Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дайновський, Ю.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: mvuk/2007/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 4
Зміст:
Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8
Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21
Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64
Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Дайновський, Ю.
    Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла [] / Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок житла

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: mvuk/2008/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 3
Зміст:
Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень- фахівець відділу / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.12
Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.13-14
Дайновський, Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії / Ю. Дайновський. - С.18-22. - Л-ра: с. 22 : граф.
Ткаченко, Т. Інтернет технології у виставковій діяльності / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.23-28. - Л-ра: с. 28 : табл.
Окландер, М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу / М. Окландер, І. Литовченко. - С.29-35. - Л-ра: с. 35 : табл.
Бісвас, Парімал Чандра. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні / Парімал Чандра Бісвас. - С.36-39. - Л-ра: с. 39
Пилипчук, В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу / В. Пилипчук. - С.40-45. - Л-ра: с. 45
Маліч, Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств / Ю. Маліч. - С.46-52. - Л-ра: с. 52 : табл.
Юдіна, Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва / Н. Юдіна, М. Терещенко. - С.53-56. - Л-ра: с. 56
Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє. - С.57-60 : табл.
Ходько, Н. Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків / Н. Ходько, В. Пасічник. - С.61-65. - Л-ра: с. 65
Решетнікова, І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності / І. Решетнікова. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Дайновський, Ю.
    Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії [] / Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 18-22 : граф. - Л-ра: с. 22 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)