Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навколишнє середовище маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
65.050.24я73
М 27


   
    Маркетинг: принципи і функції [] : навч. посібник / О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО М-ва освіти і науки України : Студцентр, 2001. - 320 с. - Бібліогр.: с.316-319 . - ISBN 966-7530-15-9 : 018.45 грн
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
життєвий цикл товару -- навколишнє середовище маркетингу -- реклама
Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(076.3)
А23


    Агєєв, Євген Якович.
    Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [] : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 493, [3] с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 492-493. - ISBN 978-966-418-053-2 : 250.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Практичні методи навчання--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
концепція маркетингу -- система маркетингу -- навколишнє середовище маркетингу -- товарна політика -- політика комунікацій -- Паблік Рилейшнз -- розподіл товарів -- планування маркетингом -- керування маркетингом -- управління -- товарорух -- матеріальні потоки -- супутні потоки -- ситуаційні вправи -- товарознавство -- інфраструктура товарного ринку -- маркетинг послуг -- міжнародний маркетинг -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства
Анотація: Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін "Маркетинг", "Міжнародний маркетинг", "Маркетинг послуг", "Інфраструктура товарного ринку" і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства з урахуванням світового та вітчизняного досвіду.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)