Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Рекламний бізнес -- Технології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Стецко, С. О.
    Основні переваги та недоліки застосування рекламних технологій [] / С. О. Стецко, В. О. Мороз // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - N 2. - С. 137-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Рекламний бізнес--Технології

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мороз, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.
659
К83


    Кромптон, Аластер.
    Мастерская рекламного текста [] = The craft of copywriting / А. Кромптон ; [пер. с англ. Б. В. Субботина] . - Тольятти : Изд. Дом Довгань, 1995. - 256 с. : фот. - ISBN 5-88731-006-5 : 11.76 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Рекламний бізнес--Технології--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламный бизнес -- разработка рекламы -- розробка реклами -- типы рекламы -- типи реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- приемы рекламы -- засоби реклами -- рекламные фильмы -- рекламні фільми -- реклама красоты -- реклама красоти -- текстовый блок рекламы -- текстовий блок реклами -- рекламное объявление -- рекламна об'ява -- реклама розничной торговли -- реклама роздрібної торгівлі -- реклама финансовых услуг -- реклама фінансових послуг -- реклама трудоустройства -- реклама працевлаштування -- реклама медицинского страхования -- реклама медичного страхування -- реклама юридических услуг -- реклама юридичних послуг -- реклама посылочной торговли -- реклама посилочної торгівлі -- рекламирование фирмы -- рекламні фірми -- реклама ассортимента -- реклама асортименту -- рекламные ролики -- рекламні роліки
Анотація: Стратегия и приемы рекламы, функции рекламных специалистов в рекламном агентстве, ценные советы и предупреждения, уникальный взгляд на работу рекламного агентства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Субботин , Б. В. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)