Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ситуативний аналіз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8
Ц 56


    Циба, Т. Є.
    Маркетингове планування [] : навч. посібник / Т. Є. Циба. - К. : Центр навч. л-ри, 2007. - 128 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 120-123 . - ISBN 966-364-397-8 : 17.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Економіка управління--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування -- маркетинговий план -- маркетингове дослідження -- ситуативний аналіз -- маркетингова стратегія -- планування бюджету маркетингу
Анотація: Основи організації та концепція планування маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Сокур, М.І.; Баюра, В.І.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
659.4(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    РR для менеджерів і маркетологів [] : навч. посібник / Т. О. Примак. - Київ : Центр учбов. літ., 2013. - 201, [1] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 199-201. - ISBN 978-617-673-117-7 : 49.00 грн, 50.00 грн
УДК
ББК 76.0я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
PR-служба -- PR-агенція -- PR-агентство -- PR-компанія -- PR-компания -- планування -- планирование -- діагностування проблеми -- диагностирование проблемы -- ситуативний аналіз -- ситуативный анализ -- інформаційна модель -- информационная модель -- інформаційний привід -- информационный повод -- прес-реліз -- пресс-релиз -- бекграунд -- факт-лист -- прес-конференція -- пресс-конференция -- брифінг -- брифинг -- презентації -- презентации -- прес-тур -- пресс-тур -- івент-маркетинг -- ивент-маркетинг -- внутрішній PR -- внутренний PR -- комунікативні технології -- коммуникативные технологии
Анотація: Книга стане помічником у налагоджуванні PR-діяльності у сфері бізнесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)