Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=позиціонування товару<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339.138(477)(075.8)
С83


   
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / [Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : ОЛДИ-ПЛЮС, 2019. - 363, [1] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-289-296-3 : 295.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
аналіз маркетингового середовища -- стратегії підприємства -- маркетингові стратегії -- сенментація ринку -- позиціонування товару -- стратегії зростання -- портфель бізнесу -- конкурентні переваги -- конкурентні стратегії
Анотація: Розглядаються зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ларіна, Ярослава Степанівна; Бабічева, Олена Іванівна; Романова, Лідія Василівна; Антофій, Наталія Миколаївна; Ларіна, Ярослава Степанівна \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)