Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратигический менеджмент<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
65.012.23(075.8)
Б 59


   
    Бізнес-менеджмент [] : навч. посібник / Л. І. Федулова [та ін.] ; за заг. ред. Л. І. Федулової. - К. : МАУП, 2007. - 632 с. : іл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-608-472-4 : 075.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
фінансово - промислові групи -- финансово - промышленные группы -- франчайзинг -- франчайзинг -- бізнес - планування -- бизнес - планирование -- система малого бізнесу -- система малого бизнеса -- корпоративне управління -- корпоративное управление -- стратегічний менеджмент -- стратигический менеджмент -- маркетинг - менеджмент -- маркетинг - менеджмент -- кадровий менеджмент -- кадровой менеджмент -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інвестеційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- фінансовий менеджмент -- финансовый менеджмент -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- управління проектами -- управление проектами -- інформаційне забезпеченя бізнесу -- информационное обеспечение бизнеса -- державне регулювання економіки -- государственное регулирование экономики
Анотація: Сучасні уявлення про менеджмент бізнесу з урахуванням його специфіки в умовах трансформації економіки України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Федулова, Л. І.; Федоренко, В. Г.; Гриньов, В. Ф.; Сладкевич, В. П.; Федулова, Л. І. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)