Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=продуктова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
338.43(075.8)
О-76


    Островський, П. І.
    Аграрний маркетинг [] / П. І. Островський ; М-во освіти і науки України, Одес. держ. екон. ун-т. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. - Літ.: с. 220-221. - ISBN 966-364-202-5 : 24.50 грн
УДК
ББК 65.32-2я73
Рубрики: Агропромислові комплекси--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарський ринок -- продуктова політика -- ціноутворення -- збут -- просування товару -- планування агромаркетингу
Анотація: Маркетингова діяльність підприємств АПК, пов'язаних з виробництвом, зберіганням, переробленням та реалізацією продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
336.71
Н11


    Нікітін, Андрій Валерійович.
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А. В. Нікітіна ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - 2-ге вид., без змін. - Київ : КНЕУ, 2009. - 431 с. : рис., табл. - Дод.: с.418-426. - Л-ра: с.427. - ISBN 966-574-909-9 : 147.00 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
банківський ринок -- банківська конкуренція -- маркетингова стратегія -- продуктова політика -- ціноутворення
Анотація: Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банку" для студентів, що навчаються за магістерською програмою "Банківський менеджмент".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бортніков, Геннадій Петрович; Федорченко, Андрій Васильович; Нікітін, Андрій Валерійович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
339.138(075.8)
П88


    Пурська, Ірина Степанівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.


    Ткачук, С. В.
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 4. - С. 220-228. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Підприємства--Управління--Україна
Кл.слова (ненормовані):
продуктова політика -- продуктовая политика -- послуга -- услуга -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя


Дод.точки доступу:
Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
330.341.1(075.8)
С51


    Смоляр, Любов Гаврилівна.
    Управління процесом розробки і освоєння виробництва нових продуктів [] : навч. посіб. / Л. Г. Смоляр, К. О. Бояринова, О. В. Кам'янська ; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2020. - 492, [2] с. : рис., табл. - Літ.: с. 441-448. - Слов.: с. 449-458. - Дод.: с. 459-492. - ISBN 978-617-7278-16-9 : 430.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Харчові виробництва--Харчові продукти--Інновації--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
продуктова політика -- інноваційні підприємства -- створення нових продуктів -- продуктові інновації -- інноваційний аналіз виробника -- розроблення нових продуктів -- ефективність наукових досліджень -- проектування нового продукту -- цикл дослідження виробництва -- збалансована система показників -- типовий технологічний процес -- освоєння нової продукції
Анотація: Засади управління процесом розроблення і освоєння виробництва нових продуктів: практичні та ситуаційні вправи, запитання для самоконтролю, тести та задачі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бояринова, Катерина Олександрівна; Кам'янська, Ольга Вікторівна; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)