Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=просування товару<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
338.43(075.8)
О-76


    Островський, П. І.
    Аграрний маркетинг [] / П. І. Островський ; М-во освіти і науки України, Одес. держ. екон. ун-т. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. - Літ.: с. 220-221. - ISBN 966-364-202-5 : 24.50 грн
УДК
ББК 65.32-2я73
Рубрики: Агропромислові комплекси--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарський ринок -- продуктова політика -- ціноутворення -- збут -- просування товару -- планування агромаркетингу
Анотація: Маркетингова діяльність підприємств АПК, пов'язаних з виробництвом, зберіганням, переробленням та реалізацією продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.1
Х 78


    Хопкинс, Том.
    Умение продавать для "чайников" [] = Selling for dummies / Т. Хопкинс ; пер. с англ. - М. : Изд. дом " Вильямс", 2005. - 224 с. : рис. - Предм. указ.: с. 222-223. - ISBN 5-8459-0655-5 : 007.38 грн
УДК
ББК 65.421.2
Рубрики: Внутрішня торгівля--Продаж продукції--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама товару -- продажа -- знание продукта -- знання продуктів -- поиск покупателя -- пошук покупців -- продвижение товара -- просування товару -- планирование времени -- планування часу
Анотація: Приёмы и стратегии необходимые для быстрого овладения основными принципами продажи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
338.138(075.8)
Б76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Мерчандайзинг [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Т. О. Башук. - Суми : Унів. книга, 2013. - 123, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 120-121. - Слов. осн. термін.: с. 122-123. - ISBN 978-966-680-300-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.422.2-803.4я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Мерчандайзинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
торгівельні канали -- аутсорсингові компанії -- торгівельні марки -- торгівельні зали -- просування товару -- фейсинг -- планування магазину -- точки купівлі товару -- POS-матеріали -- мерчандайзер
Анотація: Теоретичні та пракитчні аспекти по організації, управлінню, реалізації та контролю мерчандайзингової діяльності виробничих та торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Башук, Тетяна Олександрівна
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.


    Килипенко, Володимир Володимирович.
    Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [] / В. В. Килипенко // Економіка АПК. - 2017. - N 8. - С. 82-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- комплекс маркетингу -- просування товару

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)