Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=телевизионный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
339.138(075)
М13


    McDonald, William J..
    Direct Marketing [Текст] : an Integrated Approach / William J. McDonald. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1998. - XVIII, 532 p. : ill. + 4 эл. гиб. диск. - (Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Ind.: p. 521-532. - ISBN 0-256-19783-0 (alk. paper) : 017.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Прямий маркетинг
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Безпосередній маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетинг -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- маркетинг-план -- телевезійний маркетинг -- телевизионный маркетинг
Анотація: This book is designed to assist you in understanding and organizing the process of management decision making and activities required to plan and implement direct marketing programs.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)