Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підприємства -- Маркетинг -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Ал-Газу, Али Ахмед Мохамед
    Международные маркетинговые стратегии промышленных предприятий Украины и стран Ближнего Востока [] / Али Ахмед Мохамед Ал-Газу // Актуальні проблеми економіки : наук. економ. журнал. - 2010. - N 3. - С. 123-130. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Зовнішньоекономічна діяльність--Україна
   Підприємства--Маркетинг--Україна

   Підприємства--Маркетинг--Близький Схід


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Лисенко, К. М.
    Сутнісна характеристика маркетингового потенціалу підприємства [] / К. М. Лисенко, Н. П. Скригун // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 2. - С. 145-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скригун, Н.П.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Пастернак, А. Л.
    Розрахунок економічної ефективності маркетингової діяльності ТОВ "Біличанка" [] / А. Л. Пастернак, Є. Л. Пастернак // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 7/8. - С. 115-119. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пастернак, Є. Л.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Васюткіна, Н. В.
    Управління комплексом маркетингу підприємств сфери послуг [] / Н. В. Васюткіна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 12. - С. 97-102. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Мезецька, К. Ю.
    Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) [] / К. Ю. Мезецька // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - N 11. - С. 186-189. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Новикова, І. В.
    Маркетингове забезпечення діяльності підприємств телекомунікацій [] / І. В. Новикова // Економіка та держава. - 2014. - N 3. - С. 61-64. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

7.


    Леськів, С. Р.
    Етимологія поняття "внутрішній маркетинг" та взаємозв'язок із зовнішнім маркетингом підприємства [] / С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко // Економіка та держава. - 2014. - N 11. - С. 94-96. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бочко, О. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

8.


    Ортинська, В. В.
    Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі [] / В. В. Ортинська, О. М. Мельникович // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - N 9. - С. 98-102. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Торгівля--Підприємства--Україна
   Підприємства--Маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельникович, О. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.


    Шаповал, О. Ф.
    Управління інформаційними системами маркетингу на підприємстві [] / О. Ф. Шаповал, Л. О. Коннова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2015. - N 3. - С. 147-149. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Коннова, Л. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Гурджиян, К.
    Маркетинг отношений: коммуникация предприятия с потребителем не всегда становится двусторонней [] / К. Гурджиян // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 32-36. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг відносин -- маркетинг отношений -- комунікація із споживачем -- коммуникация с потребителем -- двосторонній зв'язок -- двусторонняя связь

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

11.


    Назарова, Каріна.
    Облік витрат на маркетингові комунікації підприємства [] / К. Назарова, В. Мисюк // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2017. - N 5. - С. 129-140. - Літ. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
   Витрати--Бухгалтерський облік--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мисюк, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Репіч, Т. А.
    Удосконалення функціонування каналів розподілу за рахунок взаємодії маркетингової та логістичної складової [] / Т. А. Репіч, І. О. Кот // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 3. - С. 61-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Управління--Україна
   Підприємства--Маркетинг--Україна

   Підприємства--Логістика--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кот, І. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.


    Шевченко, А. В.
    Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств [] / А. В. Шевченко, О. Р. Віленський, Л. С. Пустовойт // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - N 11. - С. 69-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Україна
   Промисловий маркетинг--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Віленський, О. Р.; Пустовойт, Л. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)