Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=политика комуникаций<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)