарубіжний агробізнес
Анотація: Зміст і сутність діяльності підприємств, пов'язаних із виробництвом сільськогосподарської продукції, її переробкою та реалізацією.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сіваченко, Ігор Юрійович; Федоряка, Василь Петрович; Семенов, Василь Федорович \ред.\; Сіваченко, Ігор Юрійович \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2)
Знайти схожі

11.
368.97(477)(075)
О-92


    Охрименко, О. О.
    Страховий захист: менеджмент, маркетинг, економіка безпеки (туристське підприємництво) [] : навч. посібник / О. О. Охрименко. - К. : "BeeZone", 2005. - 414 с. : табл. - (Бібліотека страхування). - Бібліогр.: с. 409-414 . - ISBN 966-8283-15-5 : 45.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)271я73
Рубрики: Страхування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
страхова діяльність -- страховая деятельность -- страховая компания -- страхова компанія -- страховой маркетинг -- страховий маркетинг -- страхові ризики -- страховые риски -- страховые услуги -- страхові послуги
Анотація: Розглядаються всі складові, що зумовлюють ведення успішного бізнесу страховою компанією.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
339.138(075.8)
Г65


    Гончарук, Яків Андрійович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Львів. комерц. акад. - Київ : КНЕУ, 2002. - 314 с. - Л-ра: с. 307-313. - ISBN 966-574-337-6 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
стратегія маркетингу -- анкета -- планування маркетингу -- конкуренція -- контроль і ревізія
Анотація: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Павленко, Анатолій Федорович; Скибінський, Станіслав Володимирович; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університетЛьвівська комерційна академія
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Знайти схожі

13.
65.050.24я73
М 27


   
    Маркетинг: принципи і функції [] : навч. посібник / О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО М-ва освіти і науки України : Студцентр, 2001. - 320 с. - Бібліогр.: с.316-319 . - ISBN 966-7530-15-9 : 018.45 грн
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
життєвий цикл товару -- навколишнє середовище маркетингу -- реклама
Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
334.722
С81


    Стонер, Джеймс А. Ф.
    Вступ у бізнес [] = Introduction to business / Джеймс А. Ф. Стонер, Едвін Г. Долан; Заг. ред. і вступ. ст. Й.С. Завадського. - К. : Вид-во Європ. ун-ту фін., інформ. систем, менеджменту і бізнесу, 2000. - 752 с. : табл., граф. - ISBN 966-7508-23-4 : 027.00 грн., 32.73 грн грн.
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Підприємницька діяльність--бізнес--менеджмент--маркетинг
   Підприємницька діяльність--фінанси

   США
Кл.слова (ненормовані):
форми організації бізнесу -- менеджмент -- формы организации бизнеса -- маркетинг -- реклама -- ціноутворення -- ценообразование -- виробничі операції -- производственные операции -- управління людськими ресурсами -- управление человеческими ресурсами -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- банківська справа -- банковское дело -- страхування -- страхование -- міжнародний бізнес -- международный бизнес
Анотація: Основоположні ідеї підприємницької діяльності в конкурентному середовищі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Долан , Едвін Г.; Завадський, Й.С. \ред., авт. предисл.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
658.14(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління маркетинговим потенціалом підприємства [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. - Київ : Професіонал, 2006. - 288 с. - Літ.: с. 232-242. - Покажч.: с. 242-246. - Дод.: с. 247-280. - ISBN 966-370-024-6 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ресурси підприємства -- маркетинговий потенціал -- самострахуванняя -- конкурентоспроможність -- маркетингові ресурси -- маркетинговий потенціал -- конкуренція
Анотація: Теорія управління маркетинговим потенціалом підприємства, методологія його дослідження, управління в умовах формування і становлення ринкових відносин в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мажинський, Руслан Володимирович
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (3)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3)
Знайти схожі

16.
338.242(075.8)
Р 59


    Роглєв, Христо Йосипович.
    Основи готельного менеджменту [] : навч. посібник / Х. Й. Роглєв. - К. : Кондор, 2005. - 408 с. - Дод.: с. 385-397. - Л-ра: с. 398-405. - ISBN 955-8251-74-1 : 040.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Готелі--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
готельна справа -- гостиничное дело -- управління готелем -- управление гостиницей -- служба бронювання -- служба бронирования -- інтер'єр готелів -- интерьер гостиниц -- інженерно-технічна служба готелю -- инженерно-техническая служба гостиниц -- управління безпекою готеля -- управление безопасностью гостиницы -- управління персоналом готелю -- управление персоналом гостиницы -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- готельні послуги -- гостиничные услуги -- товарно-матеріальні ресурси готелю -- товарно-материальные ресурсы гостиницы
Анотація: Викладені сучасні функції управління і системи обслуговування в готелі, комплексні менеджерські функції і бізнеси-процеси.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

17.
339.138(075.8)
М80


    Мороз, Л. А.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка"
Свободных экз. нет
Знайти схожі

18.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : учебник / [А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - Москва : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1996. - 560 с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр.: с. 541-546 . - ISBN 5-85173-003-X : 28.71 грн, 28.91 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-план -- бизнес-план -- ділова комунікація -- деловая коммуникация -- конкурентноспроможність -- конкурентноспособность -- монополія -- монополия -- постачальник -- маркетиноговые коммуникации -- маркетиногові комунікації -- поставщик -- ценообразование -- ціноутворення
Анотація: Фундаментальный учебник по маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Романов, А. Н.; Корлюгов, Ю. Ю.; Красильников , С. А.; Васильев, Г. А.; Романов, А. Н. \ред.\
Примірників всього: 5
ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

19.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

20.
658.8
Н78


    Ноздрева, Р. Б.
    Маркетиг : как побеждать на рынке [] / Р. Б. Ноздрева, Л. И. Цыгичко ; рец. Ю. А. Савинов. - М. : Финансы и статистика, 1991. - 304 с. : рис. - Библиогр.: с. 294-298. - ISBN 5-279-00861-3 : 012.00 грн.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--формування та розвиток ринкового попиту--система ціноутворення--маркетингова концепція
   
Кл.слова (ненормовані):
коньюнктура -- кон'юнктура -- спрос -- попит -- симптоматика -- ревизия -- ревізія -- стратегия -- стратегія
Анотація: Определение сущности маркетинговой концепции и основных ее принципов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Цыгичко, Л.И.; Савинов, Ю.А. \рец.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), АБ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)