Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=нейромаркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: mvuk/2008/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 2
Зміст:
Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу. - С.4-10
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.18-22 : табл.
Головкіна, Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір / Н Головкіна. - С.27-33. - Л-ра: с. 33
Старицький, Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку / Т. Старицький, О. Старицька. - С.34-38. - Л-ра: с. 38 : табл.
Романюха, С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань / С. Романюха. - С.39-43. - Л-ра: с. 43
Ткаченко, Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.44-49 : табл.
Антонюк, К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія / К. Антонюк. - С.50-55
Полонець, В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України / В. Полонець. - С.56-60. - Л-ра: с. 60
Пилипчук, В. Сучасні бізнес- тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній / В. Пилипчук. - С.61-67. - Л-ра: с. 67
Хамідова, А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази / А. Хамідова. - С.68-69. - Л-ра: с. 69
Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Романюха, С.
    Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань [] / С. Романюха // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 39-43. - Л-ра: с. 43 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
32(075.8)
Б77


    Бойко, Олександр Дмитрович.
    Політичне маніпулювання [] : навч. посібник / О. Д. Бойко. - К. : Академвидав, 2010. - 432 с. - (Альма-матер). - Дод.: с. 414-418. - Термінол. слов.: с. 419-423. - Л-ра: с. 424-431. - ISBN 978-966-8226-90-8 : 52.80 грн, 55.20 грн, 88.00 грн
УДК
ББК 66.0я73
Рубрики: Політика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
політичні маніпуляції -- политические манипуляции -- типи політичних маніпуляторів -- типы политических манипуляторов -- об'єкти політичного маніпулювання -- объекты политического манипулирования -- прийоми політичного маніпулювання -- приемы политического манипулирования -- політичний міф -- политический миф -- політичний імідж -- политический имидж -- політичний ритуал -- политический ритуал -- невербальне маніпулювання -- невербальное манипулирование -- політичний нейромаркетинг -- политический нейромаркетинг -- виборчі технології -- избирательные технологии
Анотація: Політичне маніпулювання як інструмент прихованого впливу на психіку людини і поведінку мас, що активно використовується у боротьбі за владу; розглянуто типологію політичних маніпуляторів, а також захист від маніпулятивних впливів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
619:631.1.027](075.8)
Г62


    Голуб, Юрій Степанович.
    Менеджмент та маркетинг у ветеринарній медицині: основи управління біологічними процесами та імунобіологічними засобами [] : посібник / Голуб Ю. С., Недосєков В. В., Албулов О. І. ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України, Ф-т вет. медицини. - Херсон : Грінь Д. С., 2015. - 659, [1] с. : cх. - Скор.: с. 10-12. - Термінологія: с. 507-605. - Бібліогр.: с. 606-631. - Дод.: с. 632-658. - ISBN 978-617-7243-37-2 : 250.00 грн
УДК
ББК 48.2я73 + 65.325.2я73
Рубрики: Ветеринарна медицина--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   Епізоотологія--Навчальні видання для вищої школи

   Інфекційні хвороби--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
управління інфекційним процесом -- управление инфекционным процессом -- управління епізоотичним процесом -- управление эпизоотическим процессом -- емерджентні інфекції -- эмерджентные инфекции -- кібернетика -- кибернетика -- інтерфейси -- интерфейсы -- культура менеджменту -- культура менеджмента -- нейроменеджмент -- нейромаркетинг -- імунобіологічні засоби -- иммунобиологические средства -- вакцини -- вакцины -- антитіла -- антитела -- імунокорекція -- иммунокорекция -- дослідження -- исследования
Анотація: Інфекційна паталогія та ії профілактика, базові аспекти нормоценології, підвищення ефективності системи управління у ветеринарії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Недосєков, Віталій Володимирович; Албулов, Олексій Іванович; Національний університет біоресурсів і природокористування України. Факультет ветеринарної медицини
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

5.


    Бовш, Людмила.
    Інноваційні маркетингові технології готельних підприємств [] / Л. Бовш // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 61-72. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Маркетинг--Україна
   Інновації--Україна

Кл.слова (ненормовані):
готельне підприємство -- маркетинг вражень -- маркетинг відносин -- нейромаркетинг -- DEA-аналіз

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Тульчинська, С. О.
    Застосування сучасних інструментів маркетингу в умовах інноваційної економіки [] / С. О. Кириченко, Н. Ю. Савіцький // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2019. - N 3. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інноваційна економіка--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- інноваційний маркетинг -- краудсорсинг -- нейромаркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кириченко, С. О.; Савіцький, Н. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)