Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=сегмент рынка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339.138(075.8)
І-49


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)