Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=исследования маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.138(075)
П-18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетингові дослідження [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2004. - 199, [1] с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-197. - ISBN 966-8447-10-7 : 29.00 грн, 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічна природа маркетингу -- экономическая природа маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследования покупателей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- товарне досьє -- товарное досье -- фірмове досьє -- фирменное досье
Анотація: Систематизовано викладені питання маркетингових досліджень, визначено місце і роль цих досліджень у формуванні стратегії фірми.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рогов, Георгій Костянтинович
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)