М 27 Маркетинг: принципи і функції [] : навч. посібник / О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО М-ва освіти і науки України : Студцентр, 2001. - 320 с. - Бібліогр.: с.316-319 . - ISBN 966-7530-15-9 : 018.45 грн Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): життєвий цикл товару -- навколишнє середовище маркетингу -- реклама Анотація: Суть маркетингу і його сучасна концепція. Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\ Примірників всього: 2 ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (1), ВВ (1) |