Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=659.4(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
659.4(477)(075.8)
П 65


    Почепцов, Георгій Георгійович.
    Інформаційна політика [] : навч. посібник / Г. Г. Почепцов, С.А. Чукут. - К. : Знання, 2006. - 663 с. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-346-044-X : 072.50 грн, 78.00 грн
УДК
ББК 66.2(4УКР)я73 + 66.2(0)я73
Рубрики: Політика інформаційна
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- информационное общество -- телебачення -- телевидение -- інформаційні стратегії -- информационные стратегии -- информационные технологии -- інформаційні технології -- засоби масової інформації -- средства массовой информации -- інтернет -- интернет -- internet -- електроний уряд -- электронное правительство -- информационные войны -- інформаційні війни
Анотація: Перша в Україні спроба на академічному рівні комплексно дослідити і висвітлити сутність та основні складові сучасної інформаційної політики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Чукут, С.А.
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
659.4(075.8)
М 74


    Мойсеєв, В. А.
    Паблік рілейшнз [] : навч. посібник / В. А. Мойсеєв. - К. : Академвидав, 2007. - 224 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 220-223. - Термінол. слов.: с. 212-219. - ISBN 978-966-8226-44-1 : 024.00 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Паблик рілейшнз --Комунікації--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- журналистика -- політика -- политика -- публічний виступ -- публичное выступление -- реклама -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- прес-служба -- пресс-служба -- псевдотехнології -- псевдотехнологии -- громадські зв'язки -- общественные связи -- PR
Анотація: Сутність, принципи, нормативно-правові, етичні засади паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічні умови їх ефективності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
659.4(075.8)
Б 11


    Білоус, В. С.
    Зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності [] / В. С. Білоус. - К. : КНЕУ, 2005. - 275 с. - Бібліогр. в кінці розд. . - ISBN 966-574-710-X : 041.30 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Зв'язки з громадськістю
   
Кл.слова (ненормовані):
масові комунікації -- массовые комуникации -- корпоративний імідж -- корпоративный имидж -- комунікаційна система -- комуникационная система
Анотація: Визначено сутність і основні елементи системи зв'язків з громадськістю в економічній діяльності з використанням інтегративної методології.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
659.4(075.8)
П65


    Почепцов, Георгій Георгійович.
    Паблік рилейшнз [] : навч. посібник / Г. Г. Почепцов. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2006. - 328 с. - ISBN 966-620-220-4 : 039.00 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
політичні паблік рилейшнз -- политические паблик рилейшнз -- позиціювання кандидата -- позиционирование кандидата -- урядові паблік рилейшнз -- правительственные паблик рилейшнз -- прес-служба -- пресс-служба -- служба комунікації -- служба коммуникации -- регулярний потік інформації -- постоянный поток информации -- фінансові паблік рилейщнз -- финансовые паблик рилейщнз -- кризові паблік рилейшнз -- кризисные паблик рилейшнз -- бізнесові паблік рлейшнз -- бизнесовые паблик ри лейшнз -- паблік рилейшнз силових структур -- паблик рилейшнз силовых структур -- паблік рилейшнз спецслужб -- паблик рилейшнз спецслужб -- паблік рилейшнз для атомних станцій -- паблик рилейшнз для атомных станций -- громадська думка -- общественное мнение -- міжнародні паблік рилейшнз -- международные паблик рилейшнз -- песимізм історії -- пессимизм истории -- оптимізм історії -- оптимизм истории -- непрямое коммуникативное влияние -- непрямий комунікативний вплив -- орієнтовані комунікації -- ориентованные коммуникации -- виборчі кампанії -- выборные кампании
Анотація: Розкрито систему зв'язків із громадськістю, сучасний комунікативний інструментарій, що використовується в різноманітних ситуаціях застосування паблік рилейшнз.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
659.4(075.8)
К68


    Королько, Валентин Григорович.
    Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика [] : підручник / В. Г. Королько ; [наук. ред. О. В. Некрасова]. - 2-ге вид., допов. - К. : Скарби, 2001. - 400 с. : рис., табл. - (Verba magistri). - Літ.: с. 396-399. - ISBN 966-95789-6-5 : 40.00 грн
УДК
ББК 76.006.5я73
Рубрики: Засоби масової комунікації--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
історія розвитку паблик рілейшнз -- ПР-відділ організації -- громадська думка -- імідж -- управління паблик рілейшнз -- лобіювання -- кризові ситуації -- майстерність комунікації -- виборча кампанія -- професійна поведінка журналіста -- афінський кодекс
Анотація: Сучасні досягнення теорії і практики цивілізованих зв'язків із громадскістю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Некрасова, О. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
659.4(075.8)
П 65


    Почепцов, Георгій Георгійович.
    Паблік рілейшнз [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Георгій Почепцов ; пер. з рос. Д. С. Обухова. - К. : Знання, 2000. - 506 с. - (Серія "Вища освіта ХХI століття"). - Бібліогр.: с. 493-506. - ISBN 966-620-022-8 : 12.14 грн, 26.20 грн
УДК
ББК 88.5я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
політичні паблік рилейшнз -- политические паблик рилейшнз -- урядові паблік рилейшнз -- правительственные паблик рилейшнз -- финансовые паблик рилейшнз -- фінансові паблік рилейшнз -- кризові паблік рилейшнз -- кризисные паблик рилейшнз -- международные паблик рилейшнз -- міжнародні паблік рилейшнз -- лобирование -- лобіювання -- стратегічні комунікації -- стратегические коммуникации -- виборчі технології -- избирательные технологии -- информационные войны -- інформаційні війни
Анотація: Система зв'язків з громадськістю, сучасний комунікативний інструментарій, що використовується із допомогою Паблік рилейшнз. Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Обухов, Д. С. \пер.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

7.
659.4(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    РR для менеджерів і маркетологів [] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 201, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 199-201. - ISBN 978-617-673-117-7 : 49.00 грн, 50.00 грн
УДК
ББК 76.0я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
PR-служба -- PR-агенція -- PR-агентство -- PR-компанія -- PR-компания -- планування -- планирование -- діагностування проблеми -- диагностирование проблемы -- ситуативний аналіз -- ситуативный анализ -- інформаційна модель -- информационная модель -- інформаційний привід -- информационный повод -- прес-реліз -- пресс-релиз -- бекграунд -- факт-лист -- прес-конференція -- пресс-конференция -- брифінг -- брифинг -- презентації -- презентации -- прес-тур -- пресс-тур -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- внутрішній PR -- внутренний PR -- комунікативні технології -- коммуникативные технологии
Анотація: Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
659.4(075.8)
Г75


    Грабар, Тетяна Петрівна.
    PR та антиPR, або як вберегтися від маніпуляцій [] : навч. посібник / Т. П. Грабар ; за наук. ред. І. Г. Грабара. - Житомир : ЖДТУ, 2001. - 109 с. - Л-ра: с. 107. - ISBN 966-683-098-1 : 6.50 грн
УДК
ББК 88.53 + 65.050.214
Рубрики: Синергетика--Навчальні видання
   Суспільна свідомість--Соціальний вплив--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
суспільна думка -- общественная мысль -- інформаційне суспільство -- информационное общество -- виборчі технології -- избирательные технологии -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: Основні визначення Public. Relation (PR), джерела та історія їх розвитку як науки і мистецтва, налагодження та підтримки доброзичливих відносин. Проблеми маніпуляції суспільною свідомістю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Грабар, І. Г. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)