Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=политическая реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Кафарська, В.
    Політична реклама: проблеми правового регулювання [] / В. Кафарська // Право України : юридичний журнал. - 2006. - N 10 . - ISSN 0132-1331
Рубрики: Політична реклама--Правове регулювання
   
Кл.слова (ненормовані):
политическая реклама -- політична реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

2.
342.3(477)
Г 19


    Ганжуров, Ю. С.
    Парламент України в політичній комунікації [] / Ю. С. Ганжуров. - К. : Україна, 2007. - 352 с. - ISBN 978-966-524-016-7 : 028.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)300.611
Рубрики: Виборчі системи
   Органи законодавчої влади

   
Кл.слова (ненормовані):
парламентаризм -- Верховна Рада -- Верховный Совет -- правова культура -- правовая культура -- вітчизняне законодавство -- отечественное законодательство -- мас-медіа -- масс-медиа -- парламентське лобіювання -- парламентское лобирование -- політична комунікація -- политическая коммуникация -- неформальна комунікація -- неформальная коммуникация -- євроінтеграція -- евроинтеграция -- законодавча діяльність -- законодательная деятельность -- політична реклама -- политическая реклама -- парламентська преса -- парламентская пресса
Анотація: Дослідження комунікативних ресурсів парламенту України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
321.01(477)
С 91


    Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї [Текст] : наук. вид. / за ред. М. І. Михальченка. - К. : Інтер Графіка, 2007 - .
   Вип. 10. - 488 с. - ISBN 966-8878-07-8 : 018.00 грн
УДК
ББК 66.3(4УКР)я43
Рубрики: Внутрішня політика
   
Кл.слова (ненормовані):
політична наука -- политическая наука -- політична діяльність -- политическая деятельность -- політична реклама -- политическая реклама -- перехідне суспільство -- переходящее общество -- ліберальна демократія -- либеральная демократия -- громадянське суспільство -- гражданское общество -- демократичне реформування -- демократическое реформирование -- політичні реформи -- политические реформы -- політичні партії -- политические партии -- інформаційне суспільство -- информационное общество
Анотація: Здійснено спробу проаналізувати міру політизації українського суспільства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Михальченко, М.І. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
324(477)
К 75


    Кочубей, Лариса.
    Виборчі технології [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Л. О. Кочубей. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2008. - 332 с. - (Бібліотека журналу "Політичний менеджмент"). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8878-09-1 : 024.00 грн
УДК
ББК 66.3(4УКР)68 + 67.9(4УКР)300.5
Рубрики: Виборчий процес--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
избирательные технологии -- електорат -- электорат -- виборчі кампанії -- избирательные кампании -- выборы -- вибори -- політична реклама -- политическая реклама
Анотація: Системний політологічний аналіз виборчих технологій, які використовувались в українській практиці за роки незалежності під час виборів до парламенту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
321.01(477)
С 91


    Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї [Текст]. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007 - .
   Спецвипуск : Політичні технології / [редкол. М. І. Михальченко (голова)]. - 2008. - 152 с. - Бібліогр. в кінці с. - ISBN 978-966-8878-11-4 : 010.00 грн
УДК
ББК 66.3(4УКР)
Рубрики: Політика
Кл.слова (ненормовані):
політичні технології -- политические технологии -- публічна політика -- публичная политика -- інструменти суспільної політики -- инстументы общественной политики -- удосконалення Конституції України -- усовершенствование Конституции Украины -- ідеологія і міфологія -- идеология и мифология -- політична свідомість -- политическое сознание -- популістські маніпуляції -- популистськие манипуляции -- політичне маніпулювання -- политическое манипулирование -- соціологіяні піар-технології -- социологические пиар-технологии -- політична реклама -- политическая реклама -- зовнішні інформаційні впливи -- внешнее информационное влияние -- глобалізація -- глобализация -- регіоналізм -- регионализм -- політизація етнічності -- политизация этничности -- цивілізаційний підхід -- цивилизационный подход -- політичне пізнання -- политическое познание
Анотація: Представлені різні точки зору щодо технолізації українського поля політики та шляхів її вдосконалення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Михальченко, М.І. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.9:32(075.8)
П 50


   
    Політична психологія [] : навч. посібник для студ. вищ навч. закл. / за ред. С. О. Матвєєва. - К. : ЦУЛ, 2003. - 216 с. - ISBN 966-8253-03-5 : 13.70 грн
УДК
ББК 88.59я73
Рубрики: Політична психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
політична психологія -- политическая психология -- історія становлення політичної психології -- история становления политической психологии -- методологічні засади -- методологические принципы -- політична свідомість -- политическое сознание -- несвідоме -- неосознанное -- політична соціалізація -- политическая социализация -- політична культура -- политическая культура -- політичний ідеал -- политический идеал -- політична поведінка -- политическое поведение -- політичний конфлікт -- политический конфликт -- особистість в політиці -- личность в политике -- групи в політиці -- группы в политике -- маси в політиці -- массы в политике -- політична реклама -- политическая реклама -- імеіджмейкінг -- имиджмейкинг -- паблік рілейшнз(PR) -- паблик рилейшнз (PR)
Анотація: У навчальному посібнику розглядаються теоретичні та методологічні положення політичної психології; аналізується процес залучення пересічного громадянина в політичні відносини; важливе значення приділено дослідженню емпіричних методів психології.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Матвєєв, С. О. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
342.8(477)
В 41


   
    Виборчі системи та виборчі технології: актуальні проблеми [] / [ред.: Л. Кудіна, Л. Яцюк]. - К. : Молодіжна Альтернатива, 2010. - 76 с. - Л-ра в кінці ст. - 15.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)300.5
Рубрики: Виборчі системи--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
виборчі кампанії -- избирательные кампании -- передвиборча агітація -- предвыборная агитация -- багатопартійність -- многопартийность -- політична реклама -- политическая реклама -- імідж лідера -- имидж лидера -- виборчі інтернет-технології -- избирательные интернет-технологии -- чорні PR-технології -- черные PR-технологии
Анотація: [Особливості виборчого процесу в Україні, аналіз виборчих систем та технологій.]

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кудіна, Л. \ред.\; Яцюк, Л. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
316.64:316.774
І74


   
    Інформаційний вплив: теорія і практика прогнозування [] : монографія / [за ред. П. Д. Фролова]. - К. : Міленіум, 2011. - 303, [1] с. : табл., рис. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8063-99-61 : 87.00 грн
УДК
ББК 88.53
Рубрики: Вплив соціальний--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
психіка -- психика -- комунікації -- коммуникации -- інформаційний простір -- информационное пространство -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- математичні методи прогнозування -- математические методы прогнозирования -- экспертные методы прогнозирования -- експертні методи прогнозування -- прогнозування іміджу політика -- прогнозирование имиджа политика -- политическая реклама -- політична реклама -- комунікативна поведінка -- коммуникативное поведение
Анотація: Можливості та обмеження прогнозування наслідків інформаційного впливу на психіку людини.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фролов, П. Д. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)
Л84


    Лук'янець, Тамара Іванівна.
    Маркетингова політика комунікацій [] : навч. посібник / Т. І. Лук'янець ; М-во науки і освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2000. - 380 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 373-375. - ISBN 966-574-009-1 : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- рекламування товару -- рекламирование товара -- продажи -- продажі -- політична реклама -- политическая реклама -- робота з громадськістю -- работа с общественностью -- організація виставок -- организация выставок -- персональний продаж товарів -- персональная продажа товаров -- упаковка товарів -- упаковка товаров
Анотація: Основні напрямки діяльності в галузі маркетингу: рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємства та ін.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство науки і освіти України; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
659.1(470)
Ф42


    Феофанов, Олег Александрович.
    Реклама: новые технологии в России [] : учеб. пособие / Олег Феофанов. - Санкт-Петербург : Питер, 2000. - 377 с. : рис. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-272-00037-4 : 29.05 грн
УДК
ББК 65.42-803(4РОС)
Рубрики: Реклама--Росія--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
психология рекламы -- психологія реклами -- имидж бизнеса -- імідж бізнеса -- имидж фирмы -- імідж фірми -- политическая реклама -- політична реклама -- естетика реклами -- эстетика рекламы -- логотип
Анотація: Вопросы рекламной деятельности, психология рекламы, имидж бизнеса и фирмы, политическая реклама и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
67.9(4УКР)300.536
Л 22


    Ланг, Яша.
    ЗМІ і вибори [] / Я. Ланг. - Strasburg : Видання Ради Європи, 2002. - 66 с. - Л-ра: с. 66. - ISBN 92-871-3951-2 : 3.00 грн
ББК 67.9(4УКР)300.536
Рубрики: Вибори і засоби масової комуникації--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
друковані ЗМІ -- печатные СМИ -- кодекси етики -- кодексы этики -- політична реклама -- политическая реклама -- регулятивні органи -- регулятивные органы -- громадська думка -- общественное мнение
Анотація: Розглянуто вплив діяльності засобів масової інформації на перебіг передвиборчої кампанії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
7.012
Р36


    "Реклама і дизайн XXI сторіччя: освіта, культура, економіка", науково-практична конференція (2001 ; Київ).
    Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Реклама і дизайн XXI сторіччя: освіта, культура, економіка", 18-20 вересня 2001 р. [] : зб. наук. праць. Вип. 2 / Ін-т п-ва, права і рекл. ; упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович ; [редкол.: М. П. Ліфінцев (голова) та ін.]. - К. : ІППР, 2001. - 271, [1] с. : табл. - Л-ра в кінці ст. - 35.00 грн
УДК
ББК 30.18
Рубрики: Реклама--Дизайн--Збірники
Кл.слова (ненормовані):
політична реклама -- политическая реклама -- рекламне мистецтво -- рекламное искусство -- національна культура -- национальная культура -- естетичне виховання -- эстетическое воспитание -- реклама і мода -- реклама и мода -- українознавство -- украиноведение -- компьютерная граматность -- комп'ютерна грамотність -- народне образотворче мистецтво -- народное изобразительное искусство -- античність в дизайні -- античность в дизайне -- античність в рекламі -- античность в рекламе -- комп'ютерний дизайн -- компьютерный дизайн -- полтавська різьба -- полтавская резьба -- ділове мислення -- деловое мышление -- книга -- ткацтво -- ткачество -- краса і користь -- красота и польза -- народна іграшка -- народная игрушка -- культуротворча філософія освіти -- культуротворческая философия образования -- мислення -- мышление -- народні картинки у дизайні -- народные картинки в дизайне -- дизайн-проектування -- дизайн-проектирование
Анотація: У збірнику опубліковано наукові статті, в яких висвітлено теоретико-методологічні засади та практичний досвід роботи в галузях реклами та дизайну в сучасних умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Антонович, Є. А. \упоряд., ред.\; Ліфінцев, М. П. \ред.\; Антонович, Є. А. \ред.\; Чебикін, А. В. \ред.\; Даниленко, В. Я. \ред.\; Інститут підприємництва, права і реклами
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)