Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=международная реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.3:659.1(477)(075.8)
П12


    Пазуха, Микола Дмитрович.
    Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Реклама

   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы
Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ігнатович, М.В.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
Н73


   
    Новітній маркетинг [] : навч. посібник / [Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - К. : Знання, 2008. - 420 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-349-0 : 55.00 грн, 41.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований маркетинг -- интегрированный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг знань -- маркетинг знаний -- брендинг -- франчайзинг -- аутсорсинг -- макркетинг супермаркетингу -- мерчандайзинг -- шоу-маркетинг -- маркетингові війни -- маркетинговые войны -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- міжнародна реклама -- международная реклама -- глобальний маркетинг
Анотація: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Савельєв, Є. В.; Чеботар, С. І.; Штефанич, Д. А.; Шевчик, М. Г.; Савельєв, Є. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)