Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Туризм -- Маркетинг -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Басюк, Д.
    Формування туристичного бренда як фактор регіональної політики [] / Д. Басюк // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2010. - N 1. - С. 139-147 : рис. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
бренд міста/регіону, бренд-бук міста/регіону, формування та просування бренда міста (регіону) на ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Мархонос, С. М.
    Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента [] / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 1. - С. 113-117. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Турло, Н. П.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Дейнега, І. О.
    Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму [] / І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 9. - С. 184-194. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна
   Туризм--Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга -- регіональний розвиток -- региональное развитие -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- сільський зелений туризм -- сельский зеленый туризм


Дод.точки доступу:
Акімова, Л. М.; Кратт, О. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
338.48-021.387(477)(075.8)
С50


    Смирнов, Ігор Георгійович.
    Маркетинг сталого туризму [] : навч. посіб. / І. Г. Смирнов, О. О. Любіцева ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Ліра-К, 2019. - 255, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 255. - ISBN 978-617-7748-58-7 : 290.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сталий туризм -- індустрія туризму -- туристичний маркетинг -- ринок споживачів у туризмі -- попит в туризмі -- комунікативність в туризмі -- цінова політика в туристичному маркетингу -- реклама в туризмі -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність у туризмі -- неймінг у туризмі -- брендинг у туризмі -- іміджбілдинг у туризмі -- виставковий маркетинг -- овертуризм -- урботуризм -- сакральний туризм -- міжнародний туризм
Анотація: Розкрито особливості сталого туризму та специфіку маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, особливості аналізу ринку споживачів у туризмі, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвий цикл товару в туризмі тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Любіцева, Олена Олександрівна; Київський національний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)