Пошуковий запит: <.>S=Підприємства -- Маркетинг -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
|
Лисенко, К. М. Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства [] / К. М. Лисенко, Н. П. Скригун> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 2. - С. 145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Скригун, Н.П. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Ал-Газу, Али Ахмед Мохамед Международные маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины и стран Ближнего Востока [] / Али Ахмед Мохамед Ал-Газу> // Актуальні проблеми економіки : наук. економ. журнал. - 2010. - N 3. - С. 123-130. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Зовнішньоекономічна діяльність--Україна Підприємства--Маркетинг--Україна Підприємства--Маркетинг--Близький Схід
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Васюткіна, Н. В. Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг [] / Н. В. Васюткіна> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 12. - С. 97-102. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Пастернак, А. Л. Розрахунок економічної ефективності маркетингової діяльності ТОВ "Біличанка" [] / А. Л. Пастернак, Є. Л. Пастернак> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 7/8. - С. 115-119. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Пастернак, Є. Л. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Мезецька, К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) [] / К. Ю. Мезецька> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - N 11. - С. 186-189. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Ортинська, В. В. Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі [] / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - N 9. - С. 98-102. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Торгівля--Підприємства--Україна Підприємства--Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мельникович, О. М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Леськів, С. Р. Етимологія поняття "внутрішній маркетинг" та взаємозв'язок із зовнішнім маркетингом підприємства [] / С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко> // Економіка та держава. - 2014. - N 11. - С. 94-96. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Бочко, О. Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Новикова, І. В. Маркетингове забезпечення діяльності підприємств телекомунікацій [] / І. В. Новикова> // Економіка та держава. - 2014. - N 3. - С. 61-64. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Шаповал, О. Ф. Управління інформаційними системами маркетингу на підприємстві [] / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 3. - С. 147-149. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Коннова, Л. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Гурджиян, К. Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней [] / К. Гурджиян> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 32-36. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- комунікація із споживачем -- коммуникация с потребителем -- двосторонній зв'язок -- двусторонняя связь
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Назарова, Каріна. Облік витрат на маркетингові комунікації підприємства [] / К. Назарова, В. Мисюк> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 129-140. - Літ. в кінці ст.
. - ISSN 1727-9313 Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна Витрати--Бухгалтерський облік--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Мисюк, Вікторія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Шевченко, А. В. Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств [] / А. В. Шевченко, О. Р. Віленський, Л. С. Пустовойт> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - N 11. - С. 69-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна Промисловий маркетинг--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Віленський, О. Р.; Пустовойт, Л. С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Репіч, Т. А. Удосконалення функціонування каналів розподілу за рахунок взаємодії маркетингової та логістичної складової [] / Т. А. Репіч, І. О. Кот> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 3. - С. 61-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Управління--Україна Підприємства--Маркетинг--Україна Підприємства--Логістика--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Кот, І. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|