Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=середовище міжнародного маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8(075.8)
П27


   
    Международный маркетинг [] : учеб. пособие для студ., обуч. по экон. спец. / [Н. И. Перцовский, И. А. Спиридонов, С. В. Барсукова] ; под ред. Н. И. Перцовского. - М. : Высшая школа, 2001. - 239 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 238-239. - ISBN 5-06-004127-1 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
система міжнародного маркетингу -- система международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетига -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- конкурентоздатність підприємств (фірм) -- конкурентоспособность предприятий (фирм) -- конкурентний товар -- конкурентный товар -- світовий ринок -- мировой рынок -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародний комплекс маркетингу -- международный комплекс маркетинга
Анотація: Рассматриваются система международного маркетинга и ее отличие от маркетинга, осуществляемого на внутреннем рынке страны.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Перцовский, Наум Ильич; Спиридонов, Иван Александрович; Барсукова, Светлана Васильевна; Перцовский, Наум Ильич \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
П88


    Пурська, Ірина Степанівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)