Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=сільськогосподарський маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.43.01
В15


    Валентинов, Владислав Леонідович.
    Регулювання міжгалузевих відносин в системі аграрної політики [] / В. Л. Валентинов. - Київ : [ІАЕ], 2003. - 330 с. : рис. - Літ.: с. 321-330. - ISBN 966-669-062-4 : 33.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32-434
Рубрики: Сільське господарство--Економіка--Наукові видання
   Агропромислові комплекси--Економіка--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
міжгалузеві відносини -- аграрна політика -- вертикальна координація -- інституційний підхід -- інтеграція -- цінове регулювання -- соціально-економічний розвиток -- державна підтримка товаровиробників -- продовольча безпека -- сталий розвиток аграрної сфери -- агроекологія -- розвинуті країни -- фермерство -- сільськогосподарський маркетинг -- форми господарювання -- програмування міжгалузевих відносин
Анотація: Методологічні засади поглиблення міжгалузевих відносин в контексті теорії економічної організації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
338.43:339.138](477)
С65


    Сорока, Лія.
    Внутрішні й зовнішні маркетингові системи та інституції в сільському господарстві [] / Л. Сорока ; пер. з англ. Я. Чердаклі. - Київ : Основа, 1995. - 198 с. : мал. - ISBN 5-7707-7046-5 : 2.80 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32
Рубрики: Сільське господарство--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарський маркетинг -- середовище конкуренції -- агробізнес -- внутрішній ринок -- міжнародний ринок -- ціновий ризик -- калькуляція цін -- маркетингово-посередницькі канали -- фермерські групи -- посередництво переробників -- торгівля харчовими продуктами -- споживання продуктів
Анотація: Система сільськогосподарського маркетингу, середовище конкуренції, функції агробізнесу, внутрішній та міжнародний ринки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чердаклі, Ярослав \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)