Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребительская ценность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658(075.8)
Ч49


    Чернега, О. Б.
    Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємств (організацій) [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл / О. Б. Чернега ; М-во освіти і науки України. - Л. : Магнолія 2006, 2011. - 261 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Глосарій: с. 303-310. - Предм. покажч.: с. 311-318. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-015-6 : 78.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Конкуренція (екон.)--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
теорія конкурентоспроможності -- теория конкурентоспособности -- конкурекнтоспроможність товарів -- конкурентоспособность товаров -- споживча цінність -- потребительские ценности -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- теорія можливостей -- теория возможностей -- галузь світової економіки -- отрасль международной экономики -- конкурентоспроможність галузей -- конкурентоспособность отраслей -- галузевий аналіз -- отраслевой анализ -- міжнародна конкурентоспроможність -- международная конкурентоспособность -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- управління конкурентоспроможністю -- управление конкурентоспособностью -- фактори конкурентоспроможності -- факторы конкурентоспособности -- конкурентне ринкове середовище -- конкурентная рыночная среда -- привобливість галузі -- привлекательность отрасли -- Дерево компетенції -- Дерево компетентности -- Дерево технологій -- Дерево технологий -- споживча цінность -- потребительская ценность -- концепція конкуренції -- концепция конкуренции
Анотація: Особливості сучасної міжнародної конкуренції, механізми формування, теоретичні та практичні підходи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.


    Романова, И. М.
    Оценка потребительских ценностей, формируемых предприятиями розничной торговли продовольственной специализации [] / И. М. Романова, Е. В. Носкова // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 10. - С. 173-184. - Лит. в конце ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Продовольчі товари--Роздрібна торгівля--Україна
Кл.слова (ненормовані):
споживча цінність -- потребительская ценность -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- дискаунтер -- дискаунтер -- супермаркет -- супермаркет -- магазин крокової доступності -- магазин шаговой доступности

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Носкова, Е. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)