Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=радіореклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
659.11
Я60


    Ян, Виктор.
    Проведение рекламных кампаний: Стратегия. Структура. Носители [] / Виктор Ян. - М. : ООО "Вершина", 2003. - 240 с. : рис., ил. - Прил.: с. 230-237. - ISBN 5-94696-032-6 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегическое резюме -- стратегічне резюме -- оценочное тестирование -- оцінювальне тестування -- медиа-планы -- медіа-плани -- медиа-стратегии -- медіа-стратегії -- медиа-байеры -- медіа-байєри -- телереклама -- радиореклама -- радіореклама -- интернет-реклама -- інтернет-реклама -- печатная реклама -- друкована реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама
Анотація: Подготовка и проведение рекламных кампаний, работа с рекламным агентсвом, медиа-планирование и закупка медиа-средств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
659.1(036)
К27


    Картер, Гарри.
    Эффективная реклама: путеводитель для малого бизнеса [] / Гарри Картер ; [пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Е. М. Пеньковой]. - Киев : Сирин : Либра, 1998. - 204 с. - ISBN 966-95277-1-6 : 5.20 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламные средства -- рекламні засоби -- радиореклама -- радіореклама -- кинореклама -- кінореклама -- финансовая реклама -- фінансова реклама -- рекламные агенты -- рекламні агенти -- реклама трудоустройства -- реклама працевлаштування
Анотація: В доступной форме изложены практические правила и приемы рекламного дела.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пенькова, Е. М. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)