Пошуковий запит: <.>S=Підприємства -- Управління<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Дудар, Володимир. Формування цінових стратегій підприємств органічного сектору для досягнення маркетингових цілей [] / В. Дудар> // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2018. - N 2. - С. 45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1993-0240 Рубрики: Підприємства--Управління Сільськогосподарська продукція--Екологічна безпека Сільськогосподарська продукція--Ціноутворення Кл.слова (ненормовані): органічні підприємства -- маркетингова діяльність -- цінові стратегії -- якість
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Левицька, І. В. Формування стратегії управління персоналом в системі ефективного управління підприємством [] / І. В. Левицька, А. О. Климчук> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 7/8. - С. 68-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Управління Підприємства--Персонал--Управління Персонал--Управління
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Климчук, А. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Лісун, Я. В. Формування системи управління стратегічною гнучкістю підприємств [] / Я. В. Лісун, Н. В. Хлістунова> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 8. - С. 170-176. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Підприємства--Управління
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Хлістунова, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Чорна, Н. Ю. Формування механізму управління конкурентними перевагами підприємства [] / Н. Ю. Чорна> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 15. - С. 42-52. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Управління Підприємства--Конкуренція
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Денисюк, О. М. Формування локальної бази даних підсумкового внутрішньогосподарського обліку та контролю в системі управління підприємством [] / О. М. Денисюк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 11. - С. 86-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Управління Підприємства--Господарський облік
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Калюжна, Н. Г. Формування карти дескриптивних ознак системи управління підприємством [] / Н. Г. Калюжна> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 6. - С. 8-16. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Управління
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Козик, Василь. Формування бізнес-одиниць диверсифікованих підприємств [] / В. В. Козик, Х. Я. Залуцька> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2017. - N 3. - С. 116-122. - Літ. в кінці ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Підприємства--Управління Кл.слова (ненормовані): диверсифікація -- синергія -- підрозділ -- портфель діяльності -- бізнес-одиниця
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Залуцька, Христина Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Будько, О. В. Формування аналітичного забезпечення управління соціально відповідальною діяльністю підприємств [] / О. В. Будько> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 14. - С. 14-18. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Економічні науки Підприємства--Управління Аналітичні дослідження
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Хорунжак, Надія. Формалізація моделі мотивації працівників і оцінки її ефективності [] / Н. Хорунжак> // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2018. - N 1. - С. 85-97. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1993-0240 Рубрики: Підприємства--Управління Персонал--Заробітна плата Кл.слова (ненормовані): мотивація -- оплата праці -- мотиваційна модель -- формалізація -- програмний модуль
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Калінічук, Н. Фінансова безпека особи як складова вдосконалення формування оплати праці на підприємстві [] / Н. Калінічук> // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2019. - N 4. - С. 79-89. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1993-0240 Рубрики: Підприємства--Управління Підприємства--Персонал--Оплата праці Фізичні особи--Фінансова безпека Кл.слова (ненормовані): рівень життя -- прожитковий мінімум
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Валуев, Ю. Б. Уровни компетенции собственника и наемного персонала в системе управления предприятием [] / Ю. Б. Валуев> // Актуальні проблеми економіки : наук. економ. журнал. - 2010. - N 1. - С. 3-12. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Управління
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Подольчак, Назар. Управління розривом інтересів стейкхолдерів [] / Н. Ю. Подольчак, І. С. Вішка> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2017. - N 4. - С. 82-91. - Літ. в кінці ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Підприємства--Управління Персонал--Управління Інтереси--Конфлікти Кл.слова (ненормовані): конфлікт інтересів -- інтереси стейкхолдерів -- управління персоналом
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Вішка, Ірина Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>13.
| 658.5 І-44
Ілляшенко, Сергій Миколайович. Управління портфелем замовлень науково-виробничого підприємства [] : монографія / С. М. Ілляшенко, О. М. Олефіренко ; [за заг. ред. С. М. Ілляшенка]. - Суми : Унів. кн., 2008. - 272 с. : табл., граф. - Дод.: с. 252-271. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-388-0 : 40.00 грнББК 65.290-2 Рубрики: Інноваційне підприємство--Економіка--Наукові видання Інноваційний менеджмент--Наукові видання Підприємства--Управління--Наукові видання Кл.слова (ненормовані): інноваційна політика підприємства -- инновационная политика предприятия -- управління інноваційною діяльністю -- управление инновационной деятельностю -- інноваційний процес -- инновационный процес -- маркетинг інновацій -- маркетинг инноваций -- товарна інноваційна політика -- товарная инновационная политика -- управління портфелем замовлень -- управление портфелем заказов -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інноваційний розвиток економіки -- инновационное развитие экономики -- діагностика ринкового потенціалу -- диагностика рыночного потенциала Анотація: Досліджуються методологічні та теоретико-методичні проблеми управління на ринкових засадах товарною інноваційною політикою сучасного промислового підприємства в руслі концепції інноваційного розвитку. Головну увагу приділено проблематиці формування організаційно-економічного механізму управління портфелем замовлень малих та середніх науково-виробничих підприємств.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Олефіренко, О. М.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>14.
|
Попрозман, О. І. Удосконалення системи взаємодії рівнів управління підприємством [] / О. І. Попрозман> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - N 2. - С. 83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Управління
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Ткаченко, Сергей Анатольевич. Топкросс итоговых нормативов функций производств [] / С. А. Ткаченко, О. М. Потышняк, Е. С. Полякова> // Економіка. Фінанси. Право. - 2021. - N 6. - С. 14-17. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Управління Продукція--Якість--Управління Кл.слова (ненормовані): атрибут -- виробництво -- производство -- задача -- підсумковий норматив -- итоговый норматив
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Потышняк, Елена Николаевна; Полякова, Евгения Сергеевна Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Рудич, О. О. Теоретичні засади формування ризик-менеджменту підприємства [] / О. О. Рудич> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 24. - С. 56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Управління Ризики--Управління
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Сейидов, Мирисмаил Мирфатулла оглы Теоретические аспекты хозяйственного и финансового механизма на малых и средних предприятиях [] / Сейидов Мирисмаил Мирфатулла оглы> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 3. - С. 22-25. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Управління Кл.слова (ненормовані): господарський механізм -- механізм фінансового обліку -- економічний механізм -- хозяйственный механизм -- механизм финансового учёта -- экономический механизм
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>18.
| 658.8(075.8) К82
Крикавський, Євген Васильович. Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 255, [1] с. : табл., граф. - (Серія "Світ маркетингу і логістики" ; вип. 3). - Слов. термін.: с. 214-232. - Л-ра: с. 230-232. - Дод.: с. 233-253. - ISBN 978-617-607-335-2 : 55.00 грнББК 65.050.24я73 Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії зростання -- маркетинговые стратегии роста -- стратегічне управління портфелем бізнесу -- стратегическое управление портфелем бизнеса -- маркетингові стратегії диференціації -- маркетинговые стратегии дифференциации -- маркетингові стратегії позиціонування -- маркетинговые стратегии позиционирования -- маркетингові стратегіїї конкуренції -- маркетинговые стратегии конкуренции -- маркетингові товарні стратегії -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові цінові стратегії -- маркетинговые ценовые стратегии Анотація: Викладено роль і місце маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Третьякова, Людмила Іванівна; Косар, Наталія Степанівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) Знайти схожі
|
>19.
|
Гончар, Михайло Федорович. Специфічні принципи формування і використання систем стрес-менеджменту на підприємствах [] / М. Ф. Гончар> // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - N 12. - С. 40-42. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Управління Кл.слова (ненормовані): стрес-менеджмент
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Євсєєва, І. В. Роль системи управління молокопереробним підприємством для забезпечення конкурентоспроможності в умовах ринкових трансформацій [] / І. В. Євсєєва> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - N 7/8. - С. 74-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Молоко--Переробка Підприємства--Управління
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|
|