Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінова стратегія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
338.43(477)
С12


    Саблук, Петро Трофимович.
    Витратно-ціновий аналіз у системі агромаркетингу [] / П. Т. Саблук, Д. Я. Карич, Ю. С. Коваленко. - К. : Віпол, 1996. - 136 с. : табл. - ISBN 5-8238-0471-7 :
УДК
ББК 65.9(4УКР)32-2
Рубрики: Сільське господарство--Економіка--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова стратегія -- ценовая стратегия -- витрати агропідприємств -- затраты агропредприятий -- концепція підприємства -- концепция предприятия -- прикладні програми -- прикладные программы
Анотація: Науково-практичні основи витратно-цінового аналізу на сільськогосподарських підприємствах з використанням комп'ютерноі техніки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карич, Драгомир Янічієвич; Коваленко, Юрій Сергійович
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
338.01
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Цінова політика підприємства [] / В. Л. Корінєв. - К. : КНЕУ, 2001. - 257 с. : рис. - Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255. - ISBN 966-574-271-X : 15.60 грн
УДК
ББК 65.290-86
Рубрики: Економіка підприємства
   Ціноутворення

   
Кл.слова (ненормовані):
ринкова ціна -- рыночная цена -- маркетингова ціна -- маркетинговая цена -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- цінова тактика -- ценовая тактика -- ціновий ризик -- ценовой риск
Анотація: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
338.5(075.8)
Б 43


    Бєлявцев, М. І.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, І. В. Петенко, І. В. Прозорова. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 332 с. : граф. - Бібліогр.: с. 274-275. - Термінол. слов.: с. 269-273 . - ISBN 966-364-037-5 : 033.00 грн
УДК
ББК 65.256-2я73
Рубрики: Ціноутворення маркетингове
   
Кл.слова (ненормовані):
ціни -- цены -- ценообразование -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- ціновий ризик -- ценовой риск -- попит -- спрос -- пропозиція -- предложение -- витрати -- расходы -- інфляція -- инфляция -- позиковий капитал -- заемный капитал -- дифференциация цен -- диференціація цін -- податки -- налоги -- політика ціноутворення -- политика ценообразования -- вихідна ціна -- исходная цена -- державне ціноутворення -- государственное ценообразование
Анотація: Теоретичні й практичні аспекти методології визначення цін з погляду маркетингового підходу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Петенко, І.В.; Прозорова, І.В.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
631.1(075.8)
М58


   
    Міжнародний агробізнес [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / [І. Ю. Сіваченко та ін.] ; за ред.: І. Ю. Сіваченка, О. В. Захарченка. - Вид. 2-ге, переробл. та допов. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2008. - 264, [2] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 241-256. - Дод.: с. 257-260. - Літ.: с. 261-264. - ISBN 978-966-364-757-9 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.32я73
Рубрики: Сільське господарство--Міжнародні відносини--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основи міжнародного агробізнесу -- продовольчий маркетинг -- функції маркетингу -- цінова стратегія -- рекламна діяльність -- бізнес-план -- інфраструктура агропромислового виробництва -- продовольча проблема -- продовольчі ресурси -- світовий продовольчий ринок -- експортний потенціал -- регіональна структура міжнародного агробізнесу
Анотація: Основні поняття продовольчого маркетингу, організаційної структури агробізнесу. Характеристика міжнародної агропродовольчої системи, визначення основних тенденцій розвитку світового продовольчого ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сіваченко, І. Ю.; Захарченко, О. В.; Семенов, В. Ф.; Побережний, Д. В.; Сіваченко, І. Ю. \ред.\; Захарченко, О. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
631.1(075.8)
М58


   
    Міжнародний агробізнес. Кредитно-модульний курс [] : навч. посіб. / [О. В. Захарченко [та ін.] ; за ред. Захарченка О. В., Сотнікова Ю. М. - 3-тє вид., переробл. та допов. - Київ : Центр учбов. літ., 2012. - 283, [1] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Дод.: с. 238-278. - Літ.: с. 279-283. - ISBN 978-611-01-0326-8 : 63.00 грн
УДК
ББК 65.32я73
Рубрики: Сільське господарство--Міжнародний бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
агробізнес -- міжнародний агробізнес -- індустріалізація сільського господарства -- агропромислова інтеграція -- економіка міжнародного агробізнесу -- світовий продовольчий ринок -- продовольчий маркетинг -- цінова стратегія -- управління рекламною діяльністю -- бізнес-план -- міжнародна агропромислова система -- світова продовольча проблема -- продовольчі ресурси -- глобалізація споживання продовольства -- регіональна структура міжнародного агробізнесу -- аграрні реформи країн Східної Європи -- аграрні реформи країн Співдружності Незалежних Держав -- агропромислові комплекси країн Африки -- агропромислові комплекси країн Близького Сходу -- агропромисловий комплекс країн Азії -- агробізнес Латинської Америки
Анотація: Теоретичні основи міжнародного агробізнесу та сучасна міжнародна агропромислова система.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Захарченко, О. В.; Сіваченко, І. Ю.; Сотніков, Ю. М.; Наумчик, А. А.; Захарченко, О. В. \ред.\; Сотніков, Ю. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
657+657.6(082)*M
П78


    Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу [Текст] : міжнар. зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [редкол.: Мельничук П. П. та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2005 - . - (Серія "Бухгалтерський облік, контроль і аналіз"). - ISSN 1994-1749.
   Вип. 2 (26). - 2013. - 433, [1] с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 46.00 грн
УДК
ББК 65.053
Рубрики: Бухгалтерській облік--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- мале підпрємництво -- малое предпринимательство -- кредитна діяльність ломбардів -- кредитная деятельность ломбардов -- амортизована вартість -- амортизируемая стоимость -- витрати на благодійність -- расходы на благотворительность -- лізінг -- лизинг -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- бухгалтерська документація -- бухгалтерская документация -- економічна безпека підприємств -- экономическая безопасность предприятия -- наноекономіка -- наноэкономика -- трансакційні витрати -- трансакционные затраты -- уніфікація систем обліку -- унификация систем учета -- калькулювання -- калькулирование -- нефінансові активи -- нефинансовые активы -- наукові конференції -- научные конференции
Анотація: [У збірнику представлено матеріали досліджень українських та зарубіжних вчених та науковців з питань перспектив та концепції розвитку бухгалтерського обліку, контролю та аналізу в сучасних умовах господарювання].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельничук, П. П. \ред.\; Вегера, С. Г. \ред.\; Виговська, Н. Г. \ред.\; Герасимович, А. М. \ред.\; Горецька, Л. Л. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

7.
658.5(075.8)
М73


    Мних, Микола Володимирович.
    Організація маркетингової політики на підприємстві [] : посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Мних ; Акад. муніцип. упр. - Київ : Знання України, 2004. - 262, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262. - ISBN 966-316-016-0 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.290-80я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність підприємства -- стратегічний маркетинг -- цінова стратегія -- директивний маркетинг -- сегментація ринку -- вивчення ринку -- маркетингове планування -- реклама -- паблік-рілейшнз
Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Академія муніципального управління
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Цінова політика торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, О. В. Сардак ; М-во освіти і науки України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Київ : Професіонал, 2004. - 156 с. : рис., табл. - Літ.: с. 133-140. - Покажч.: с. 141-144. - Дод.: с. 145-153. - ISBN 969-8556-06-02 : 19.50 грн
УДК
ББК 65.421-86я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика підприємства -- функції цін -- фактори ціноутворення -- цінова чутливість споживачів -- моніторинг цін конкурентів -- маркетинговий аналіз цінових ризиків -- управління ризиками в ціновій політиці -- встановлення цін -- цінова стратегія
Анотація: Розкрито особливості формування цінової політики підприємства в ринковій економіці.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сардак, Олена Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

9.
330.101.542
S68


    Solberg , Eric J..
    Microeconomics for business decisions [Текст] / Eric J. Solberg . - Lexington, Mass. ; Toronto : D. C. Heath and co., 1992. - XXIV, 716, A69 p. : ill. - Текст: англ. - Gloss.: p. A49-A60. - Ind.: p. A61-A69. - ISBN 0-669-16705-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.012.1
Рубрики: Мікроекономіка--Світова економіка--Науково-популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- мікроекономіка -- бізнес -- технологія -- виробництво -- структура ринку -- система цін -- монополія -- цінова стратегія
Анотація: The focus on this text is on the relevance and application of microeconomics to managerial and public policy decision making. For students of economics, business administration, and public policy, microeconomics is one of the most relevant subjects they can study.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)