Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=концепция маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
65.050.24я73
С42


    Скибінський, Станіслав Володимирович.
    Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування
   
Кл.слова (ненормовані):
система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.324(075.8)
Б 77


    Бойчук, Інна Володимирівна.
    Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний
Анотація: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
004.738.5:339.138
У77


    Успенский , Игорь.
    Интернет как инструмент маркетинга [] / Игорь Успенский . - Санкт-Петербург : БХВ-Санкт-Петербург, 2000. - 256 с. : рис. - Глоса.: с. 239-0250. - Лит.: с. 251-252. - Предм. указ.: с. 253-254. - ISBN 5-8206-0069-X : 14.60 грн
УДК
ББК 32.973.202 + 65.050.24
Рубрики: Internet мережа--Використання--Популярні видання
   Інтернет-технології--Використання--Популярні видання

   Електронна пошта--Використання--Популярні видання

   Маркетинг--Інтернет-технології--Україна--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
история Internet -- історія Internet -- ресурсы Internet -- ресурси Internet -- Web-серверы -- Web-сервери -- коммуникационные среды Internet -- комунікаційне середовище Internet -- глобальный электронный рынок -- глобальний електронний ринок -- концепция маркетинга -- концепція маркетинга -- определение целей -- визначення цілей -- рекламы Web-сервера -- реклами Web-сервера
Анотація: Характеристики Internet, ее пользователей, приведена классификация Web-серверов, этапы построения системы маркетинга предприятия Web-серверов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)