Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговий аудит<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
658.8(075.8)
Б 20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинговий аудит системи збуту [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць . - К. : Професіонал, 2004. - 224 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-220. - ISBN 966-8556-29-1 : 027.00 грн
УДК
ББК 65.290-5я73
Рубрики: Економіка підприємств
   Економіка торговельного підприємтсва

   
Кл.слова (ненормовані):
збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- стратегия сбыта -- стратегія збуту -- маркетинговий аудит -- збутовий потенціал -- сбытовый потенциал -- тактичний аудит збуту -- тактический аудит сбыта -- аудит прибутковості -- аудит прибыли -- стратегический STP- маркетинг -- стратегічний STР-маркетинг -- управління збутом -- управление сбытом -- сбытовые риски -- збутовий ризик -- стратегия сомострахования -- стратегія самострахування -- стратегія зовнішнього страхування -- стратегия внешнего страхования -- стратегія дисипації та відхилень -- стратегия дисипации и отклонений
Анотація: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Балабаниць, А.В.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
657.6(075.8)
Н 50


    Немченко, В. В.
    Практичний курс внутрішнього аудиту [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Немченко, В. П. Хомутенко, А. В. Хомутенко ; за ред. В. В. Немченко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 240 с. : табл. - Л-ра: с. 205-207. - Дод.: с. 208-239. - ISBN 978-966-364-607-7 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.052.8я73
Рубрики: Аудит--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
аудиторські докази -- аудиторские доказательства -- служба аудиту -- аудит підприємства -- аудит предприятия -- правила поведінки -- правила поведения -- помилки -- ошибки -- шахрайство -- аудиторські процедури -- аудиторские процедуры -- маркетинговий аудит -- логістичний аудит -- логистический аудит -- кадровий аудит
Анотація: Основні напрямки внутрішнього аудиту для українських підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Хомутенко, В.П.; Хомутенко, А.В.; Немченко, В. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Щербань. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. : табл., рис. - Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221. - ISBN 966-364-341-2 : 026.40 грн
УДК
ББК 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- управленческие решения -- управлінські функції -- управленческие функции -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- тестування товару -- тестирование товара -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит -- логістичні системи -- логистические системы -- розподільно-збутова мережа -- распределительно-сбытовая сеть
Анотація: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - К. : ЦУЛ, 2006. - 407 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 401-407. - ISBN 966-364-218-1 : 34.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетинговое управление -- інформаційні системи -- информационные системы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- упаравління фірмою -- управление фирмой -- ділова етика -- диловой этикет -- товарна політика -- товарная политика -- управління ринком -- управление рынком -- процес продажу -- процесс продажи -- маркетингова діяльнівсть -- маркетинговая деятельность -- маркетинговий аудит -- маркетинговий аудит
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
657+657.6](082)*M
П78


    Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу [Текст] : міжнар. зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [редкол.: Олійник О. В. та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2005 - . - (Серія "Бухгалтерський облік, контроль і аналіз"). - ISSN 1994-1749.
   Вип. 3 (33). - 2015. - 466 с. : табл., рис. - Літ. в кінці ст. - 68.00 грн
УДК
ББК 65.053
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- маркетинг -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит -- безготівкові розрахунки -- безналичные расчеты -- ринок товарів -- рынок товаров -- ризик -- риск -- аудиторська фірма -- аудиторская фирма -- трансакційні витрати -- трансакционные издержки -- готельне господарство -- гостиничное хозяйство -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- нематеріальні активи -- нематериальные активы -- економічна безпека -- экономическая безопасность -- євроінтеграційні процеси -- евроинтеграционные процессы
Анотація: [У збірнику представлено матеріали досліджень українських та зарубіжних вчених та науковців з питань перспектив та концепції розвитку бухгалтерського обліку, контролю та аналізу в сучасних умовах господарювання].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олійник, О. В. \ред.\; Мельничук, П. П. \ред.\; Замула, І. В. \ред.\; Вегера, С. Г. \ред.\; Виговська, Н. Г. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

6.
657.6(075.08)
А93


   
    Аудит [] : підручник (в двох частинах) / О. М. Брадул [та ін.] ; за ред. В. І. Грушко. - 4-е вид., допов. і перероб. - Київ : Ліра-К, 2019. - 323, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 283-284. - Дод.: с. 285-322. - ISBN 978-617-7748-33-4 : 325.00 грн
УДК
ББК 65.053я73
Рубрики: Аудит--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
аудиторські фірми -- аудиторська діяльність -- аудиторський ризик -- етика аудитора -- аудиторські докази -- необоротні активи -- аудит запасів -- аудит активів підприємства -- дебіторська заборгованість -- готівкові кошти -- позики -- аудит праці -- аудит витрат -- маркетинговий аудит
Анотація: Теоретичні та організаційно-правові основи організації проведення аудиту в умовах застосування в Україні національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку і фінансової звітності, міжнародних стандартів аудиту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Брадул, О. М.; Шепелюк, В. А.; Ільіна, С. Б.; Юнацький, М. О.; Грушко, В. І. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
339.138-024.13(042.3)
К44


    Кислюк, Л. В.
    Стратегічний маркетинг [] : конспект лекцій / Л. В. Кислюк. - 2-ге вид. - Київ : Кондор, 2020. - 171, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 170-171. - ISBN 978-617-7939-14-5 : 140.00 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Маркетинг--Стратегії--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний менеджмент -- місія підприємства -- цілі підприємства -- маркетинговий стратегічний аналіз -- маркетинговий матричний аналіз -- маркетингове макросередовище -- маркетингове мікросередовище -- CWOT-аналіз -- SPACE-аналіз -- маркетингові корпоративні стратегії -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговий аудит -- стратегії маркетингу
Анотація: Стислий виклад базових понять стратегічного маркетингу. Розглянуто основні етапи стратегічного маркетингу, місію та цілі підприємства, маркетинговий стратегічний аналіз, стратегії маркетингу тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)