Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегия маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
65.050.24я73
С42


    Скибінський, Станіслав Володимирович.
    Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування
   
Кл.слова (ненормовані):
система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
65.012.23(075)
Г75


    Грабар, Іван Григорович.
    Система технологій і основи бізнес-планування [] : навч. посібник / І. Г. Грабар, В. Є. Титаренко ; М-во освіти і науки України, Житомир. інж.-технолог. ін-т. - Житомир : ЖІТІ, 2002. - 129 с. - Бібліогр.: с. 122-126. - 8.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Промислові підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   Бізнес-плани--Промислові підприємства--Навчальні видання для вищої школи

   Вчені українські--Василівка, село (Житомирський район, Житомирська область)--Навчальні видання для вищої школи

   Вища освіта--Викладачі--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи

   Василівка,село (Житомирський район, Житомирська область) --Вчені українські -- Навчальні видання для вищої школи
    Житомир, місто--Вища освіта--Викладачі -- Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- організаційний план -- организационный план -- фінансовий план -- финансовый план -- юридичний план -- юридический план -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- вчені-земляки -- ученые-земляки -- навчальні заклади Житомира -- учебные заведения Житомира
Анотація: Викладено структуру, окремі методики розрахунків і порядок розробки бізнес-плану промислового підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Титаренко, Володимир Євгенович; Грабар, Іван Григорович (д-р техн. наук ; 1954) \про нього\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський інженерно-технологічний інститут
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

3.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
658.7(075)
Б77


    Бойко, Игорь Иванович.
    Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / И. И. Бойко ; Укр. гуманит. ин-т. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис. - Л-ра: с. 301 - 302. - ISBN 978-966-351-074-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
принципы маркетинга -- принципи маркетингу -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- сегментирование рынка -- сегментування ринку -- ценообразование -- ціноутворення -- коммуникационная система фирмы -- комунікаційна система фірми -- организация службы маркетинга -- організація служби маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- конкурентоспособность собственной фирмы -- конкурентоспроможність власної фірми -- коммерческий риск -- комерційний ризик -- маркетинговые экспертные расчеты -- маркетингові експертні розрахунки -- общие маркетинговые исследования -- загальні маркетингові дослідження -- рейтинг нового продукта -- рейтинг нового продукту -- оценка ресурсов фирмы -- оцінка ресурсів фірми -- эффективность работы фирмы -- ефективність роботи фірми -- рейтинг угроз продукту -- рейтинг загроз продукту -- продвижение товара на рынок -- просування товару на ринок -- рекламная деятельность фирмы -- рекламна діяльність фірми -- оценка мотивов клиентов -- оцінка мотивів клієнтів
Анотація: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Украинский гуманитарный институт
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
334.722
Р76


    Росс, Меpилин.
    Большие идеи для малого бизнеса [в сфере услуг] [] = [Big ideas for small service businnesses] / Меpилин и Том Росс ; [пер. с англ. Г. Моисеенко]. - М. : ФАИР, 1996. - 304 с. : ил. - (Настольная книга бизнесмена). - ISBN 5-88641-053-8 : 3.20 грн, 4.00 грн грн
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Малий бізнес--Послуги--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- обслуговування клієнтів -- обслуживание клиентов -- план маркетингу -- план маркетинга -- формирование имиджа -- формування іміджу -- стимулирование спроса -- стимулювання попиту -- мотивация служащих -- мотивація службовців
Анотація: Советы для успешного ведения бизнеса - от создания нужного имиджа до секретов проведения бесплатной рекламы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Росс, Том; Моисеенко, Г. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
336.71
Д42


    Джозлин, Роберт В..
    Банковский маркетинг. Введение в рыночное планирование [] / Роберт В. Джозлин, Д. Кейт Хамфриз ; пер с англ. А. И. Савельев. - М. : Церих-ПЭЛ, 1995. - 96 с. - Прил.: с. 73-89. - ISBN 5-87811-011-3 : 1290000.00 крб
УДК
ББК 65.262 + 65.050.24
Рубрики: Банківський маркетинг--Планування--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ефективний маркетинг -- эффективный маркетинг -- ринкове планування -- рыночное планирование -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- ситуационный анализ -- ситуаційний аналіз -- конкурентная среда банка -- конкурентне середовище банку -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- тактика маркетинга -- тактика маркетингу -- контроль виконання плану -- контроль выполнения плана
Анотація: О планировании банковского маркетинга.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хамфриз, Д. Кейт; Савельев, А. И. \пер.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
339.138(410)
Ц55


    Цзе, К. К.
    Методы эффективной торговли: опыт "Лучшей торговой фирмы года" [] = Most Efficiently Managed Company / К. К. Цзе ; [пер. с англ. Б. А. Гольдберга ; предисл. Ф.А. Крутикова]. - М. : Экономика, 1988. - 237 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-282-00469-0 : 0.75 р.
УДК
ББК 65.9(ВЛ)
Рубрики: Торгові марки--Велика Британія--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- "Маркс энд Спенсер" -- "Маркс енд Спенсер" -- фирменная торговая марка -- фірмова торгова марка -- розничная торговля -- рознічна торгівля -- управление людскими ресурсами -- управління людськими ресурсами -- работа с кадрами -- робота з кадрами -- коллективность руководства -- колективність керівництва -- внутрифирменное обучение -- внутрішньофірмове навчання
Анотація: О механизме управления и методах организаторской и коммерческой деятельности одного из крупнейших торговых предприятий - английской фирмы "Маркс энд Спенсер".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крутиков, Ф. А. \авт. предисл.\; Гольдберг, Б. А. \пер.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
005.511(083.92)(075.8)
Б59


   
    Бізнес-планування [] : навч. посібник / Т. Г. Васильців [та ін.]. - К. : Знання , 2013. - 207[1] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 195-199. - Дод.: с. 200-207. - ISBN 978-966-346-996-6 : 47.00 грн
УДК
ББК 65.291.231.1я73
Рубрики: Ринкова економіка--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   Бізнес-плани--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
функції бізнес-плану -- функции бизнес-плана -- розробка бізнес-плану -- разработка бизнес-плана -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- структура бізнес-плану -- структура бизнес-плана -- місія підприємства -- миссия предприятия -- оформлення бізнес-плану -- оформление бизнес-плана -- базові галузеві параметри -- базовые отраслевые параметры -- маркетинг-план -- маркетинг-план -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- виробничий план -- производственный план -- організаційний план -- организационный план -- оцінка ризиків -- оценка рисков -- фінансовий план -- финансовый план
Анотація: Теоретико-методичні й прикладні аспекти бізнес-планування створення і розвитку підприємства, розкрито особливості підготовчої, початкової та основної стадії розроблення і презентації бізнес-плану.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Васильців, Тарас Григорович; Качмарик, Ярослав Дмитрович; Блонська, Валентина Іванівна; Лупак, Руслан Любомирович
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

9.
334.78(075.8)
С83


   
    Стратегічне управління корпораціями [] : навч. посібник / О. М. Скібіцький [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Нац. авіаційний ун-т, Ін-т економіки і менедж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2016. - 479, [1] с. : рис., табл. - ISBN 978-617-673-426-0 : 200.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Корпоративне управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
корпоративное управление -- стратегическое управление корпорациями -- антикризове управління корпораціями -- антикризисное управление корпорациями -- економічна стратегія корпорації -- экономическая стратегия корпорации -- комерційна стратегія корпорації -- коммерческая стратегия корпорации -- фінансова стратегія корпорації -- финансовая стратегия корпорации -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- конкурентна стратегія корпорацій -- конкурентная стратегия корпораций -- контролінг -- контроллинг
Анотація: Подані основні матеріали для вивчення навчальної дисципліни "Стратегічне управління корпораціями", висвітлюються питання сучасної теорії та практики стратегічного управління для запобігання кризовим ситуаціям в підприємствах виробничої сфери, торгівлі та сфери послуг.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скібіцький, О. М.; Матвєєв, В. В.; Щелкунов, В. І.; Подрєза, С. М.; Міністерство освіти і науки України; Національний авіаційний університет; Інститут економіки і менеджменту
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
338.124.4(075.8)
Л37


    Левицька, Емма Василівна.
    Менеджмент підприємств за кризових умов [] : навч. посібник / Левицька Е. В. - Л. : Новий Світ-2000, 2016. - 174, [2] с. : рис., табл. - Слов. термінів.: с. 162-172. - Л-ра: с. 173-174. - ISBN 966-418-034-3 : 120.00 грн
УДК
ББК 65.290-93я73
Рубрики: Економічні кризи--Підприємницькі ризики--Навчальні видання для вищої школи
   Виробничий менеджмент--Антикризове управління--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
фактори ризику -- факторы риска -- організація санацій -- организация санаций -- фінансовий менеджмент -- финансовый менеджмент -- кризові ситуації -- кризисные ситуации -- управління кадрами -- управление кадрами -- менеджмент постачання -- менеджмент снабжения -- стратегія підприємства -- стратегия предприятия -- фінансовий стан підприємства -- финансовое состояние предприятий -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- аналіз маркетингу -- анализ маркетинга -- стратегічне управління -- стратегическое управление -- контролінг підприємств -- контроллинг предприятий -- організаційна структура підприємства -- организационная структура предприятия
Анотація: Управління підприємством за кризових умов, особливості та відмінності в управлінні підприємством в кризовому стані, виведення з кризи в процесі санації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)