Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.


    Дубинский, І.
    Розвиток Інтернету в Україні відкриває нові можливості для маркетингових досліджень [] / І. Дубинский // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 11-13 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Інтернет--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Окландер, М.
    Стратегічні маркетингові дослідження перспектив впливу наукових досліджень на інноваційний розвиток національної економіки [] / М. Окландер // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 14-20. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Інновації--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Предборський, В. А.
    Реалізація засад філософії маркетингу при впровадженні управлінських послуг (на прикладі МВС України) [] / В. А. Предборський // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 2. - С. 71-74. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Державне управління--Україна
   Маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Співаковська, Т. В.
    Можливості застосування концепції холістичного маркетингу на ринку України [] / Т. В. Співаковська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 3. - С. 176-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Сєріков, А. В.
    Маркетинг як необхідна умова синергетичного управління господарською діяльністю [] / А. В. Сєріков, О. О. Зубова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 5. - С. 276-283. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Математичні методи
   Маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зубова, О.О.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Куденко, Н.
    Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні [] / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко // Вища шк. = Higher School. - 2011. - N 12. - С. 87-92 . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Вища економічна освіта


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Герасимчук, В.; Федорченко, А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.


    Мадзігон, В. М.
    Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 3. - С. 101-109. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вачевський, М. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Шамян, Л. С.
    Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем [] / Л. С. Шамян // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 3. - С. 115-118. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


    Красікова, С. І.
    Застосування маркетингу в сфері послуг [] / С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 7/8. - С. 137-141. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові послуги

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

11.


    Соломянюк, Н. М.
    Маркетинг як сучасна концепція підприємництва [] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 10. - С. 8-12. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Сагайдак, М. П.
    Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми [] / М. П. Сагайдак // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 11. - С. 85-89. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Персонал--Брендинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

13.


    Соломянюк, Н. М.
    Планування маркетингових заходів у торговельних мережах України [] / Н. М. Соломянюк // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - N 6. - С. 116-119. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
трейд-маркетинг -- маркетингове планування

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

14.


    Петленко, Ю. В.
    Особливості маркетингу військових технологій [] / Ю. В. Петленко, Б. П. Щеглюк // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2014. - N 10. - С. 101-110. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
товари військового призначення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Щеглюк, Б. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

15.


    Сагайдак, М. П.
    Еволюція теорії внутрішнього маркетингу [] / М. П. Сагайдак // Економіка та держава. - 2015. - N 2. - С. 105-110. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

16.


    Могилевская, О. Ю.
    Внутренний маркетинг - эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития [] / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2015. - N 4. - С. 82-86. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Підприємства--Управління--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

17.


    Лабурцева, О. І.
    Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій [] / О. І. Лабурцева // Економіка та держава. - 2015. - N 6. - С. 11-14. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Роздрібна торгівля--Україна
   Маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

18.


    Череп, О. Г.
    Методи дослідження ефективності маркетингових досліджень [] / О. Г. Череп, В. В. Мєрєнкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 4. - С. 96-97. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мєрєнкова, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

19.


    Карбовська, Л. О.
    Маркетинг як важливий інструмент регулювання ринку освітніх послуг [] / Л. О. Карбовська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 4. - С. 141-144. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Ринок--Україна
   Маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

20.


    Тлуста, Г. Ю.
    Формування комплексу маркетингу страхової компанії [] / Г. Ю. Тлуста, М. І. Гефтар // Економіка та держава. - 2016. - N 3. - С. 67-72. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Україна
   Страхування--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гефтар, М. І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)