Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=конкурентные преимущества<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
658.15(075.8)
Х76


    Хомяков, Володимир Іванович.
    Управління потенціалом підприємства [] : навч. посібник для вищ. навч. закл. / В. І. Хомяков, І. В. Бакум. - К. : Кондор, 2009. - 400 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 393-399. - ISBN 978-966-351-174-0 : 82.00 грн, 082.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
потенціал підприємства -- потенциал предприятия -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- SWOT-аналіз -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- злиття-поглинання -- слитие-поглощение -- міжфірмова кооперація -- междуфирменная кооперация -- реинжиринг -- реінжиринг -- ощадливе виробництво -- экономное производство -- активне управління -- активное управление -- реактивне управління -- реактивное управление -- опір змінам -- сопротивление изменениям -- опір систем -- сопротивление систем -- контролінг -- контролинг -- промисловий комплекс -- промышленный комплекс
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти управління потенціалом підприємства в сучасних умовах господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бакум, Ірина Вікторівна
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

2.
330(477)(038)
К64


   
    Конкуренція і конкурентна політика: категорії та поняття [] / [В. Д. Лагутін та ін.] ; за ред. В. Д. Лагутіна. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. - 320 с. - Л-ра: с. 314-319. - ISBN 978-966-629-419-0 : 115.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)-14я2
Рубрики: Конкуренція (екон.)--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
агент -- агент -- адвокатування конкуренції -- адвокатирование конкуренции -- банкрут -- банкрот -- аукціон -- аукцион -- бартерна операція -- бартерная операция -- дилер -- диллер -- дистанційна торгівля -- дистанционная торговля -- дуополія -- дуополия -- конкурентний ринок -- конкурентный рынок -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- монополія -- монополия -- оптова ціна -- оптовая цена -- олігополія -- олигополия -- корпоративні права -- корпоративные права -- страхування -- страхование
Анотація: [Видання "Конкуренція і конкурентна політика: категорії та поняття" містить визначення й тлумачення понад 1000 понять і категорій зі сфери економічної конкуренції, що охоплюють такі теми, як: теорія конкуренції та монополії, сутність та напрями конкурентної політики держави, теорія та аналіз товарних ринків, державний контроль за дотриманням конкурентного законодавства тощо].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лагутін, В. Д.; Бакалінська, О. В.; Вертелєва, О. В.; Герасименко, А. Г.; Лагутін, В. Д. \ред.\
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), БГ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), БГ (1)
Знайти схожі

3.
658(075.8)
Ч49


    Чернега, О. Б.
    Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств (організацій) [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл / О. Б. Чернега ; М-во освіти і науки України. - Л. : Магнолія 2006, 2011. - 261 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Глосарій: с. 303-310. - Предм. покажч.: с. 311-318. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-015-6 : 78.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Конкуренція (екон.)--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
теорія конкурентоспроможності -- теория конкурентоспособности -- конкурекнтоспроможність товарів -- конкурентоспособность товаров -- споживча цінність -- потребительские ценности -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- теорія можливостей -- теория возможностей -- галузь світової економіки -- отрасль международной экономики -- конкурентоспроможність галузей -- конкурентоспособность отраслей -- галузевий аналіз -- отраслевой анализ -- міжнародна конкурентоспроможність -- международная конкурентоспособность -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- фактори конкурентоспроможності -- факторы конкурентоспособности -- конкурентне ринкове середовище -- конкурентная рыночная среда -- привобливість галузі -- привлекательность отрасли -- Дерево компетенції -- Дерево компетентности -- Дерево технологій -- Дерево технологий -- споживча цінность -- потребительская ценность -- концепція конкуренції -- концепция конкуренции
Анотація: Особливості сучасної міжнародної конкуренції, механізми формування, теоретичні та практичні підходи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.


    Ткачук, Г. Ю.
    Стратегія формування конкурентоспроможності малих підприємств агробізнесу Житомирщини [] / Г. Ю. Ткачук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 4. - С. 180-184. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Конкуренція (екон.)--Стратегічне управління--Житомирська область
   Житомирська область--Сільськогосподарські підприємства--Конкуренція (екон.)--Стратегічне управління
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкти господарювання -- субъекты хозяйствования -- конкурентна стратегія -- конкурентная стратегия -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества
Анотація: Узагальнення етапів стратегії формування конкурентоспроможності малих підприємств агробізнесу Житомирщини.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сільськогосподарські підприємства (колгоспи, радгоспи, КСП, підприємства, агрофірми) 5.03

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.
338.43(477.42)
К77


    Кравчук, Наталія Іванівна.
    Стан та шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції льонарства [] : автореферат дисертації / Кравчук Наталія Іванівна ; [наук. кер. Ткачук В. І.] ; М-во аграр. політики України, ДВНЗ "Держ. агроекол. ун-т". - Житомир : Рута, 2008. - 20 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 16-17. - Анот.: с. 17-20. - 10.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР-4ЖИТ)32
Рубрики: Економіка --Сільське господарство--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність продукції -- конкурентоспособность продукции -- галузь льонарства -- отрасль льноводства -- конкуренція -- конкуренция -- льносіюче підприємство -- льносеющее предприятие -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: Присвячено дослідженню теоретичних, методичних та практичних аспектів підвищення конкурентоспрможності продукції льонарства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ткачук, Василь Іванович \наук. кер.\; Міністерство аграрної політики УкраїниДержавний вищий навчальний заклад "Державний агроекологічний університет"
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
658(075.8)
Д64


    Должанський, Ігор Зіновійович.
    Конкурентоспроможність підприємства [] : навч. посібник / І. З. Должанський, Т. О. Загорна ; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 384 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 377-381. - ISBN 966-364-181-9 : 28.40 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)29я73
Рубрики: Конкурентоспроможність підприємств--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- конкуренція -- конкуренция -- конкурентна діагностика -- конкурентная диагностика -- конкурентоспроможні управлінські рішення -- конкурентоспособные управленческие решения -- якість продукції -- качество продукции -- оцінювання конкурентоспроможності -- оценивание конкурентоспособности -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- конкурентний аналіз -- конкурентный анализ -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- маркетингова стратегія підприємства -- маркетинговая стратегия предприятий -- співтовариство конкурентних компаній -- сообщество конкурентных компаний -- конкурентні відносини -- конкурентные отношения
Анотація: Методи оцінювання та аналізу конкурентоспроможності підприємства, управління конкурентними перевагами.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Загорна, Тетяна Олегівна; Макіївський економіко-гуманітарний інститут
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
658.8(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 255, [1] с. : табл., граф. - (Серія "Світ маркетингу і логістики" ; вип. 3). - Слов. термін.: с. 214-232. - Л-ра: с. 230-232. - Дод.: с. 233-253. - ISBN 978-617-607-335-2 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії зростання -- маркетинговые стратегии роста -- стратегічне управління портфелем бізнесу -- стратегическое управление портфелем бизнеса -- маркетингові стратегії диференціації -- маркетинговые стратегии дифференциации -- маркетингові стратегії позиціонування -- маркетинговые стратегии позиционирования -- маркетингові стратегіїї конкуренції -- маркетинговые стратегии конкуренции -- маркетингові товарні стратегії -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові цінові стратегії -- маркетинговые ценовые стратегии
Анотація: Викладено роль і місце маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьякова, Людмила Іванівна; Косар, Наталія Степанівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.


    Гагарина, Г. Ю.
    Направления повышения конкурентоспособности российских регионов в современных условиях [] / Г. Ю. Гагарина, Л. Н. Чайникова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 1. - С. 148-158. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Регіональна економіка--Росія
   Конкуренція--Росія

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність регіону -- конкурентоспособность региона -- реіндустріалізація -- реиндустриализация -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- територіальна диференціація -- территориальная дифференциация

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чайникова, Л. Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.


    Байтенова, Л. М.
    Источники формирования конкурентных преимуществ в отельном бизнесе Казахстана [] / Л. М. Байтенова, М. Р. Смыкова, Л. М. Муталиева // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 4. - С. 97-103. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Казахстан
   Конкуренція--Казахстан

Кл.слова (ненормовані):
готелі -- гостиницы -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Смыкова, М. Р.; Муталиева, Л. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Вертелєва, О.
    Фактори міжнародної конкурентоспроможності України [] / О. Вертелєва // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 3. - С. 33-48. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Міжнародні економічні відносини--Україна
   Конкуренція--Україна

Кл.слова (ненормовані):
конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- прямі іноземні інвестиції -- прямые иностранные инвестиции -- обсяг експорту -- объем экспорта -- рейтингове оцінювання -- рейтинговое оценивание -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

11.


    Дейнега, І. О.
    Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму [] / І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 9. - С. 184-194. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна
   Туризм--Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга -- регіональний розвиток -- региональное развитие -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- сільський зелений туризм -- сельский зеленый туризм


Дод.точки доступу:
Акімова, Л. М.; Кратт, О. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

12.


    Куліш, І. М.
    Вплив новітніх тенденцій виробництва і споживання продуктів харчування на конкурентні переваги сільських територій [] / І. М. Куліш // Регіон. екон. - 2016. - N 2. - С. 112-120. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Сільськогосподарські землі
   Харчові продукти--Виробництво

Кл.слова (ненормовані):
сільські території -- сельские территории -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- органічні продукти -- органические продукты

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
339.138(076)
О-75


   
    Основы маркетинга [] = Principles of marketing : пер. с англ. / Ф. Котлер [и др. ; ред. Н. В. Шульпина]. - 2-е европ. изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2002. - 944 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 936-943. - ISBN 5-8459-0088-3 : 32.12 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Управління--Ринок--США--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
управление -- этика маркетинга -- етика маркетинга -- стратегическое планирование маркетинга -- стратегічне планування маркетинга -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- глобальный рынок -- глобальний ринок -- покупательское поведение -- поведінка покупця -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментирование -- сегментування -- выбор целевых рынков -- вибір цільових ринків -- позиционирование -- позиціювання -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- управление сбытом -- управління збутом -- управление каналами распределения -- управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Филип; Армстронг , Гари; Сондерс, Джон; Вонг, Вероника; Шульпина , Н. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)