Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ціновий ризик<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
338.01
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Цінова політика підприємства [] / В. Л. Корінєв. - К. : КНЕУ, 2001. - 257 с. : рис. - Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255. - ISBN 966-574-271-X : 15.60 грн
УДК
ББК 65.290-86
Рубрики: Економіка підприємства
   Ціноутворення

   
Кл.слова (ненормовані):
ринкова ціна -- рыночная цена -- маркетингова ціна -- маркетинговая цена -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- цінова тактика -- ценовая тактика -- ціновий ризик -- ценовой риск
Анотація: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
338.5(075.8)
Б 43


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, І. В. Петенко, І. В. Прозорова. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 332 с. : граф. - Бібліогр.: с. 274-275. - Термінол. слов.: с. 269-273 . - ISBN 966-364-037-5 : 033.00 грн
УДК
ББК 65.256-2я73
Рубрики: Ціноутворення маркетингове
   
Кл.слова (ненормовані):
ціни -- цены -- ценообразование -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- ціновий ризик -- ценовой риск -- попит -- спрос -- пропозиція -- предложение -- витрати -- расходы -- інфляція -- инфляция -- позиковий капитал -- заемный капитал -- дифференциация цен -- диференціація цін -- податки -- налоги -- політика ціноутворення -- политика ценообразования -- вихідна ціна -- исходная цена -- державне ціноутворення -- государственное ценообразование
Анотація: Теоретичні й практичні аспекти методології визначення цін з погляду маркетингового підходу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Петенко, І.В.; Прозорова, І.В.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
338.43:339.138](477)
С65


    Сорока, Лія.
    Внутрішні й зовнішні маркетингові системи та інституції в сільському господарстві [] / Л. Сорока ; пер. з англ. Я. Чердаклі. - Київ : Основа, 1995. - 198 с. : мал. - ISBN 5-7707-7046-5 : 2.80 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32
Рубрики: Сільське господарство--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сільськогосподарський маркетинг -- середовище конкуренції -- агробізнес -- внутрішній ринок -- міжнародний ринок -- ціновий ризик -- калькуляція цін -- маркетингово-посередницькі канали -- фермерські групи -- посередництво переробників -- торгівля харчовими продуктами -- споживання продуктів
Анотація: Система сільськогосподарського маркетингу, середовище конкуренції, функції агробізнесу, внутрішній та міжнародний ринки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чердаклі, Ярослав \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)