Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингове забезпечення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.48(075.8)
Ф 84


   
    Франчайзинг у готельно-ресторанному бізнесі [] : навч. посібник / Г. Б. Мунін [та ін.] ; за ред.: Л. С. Трофименко, О. О. Гоца. - К. : Кондор, 2008. - 370 с. - Дод.: с.306-342. - Л-ра: с.343. - ISBN 978-966-351-152-8 : 042.00 грн
УДК
ББК 65.43я73
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
готельні послуги -- гостиничные услуги -- управління готелем -- управление гостиницей -- типи готелів -- типы гостиниц -- обслуговувуання гостей -- обслуживание гостей -- готельні мережі -- гостиничные сети -- готельний бізнес -- гостиничный бизнес -- готельна індустрія -- гостиничная индустрия -- глобалізаця готельного бізнесу -- глобализация гостиничного бизнеса -- концентрація готельног бізнесу -- концентрация гостиничного бизнеса -- субфранчайзинг -- комерційна концесія -- коммерческая концессия -- готельний договір -- гостиничный договор -- корпоративне підприємство -- корпоративное предприятие -- персонал готелів -- персонал гостиниц -- маркетингове забезпечення -- маркетинговое обеспечение -- бренд -- консалтингові фірми -- консалтинговые фирмы -- інтернет-бронювання -- интернет-бронирование -- обов'язки туристів -- обязанности туристов -- реструктиризація готелей -- реструктиризация гостиниц -- турдокументи -- франшиза
Анотація: Сучасні концепції організації системи франчайзингу в управлінні готелем.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мунін, Г. Б.; Карягін, Ю. О.; Артеменко, А. С.; Кошиль, Ю. В.; Трофименко, Л. С. \ред.\; Гоца, О. О. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138:658.8:330.341
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [] : монографія / О. А. Біловодська. - Київ : Центр учб. літ., 2018. - 461, [1] с. : іл., табл. - Літ.: с. 380-431. - Дод.: с. 432-461. - ISBN 978-617-673-763-6 : 300.00 грн
УДК
ББК 65.290-5
Рубрики: Промисловий маркетинг--Інновації--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційне підприємництво -- логістичний потенціал -- системний аналіз -- ринок інновацій -- оцінка каналів постачання -- управління товарним рухом -- оптимізація системи товароруху -- оцінка ефективності управління -- управління витратами -- маркетингові витрати -- валовий внутрішній продукт -- структура внутрішніх витрат -- інноваційна діяльність підприємства -- маркетингове забезпечення
Анотація: Теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу продукції промислових підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)