Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг відносин<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Завірюха, А. О.
    Ігрова модель рівноваги Штакельберга за умови лідерської позиції виробника та послідовної позиції дилера [] / А. О. Завірюха // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 6. - С. 187-190. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Пироженко, Н.
    Очень важно строить долгосрочные отношения потребителя с брендом [] / Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 18-19
Рубрики: Відносини--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- бренд -- споживач -- потребитель -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Бегларашвили, О.
    Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий [] / О. Бегларашвили // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 24-28. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
партнерські відносини -- партнерские отношения -- сутність маркетингу -- сущность маркетинга -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Гурджиян, К.
    Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней [] / К. Гурджиян // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 32-36. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- комунікація із споживачем -- коммуникация с потребителем -- двосторонній зв'язок -- двусторонняя связь

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Тодорова, О.
    Сторителлинг как инновационный PR-инструмент [] / О. Тодорова // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 38-45. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Аналітичні дослідження--Україна
   Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- програми лояльності -- программы лояльности -- відносини "підприємство - споживач" -- отшошения "предприятие - потребитель"

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Бовш, Людмила.
    Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств [] / Л. Бовш // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 61-72. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Маркетинг--Україна
   Інновації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
готельне підприємство -- маркетинг вражень -- маркетинг відносин -- нейромаркетинг -- DEA-аналіз

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.
339.18+658.7(075.8)
М27


   
    Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення [] : навч. посіб. у схемах і табл. / С. В. Смерічевська та ін. ; за ред. С. В. Смерічевської. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 546, [6] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 516-528. - Ім. покажч.: с. 529-546. - ISBN 978-617-574-085-9 : 300.00 грн
УДК
ББК 65.291.3 + 65.40
Рубрики: Маркетинг--Прийняття рішень теорія--Стратегії--Навчальні видання для вищої школи
   Логістика--Поставки--Управління--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
етапи розвитку маркетингу -- маркетинг відносин -- стратегічний маркетинг -- альтернативи маркетингових стратегій -- еволюція логістики -- функціональні області логістики -- стратегічна спрямованість логістики -- логістичні системи -- управління ланцюгами поставок -- логістичне обслуговування -- ризики поставок
Анотація: Процеси інтеграції маркетингу та логістики в умовах розвинених ринкових відносин, забезпечення ефективної взаємодії двох управлінських концепцій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Смерічевська, С. В.; Жаболенко, М. В.; Чернишева, С. В.; Смерічевська, С. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)