Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=процесс обслуживания<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
640.43(075.8)
М84


    Мостова, Л. М.
    Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства [] : навч. посібник / Л. М. Мостова, О. В. Новікова. - 2-ге вид. - К. : Ліра, 2012. - 386, [2] с. : іл. - Л-ра: с. 366-367. - Дод.: с. 368-386. - ISBN 978-966-2609-12-7 : 65.00 грн
УДК
ББК 39.99я73
Рубрики: Ресторанна справа--Обслуговування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
підприємства ресторанного господарства -- предприятия ресторанного хозяйства -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- столовий посуд -- столовая посуда -- процес обслуговування -- процесс обслуживания -- якість обслуговування споживачів -- качество обслуживания потребителей -- технологія обслуговування споживачів -- технология обслуживаничя потребителей -- обслуговування банкетів -- обслуживание банкетов -- спеціальні форми обслуговування -- специальные формы обслуживания -- готельно-туристичні комплекси -- гостинично-туристические комплексиы -- дієтичне харчування -- диетическое питание -- обслуговування студентів -- обслуживание студентов
Анотація: Організація обслуговувння в закладах ресторанного господарства різних типів, вимоги до виробничих та торгових приміщень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Новікова, О. В.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.


    Ткачук, С. В.
    Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва [] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 7. - С. 194-200. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Послуги--Сфери--Маркетинг--Україна
   Послуги--Сфери--Персонал--Україна

   Обслуговування--Процеси--Україна

Кл.слова (ненормовані):
послуга -- услуга -- процес обслуговування -- процесс обслуживания -- контактний персонал -- контактный персонал -- якість обслуговування -- качество обслуживания

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)