Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обслуговування споживачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
339.138
Z48


    Zeithaml, Valarie A..
    Services Marketing [Текст] : integrating Customer Focus Across the Firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XX, 668 p. : ill. - Ind.: p. 661-668. - ISBN 0-07-247142-5 (alk. paper) : 075.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73339
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Обслуговування--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
фірми -- фирмы -- компанії -- компании -- економіка -- экономика -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- поведінка споживачів -- поведение потребителей
Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Bitner, Mary Jo
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
642.5(031)
Б44


    Беляева, Алла Михайловна.
    Энциклопедия ресторанного бизнеса [] / А. М. Беляева. - Донецк : БАО, 2009. - 544 с. : ил., табл. - Прил.: с. 502-536. - Лит.: с. 537. - ISBN 978-966-481-245-7 : 52.00 грн
УДК
ББК 36.995я2
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Організація--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ресторанно-гостиничный бизнес -- торговые помещения ресторана -- торгові приміщення ресторану -- столовая посуда -- столовий посуд -- обслуживание потребителей -- обслуговування споживачів -- подача блюд -- подача страв -- меню ресторана -- ресторанные блюда -- ресторанні страви -- обслуживание банкетов -- обслуговування банкетів -- обслуживание приемов -- обслуговування прийомів -- пожарная безопасность ресторана -- пожежна безпека ресторана -- обслуживание иностранных туристов -- обслуговування іноземних туристів
Анотація: Помощник всем, кто решил заняться ресторанным бизнесом и желает обучиться профессии официанта, бармена.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
640.43(075.8)
М84


    Мостова, Л. М.
    Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства [] : навч. посібник / Л. М. Мостова, О. В. Новікова. - 2-ге вид. - К. : Ліра, 2012. - 386, [2] с. : іл. - Л-ра: с. 366-367. - Дод.: с. 368-386. - ISBN 978-966-2609-12-7 : 65.00 грн
УДК
ББК 39.99я73
Рубрики: Ресторанна справа--Обслуговування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємства ресторанного господарства -- предприятия ресторанного хозяйства -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- столовий посуд -- столовая посуда -- процес обслуговування -- процесс обслуживания -- якість обслуговування споживачів -- качество обслуживания потребителей -- технологія обслуговування споживачів -- технология обслуживаничя потребителей -- обслуговування банкетів -- обслуживание банкетов -- спеціальні форми обслуговування -- специальные формы обслуживания -- готельно-туристичні комплекси -- гостинично-туристические комплексиы -- дієтичне харчування -- диетическое питание -- обслуговування студентів -- обслуживание студентов
Анотація: Організація обслуговувння в закладах ресторанного господарства різних типів, вимоги до виробничих та торгових приміщень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Новікова, О. В.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
640.43(075.8)
О-64


   
    Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства [] : підручник / [А. А. Мазаракі та ін.] ; за заг. ред. проф. Н. О. П'ятницької ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - [2-ге вид., перероб. і допов.]. - К. : Кондор, 2012. - 556, [2] с. : табл., рис., фото.кол. - Дод.: с. 437-550. - Л-ра: с.551-556. - ISBN 978-966-351-355-3 : 160.00 грн
УДК
ББК 36.99я73
Рубрики: Ресторанна справа--Обслуговування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- приміщення ресторанів -- помещение ресторанов -- столовий посуд -- столовая посуда -- класифікація меню -- классификация меню -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- ресторанне обслуговування -- ресторанное обслужвание -- чайна церемонія -- чайна церемония -- дитячі ресторани -- детские рестораны -- ресторани готелю -- рестораны гостиниц -- обслуговування ділових заходів -- обслуживание деловых мероприятий -- обслуговування туристів -- обслуживание туристов -- обслуговування пасажирів -- обслуживание пасажиров -- організація харчування дітей -- организация питания детей -- організація харчування студентів -- организация питания студентов
Анотація: Організація процесу обслуговування у закладах ресторанного господарства різних типів і класів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мазаракі, Анатолій Антонович; П'ятницька, Ніла Олексіївна; П'ятницька, Галина Тезіївна; Литвиненко, Тамара Євгенівна; П'ятницька, Ніла Олексіївна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Київський національний торговельно-економічний університет
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
642.5(075.8)
А 87


    Архіпов, Віктор Віталійович.
    Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства [] : навч. посібник / В. В. Архіпов, В. А. Русавська. - 2-ге вид. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 340, [2] с. : фото, рис. - ISBN 978-611-01-0289-6 : 67.00 грн
УДК
ББК 36.99я73
Рубрики: Ресторани--Обслуговування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
послуги ресторанного господарства -- торгівельні приміщення -- столовий посуд -- обслуговування споживачів -- організація банкетів -- організація прийомів -- спеціальні види послуг -- прогресивні технології обслуговування -- організація громадського харчування
Анотація: Сутність процесу обслуговування в закладах ресторанного господарства різних типів і класів, характеристика матеріально-технічної бази як необхідної її передумови.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Русавська, Валентина Андріївна
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
641.87:640.432(075.8)
А87


    Архипов, Виктор Витальевич.
    Барное дело. Технология продукции и обслуживание в барах [] : учеб. пособие / В. В. Архипов. - 2-е изд. - Киев : Центр учеб. лит., 2016. - 239, [1] с. : табл., рис. - Прил.: с. 220-236. - Лит.: с. 237. - ISBN 978-617-673-418-5 : 107.20 грн
УДК
ББК 36.991я73
Рубрики: Установи громадського харчування--Навчальні видання
   Підприємства--Продукція--Технологія--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
функционирование баров -- функціонування барів -- материально-техническое обеспечение баров -- матеріально-технічне обслуговування барів -- организация работы баров -- організація роботи барів -- обслуживание потребителей -- обслуговування споживачів -- безалкогольные напитки -- безалкогольні напої -- подача напитков -- подача напоїв -- смешанные напитки -- змішані напої -- коктейли -- коктейлі -- алкогольные напитки -- алкогольні напої
Анотація: Классификация баров, порядок подготовки бара к приему посетителей, требования к персоналу по их обслуживанию, а также классификация напитков, особенности их подачи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.
640.43(075.8)
О-97


    Ощипок, І. М.
    Барна справа [] : навч. посіб. / І. М. Ощипок, П. Х. Пономарьов ; Укоопспілка. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 278, [10] с. : табл., рис., кольор. іл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 271-278. - Літ.: с. 279. - ISBN 978-617-574-104-7 : 170.00 грн
УДК
ББК 36.995я73
Рубрики: Установи громадського харчування--Обслуговування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
функціонування барів -- обслуговування споживачів -- матеріально-технічне забезпечення -- робоче місце бармена -- асортимент лікеро-горілчаних напоїв -- асортимент пива -- фруктово-ягідні соки -- кава -- напої -- коктейлі -- чай
Анотація: Організація, функціонування барів, їх класифікація, матеріально-технічне забезпечення, порядок підготовки барів для обслуговування відвідувачів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пономарьов, П. Х.; Укоопспілка
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.
338.46:005.7
L91


    Lovelock, Christopher.
    Product plus: how product + service = competitive advantage [Текст] / Christopher Lovelock. - New York : McGraw-Hill, 1994. - XIV, 382 p. - Текст: англ. - Ind.: p. 374-382. - ISBN 0-07-038798-2 : 100.00 грн
Кн. в суперобкладинці
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Послуги--Менеджмент--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
послуги -- менеджмент -- обслуговування споживачів -- клієнти
Анотація: If a firm is to survive and prosper into the twenty-first century, says Christopher Lovelock, its top management must find ways to create a "product plus organization." Product plus means knowing how to add value for all stakeholders - not just for customers but also for employees, suppliers, owners, and even the broader community. Whatever your product, service holds the key. Improving or reengineering service processes should lie at the heart of any strategy. This groundbreaking book by one of the world's leading authorities on service-driven businesses shows you how to proceed. Today's managers are under pressure to perform on many fronts: Customers demand more than quality, they want value, too; investors want profits; and employees seek more rewarding work. Experts constantly urge businesses to cut costs and increase productivity. Both problems and opportunities abound as markets become multicultural, technology develops with astonishing speed, and the evolving global economy affects even local firms. Product Plus is about creating synergy between customer satisfaction, operational productivity, and employee performance. Drawing on more than 20 years of experience, Lovelock demonstrates how successful businesses enhance their core products - both goods and services - with an array of supplementary service elements that add benefits and reduce the costs of doing business for both customers and the firm itself. Costs, to customers, he emphasizes, entail more than just money - they involve time, physical effort, and hassle, too. Innovation in service delivery requires rethinking the ways in which the firm and its customers interact and then reengineering traditional processes. Withits strong international orientation, appreciation of the role of technology, and in-depth examples, Product Plus offers an authoritative and highly readable guide to creating competitive advantage.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)